12 schoonheidsbehandelingen die u moet doen voor het slapengaan

Een persoon slaapt gemiddeld ongeveer 8 uur per dag – bijna een derde van zijn leven. Het lichaam heeft rust nodig om gezond en mooi te zijn. Maar het is niet altijd mogelijk om wakker te worden en zonder tekenen van vermoeidheid op het gezicht. Je kunt huid en haar niet alleen overdag verzorgen, maar ook ’s nachts. Het kost niet veel moeite. Schoonheidsexperts raden aan om 12 behandelingen voor het slapengaan te doen die de jeugd verlengen.

Doe je make-up af voordat je naar bed gaat

Make-up wassen

Alle schoonheidstips bevatten deze regel: verwijder make-up van je gezicht en hals voordat je naar bed gaat. Reken hiervoor 5-10 minuten, ook als je het erg druk hebt. Cosmetica die ’s nachts op het gezicht achterblijven, zullen tot een probleemhuid leiden. Make-upproducten blokkeren de poriën, veroorzaken vlekken, mee-eters, acne. Linkermake-up verstoort de productie van collageen, wat leidt tot vroegtijdige veroudering van de vrouwelijke huid.

Smeer je handen ’s avonds dagelijks in met crème

Goed verzorgde handen zullen uw aantrekkelijkheid vergroten. Was ze voor het slapengaan met warm water en zeep. Droog af met een handdoek en breng handcrème aan. Kies voor een droge huid een vetter product. ‘S Morgens zult u merken dat uw handen vochtig en glad zijn.

Gebruik tonic

Tonische applicatie

Het ’s nachts aanbrengen van gezichtscrème sluit het gebruik van andere verzorgingsproducten niet uit. Reinig voor het hydrateren de huid van tonische verontreinigingen. De tool helpt de natuurlijke pH te herstellen, verhoogt de weerstand tegen bacteriën en andere schadelijke micro-organismen. Breng na het verwijderen van make-up een tonicum aan op een wattenschijfje, veeg het gezicht, de hals en het decolleté af.

Vergeet oogcrème niet

Zelfzorg in de avond omvat hydratatie van de oogleden. De huid is hier bijzonder dun en kwetsbaar, vatbaar voor veroudering, omdat ze weinig talgklieren heeft. Verwijder make-up voordat u naar bed gaat en breng een vochtinbrengende crème aan rond de ogen. Bij anti-aging oogleden moeten peptiden, hyaluronzuur, antioxidanten zijn. Deze ingrediënten helpen nieuwe rimpels rond de ogen te voorkomen..

Leg je haar voor het slapengaan in een knot

Knot haar

Vaak verstoren lange strengen de slaap – klim in het gezicht, blijf bij de nek. Bovendien blijven vuil, talgdeeltjes die ’s nachts op het gezicht vallen op het haar achter. Dit leidt tot acne en andere dermatologische problemen. Om goed uit te rusten, verzamel je voor het slapengaan haar in een knot. Klein geheimpje – kies een zachte elastische band om de hoofdhuid niet strak te trekken.

Verzacht de huid van de voeten

Was je voeten met warm water, droog af met een zachte handdoek. Breng vaseline of verzachtende crème aan op je voeten. Als de hakken stijf zijn, doe dan sokken van natuurlijke stof om vocht langer vast te houden. Binnen een paar nachten worden je voeten zacht..

Poets ’s avonds je tanden

Je tanden poetsen

Dit is het belangrijkste ritueel voordat je naar bed gaat. De schoonheid en gezondheid van je tanden is net zo belangrijk als een jeugdige huid. Voer hygiëneprocedures uit 30 minuten na de laatste maaltijd. Gebruik indien nodig tandzijde. Gebruik geen houten tandenstokers om voedselresten te verwijderen – ze beschadigen het tandvlees, krassen op het glazuur. Spoel na het tandenpoetsen uw mond met warm water of een speciaal gereedschap..

Slaap op zijden kussenslopen

Zijden beddengoed

Een andere levenshack voor het meisje is beddengoed van hoge kwaliteit, dat zorgt voor een goede nachtrust. Zijden kussensloop maakt uw droom luxueus, verbetert uw humeur. Dergelijk ondergoed helpt schade en broos haar te voorkomen. Er zijn geen vouwen of plooien op de zijden stof, dus na een nacht slapen zullen er geen afdrukken zijn van het kussen op het gezicht. Natuurlijke eiwitten en aminozuren in de samenstelling van het materiaal hebben een positieve invloed op de huid.

Zorg voor de voorwaarden voor een goede nachtrust

Schoonheidstips werken niet als je niet genoeg slaapt. Een nachtrust moet minimaal 8 uur duren zonder wakker te worden. Voor sommige vrouwen is zelfs dit niet genoeg. Vergeet niet om alle elektronica in je slaapkamer uit te zetten voordat je naar bed gaat. Een uur voor het slapengaan geen films kijken, geen sport beoefenen. Exclusief sigaretten, alcohol. Zoek andere manieren om te ontspannen, neem bijvoorbeeld een warm bad met rustgevende aroma-oliën.

Gebruik ’s nachts droge shampoo

Als je de volgende ochtend geen tijd hebt om je haar te wassen, gebruik dan ’s avonds een trucje. Breng droge shampoo aan op je haar. Hij neemt ’s nachts vet en vuil op. Het haar ruikt lekker, je wordt wakker met een schoon hoofd en bespaart tijd.

Maak een haarmasker met kokosolie

Kokos Haarolie

Een andere goede schoonheidstip is om droge strengen te verzachten en ’s ochtends perfect te maken met natuurlijke kokosolie. ‘S Nachts dringt het diep door in de haarschacht en hoofdhuid en voedt het met nuttige sporenelementen.

Om te bepalen of kokosolie voor u geschikt is, begint u met een kleine hoeveelheid. Als er geen negatieve reactie is, breng het product dan op de wortels en strengen in de lengte aan, doe een douchekap op. Was je haar ’s ochtends met shampoo. Voer de procedure 2-3 keer per maand of elke week uit. Met kokosolie krijg je glanzend, gehydrateerd haar.

Breng Moisturizing Lip Balm aan

Lippenbalsem

Vergeet niet de huid van de lippen te verzachten. Breng een dikke voedende balsem aan. Tijdens de slaap zal het niet worden gevoeld en heeft het tijd om te absorberen. ‘S Nachts wordt de huid op de lippen hersteld, deze wordt glad, zonder droge schilfers, peeling en irritatie.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

12 schoonheidsbehandelingen die u moet doen voor het slapengaan
Hoe Avar Khinkal te koken – stap voor stap recepten met kefir, gist of gestoomd met een foto