4 weken durend programma om buikvet kwijt te raken zonder dieet

Voorwaarden om resultaten te behalen – veranderingen in levensstijl, de introductie van gezonde gewoonten. De vetlaag rond de taille zorgt voor energiereserves, beschermt de inwendige organen. Bij vrouwen hoopt het oestrogeen op, wat nodig is voor de normale werking van het hormonale systeem. Gebruik een programma voor 4 weken om overtollig vet te verwijderen zonder een dieet. De recepten zijn eenvoudig, vergen geen grote uitgaven en inspanningen..

Eerste week

Waarom kan ik niet afvallen?

Om vet uit de buik te verwijderen, is het niet nodig om de hoeveelheid calorieƫn die met een dieet worden geconsumeerd, te verminderen en te belasten tijdens thuistrainingen. Je moet niet letten op de spieren, het voedsel, maar op je innerlijke toestand.

Activiteiten van de eerste week van het programma:

  • Slaap meer dan 6 uur per dag. Dit helpt bij het wegwerken van drie extra centimeters rond de taille..
  • Verlicht stress, toenemende niveaus van cortisol. Het hormoon bevordert de ontwikkeling van ontstekingen, remt het vetverbrandingsproces. Voedingsdeskundigen adviseren om stressvolle situaties te elimineren waarin mensen vaak vast komen te zitten..
  • Probeer vroeg te dineren, ga uiterlijk 23 uur naar bed.
  • Controleer niet elke dag de tailleomvang, het gewicht. Je kunt niet constant in de spiegel kijken. Het effect is niet onmiddellijk merkbaar en het ontbreken ervan kan apathie en teleurstelling veroorzaken. Weegschalen meten uw gewicht, geen spieren. Voor een objectief resultaat is het beter om elke week foto’s te maken en de foto’s vervolgens te vergelijken.
  • Loop vaker. Gebrek aan zonlicht leidt tot een tekort aan vitamine D. Gebrek aan deze stof verhoogt de hoeveelheid vet in de buik. Vitamine kan worden verkregen uit voedsel, speciale preparaten..

Tweede week

Gezond eten

Als u vet kwijt wilt, analyseer dan uw dieet. Hoe meer je chocolade, broodjes en gebak eet, hoe moeilijker het is om een ā€‹ā€‹platte buik te krijgen. Het lichaam gebruikt binnenkomende calorieĆ«n om zijn functies uit te voeren. Al het overtollige wordt afgezet in vetcellen, die zich vaak rond de taille bevinden.

Het actieprogramma voor de tweede week voorziet in een verandering in dieet:

  • Dieet moet groenten bevatten die rijk zijn aan voedingsstoffen, eiwitbronnen, rauwe koolhydraten. Begin met het eten van spinazie, kool, broccoli en wortels. Eet kalkoenvlees; kip, die bijna vetvrij is, heeft een laag caloriegehalte. VegetariĆ«rs kunnen tofu, amandelen, cashewnoten, pompoenpitten en zonnebloemen eten. Van koolhydraten, voeg rijst, aardappelen, quinoa toe aan het menu.
  • Beperk uw inname of elimineer volledig verwerkte voedingsmiddelen met veel calorieĆ«n, koolhydraten als gevolg van suiker, vet.
  • Geef alcohol op. Met de afbraak van alcohol worden de energiereserves van het lichaam aangevuld en het overtollige hoopt zich op in de vorm van vet.
  • Elimineer sauzen en dressings met verborgen calorieĆ«n, vervang ze door kruiden, specerijen.

Derde week

Oefeningen voor de buikspieren

Het is onjuist te bedenken dat buikoefeningen helpen om lichaamsvet kwijt te raken. Ze kunnen worden gebruikt tijdens een warming-up of als onderdeel van een complex. Ze versterken de spieren, maar zijn niet effectief om af te vallen, omdat ze weinig calorieĆ«n verbranden. Het programma moet cardiotraining omvatten met behulp van vrij gewicht – gewichten, halters, halters..

Probeer te springen, oefen de klimmer – horizontaal rennen met zijn armen op de grond, train op een simulator die roeien simuleert. De lessen moeten van hoge intensiteit zijn. Dit leidt tot het verbranden van overtollige calorieĆ«n, waardoor lichaamsvet wordt geĆ«limineerd. Om snel het resultaat op te merken, begint u om de dag met 30 minuten, verhoogt u geleidelijk de trainingstijd, hun aantal.

Vierde week

De belangrijkste bronnen van vezels

Als aan alle aanbevelingen van het programma is voldaan, maar het is niet mogelijk om overtollig vet kwijt te raken, is er mogelijk een probleem met de Firmicutes-bacterie. Ze leven in het spijsverteringskanaal, met overmatige ophoping stimuleren ze het lichaam om meer calorieƫn op te nemen. Dit maakt vetverbranding moeilijk. Om de darmmicroflora te normaliseren, eet vezelrijk voedsel, beperk uw suikerinname.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: