8 manieren om buikvet te verbranden zonder te rennen en diƫten

Als je vet moet verbranden, moet je jezelf niet uitputten met diĆ«ten. Oefening voor verschillende spiergroepen zal helpen om extra kilo’s te bestrijden. Er zijn 8 effectieve manieren om buikvet te verbranden zonder diĆ«ten en uitputtend joggen. De bonussen van dergelijke oefeningen zullen een strakker lichaam en verbeterde gezondheid zijn.

Wandelen

De voordelen van wandelen

De gebruikelijke belasting voor het lichaam, aanbevolen voor gewichtsverlies op elke leeftijd. U kunt overal naartoe gaan, zonder de aanschaf van uitrusting en sportkleding. U moet om de dag beginnen met regelmatige wandelingen van 30 minuten. Een half uur wandelen in een gematigd tempo (6,4 km / u) verbrandt een persoon van 70 kg 167 kcal.

Pilates

Wat geven Pilates-lessen

Tijdens een training van 30 minuten verbrandt een persoon van 64 kg 170-180 kcal. Het verminderen van de taille en heupen zal merkbaar zijn bij regelmatige training 3 keer per week gedurende 1,5 uur. Je kunt het thuis of in de sportschool doen. Pilates is geschikt voor mensen met rugpijn en voor diegenen die flexibiliteit en plasticiteit willen ontwikkelen..

Zwemmen

Spierwerk tijdens het zwemmen

Regelmatige bezoeken aan het zwembad helpen uw figuur te verbeteren en het gewicht te verminderen. Voor een half uur zwemmen verbrandt een persoon van 70 kg ongeveer 233 kcal. Het effect hangt ook af van de methode: vlinderslag – 409 kcal, schoolslag – 372 kcal, op de rug – 298 kcal. Bijkomende voordelen van zwemmen – verbeterde flexibiliteit en verminderde gewrichtspijn.

Yoga

12 redenen om met yoga te beginnen

Asana’s versterken de spieren, helpen je te concentreren op je welzijn, leren hoe je het lichaam kunt beheersen, wat helpt om overwerk en te veel eten te voorkomen. Een persoon die 70 kg weegt voor een half uur yoga, verbrandt 150 kcal. Gedurende 12 weken van anderhalf uur daalt de taille met 4 cm.

Meer lezen  Soorten en technieken van medische massage - indicaties voor de behandeling, revalidatie en preventie van ziekten

Intervaltraining

Intervaltraining

Afwisselende oefeningen met hoge snelheid en herstelperiodes ertussen Intervaltraining moet gedurende 20-30 minuten worden uitgevoerd. Dit is genoeg om tot 200 calorieƫn te verbranden. Het type oefening wordt naar believen gekozen, rekening houdend met gezondheidsindicaties. De bewegingen worden gedurende 30 seconden met maximale efficiƫntie uitgevoerd en vervolgens gedurende 1-2 minuten in een langzaam tempo.

Gewichtstraining

Gewichtstraining

Een persoon die 70 kg weegt, kan in een half uur les 112 kcal kwijtraken. Door spiergroei wordt veel energie verbruikt, die ons lichaam opslaat in de vorm van vet.

Fietstraining

De voordelen van fietsen

Een half uur op een simulator verbrandt een persoon van 70 kg 260 kcal. Bij het fietsen kost 298 kcal ongeveer dezelfde tijd. Voor een optimale belasting moet de verkeersintensiteit tussen 19 en 22 km / uur zijn. Cadans hangt af van het trainingsniveau. Het is beter om de belasting af te wisselen en het snelle en langzame tempo te veranderen.

Touwtjespringen

Hoe touw te springen

100 sprongen per minuut activeert alle spieren van het lichaam. Vetverbranding vindt plaats door de extra aanmaak van groeihormoon. Dagelijks springtouw gedurende 3 weken vermindert de tailleomtrek met gemiddeld 2 cm Je moet 4 minuten trainen, afwisselend 30-60 seconden springen met 30 seconden rust.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: