Afslankfruit, handig om af te vallen en om vet te verwijderen

De echte bron van vitamines, energie en mineralen zijn fruit. Deze dieetproducten zijn vooral nuttig bij afvallen. Ze verwijderen gifstoffen, gifstoffen, activeren de afscheiding van de galblaas, zorgen voor de normale werking van het spijsverteringskanaal en bevorderen natuurlijk gewichtsverlies..

Welk fruit kun je eten met gewichtsverlies

Elk dieet omvat het gebruik van caloriearm gezond voedsel. Een speciale plaats in systemen voor gewichtsverlies wordt ingenomen door de vruchten van bomen en struiken. Zelfs als u Ć©Ć©n maaltijd door fruit vervangt, zal het aanzienlijk kracht geven, de vitaliteit verhogen en het gewicht weer normaal maken. Vruchten voor gewichtsverlies zijn die met een laag caloriegehalte, wanneer ze worden ingenomen, breken ze vetten af. Een dieet dat enorme hoeveelheden fruit gebruikt, wordt als gunstiger beschouwd..

Om het gewicht weer normaal te maken, moet je weten welke vruchten mogen eten en welke je beter kunt weigeren. Zo kunnen dadels, bananen, rozijnen, gedroogde abrikozen niet in grote hoeveelheden worden geconsumeerd. En als je peren, ananas, grapefruit, kiwi aan het dieet toevoegt, zal dat zeker een positief resultaat opleveren. Daarnaast kunt u bij het op dieet zijn de volgende vruchten gebruiken:

  • watermeloen;
  • abrikoos;
  • oranje;
  • Een ananas;
  • mandarijn;
  • Granaat;
  • passievrucht;
  • pomelo;
  • perzik;
  • persimmon;
  • een appel.

Passievrucht

Caloriearm fruit

De overvloed aan fruit op de planken kan iedereen in verwarring brengen. Niet alle vruchten zijn dieetvoeding, dus u moet speciale aandacht besteden aan de selectie van caloriearme voedingsmiddelen. De meest populaire vruchten voor gewichtsverlies, caloriearm, zijn citrusvruchten. Het lichaam is met citroenen, mandarijnen, sinaasappels verzadigd met nuttige sporenelementen. Tegelijkertijd verbetert de darmfunctie, neemt de stofwisseling toe. Je kunt ook de volgende caloriearme vruchten kiezen om af te vallen:

Titel

Het aantal kcal per 100 g

papaja

48

citroen

29e

oranje

47

mandarijn-

53

grapefruit

42

Peer

57

een appel

vijftig

perzik

39

Chinese peer (nihonashi)

40

pomelo

32

watermeloen

dertig

Ongezoet fruit

De mate van zoetheid in de vruchten van bomen wordt gemeten aan de hand van hun fructosegehalte. Fruitsuiker wordt langzamer verteerd door de aanwezigheid van voedingsvezels. Vanwege het gehalte aan vitamines zijn fruit hoogwaardige voedingsmiddelen. Bijzondere aandacht voor de verdeling in ongezoete en zoete vruchten betaalde G. Shelton. In zijn theorie onderscheidt hij verschillende groepen:

  • Ongezoet fruit. Deze groep omvat halfzure en zure vruchten (grapefruits, veenbessen, ananas, sinaasappels, perziken, zuur, citroen).
  • Zoet fruit. Het eten van dergelijk voedsel moet tot een minimum worden beperkt (dadels, bananen, gedroogde vijgen, pruimen, rozijnen, kaki).

Wat voor soort fruit kan ik eten op een dieet

Mensen die een dieet volgen, moeten voedingsmiddelen eten die weinig suiker bevatten. De volgende ongezoete vruchten zijn nuttig voor hen: kiwi, grapefruit, appels, ananas. Ze helpen lichaamsvet af te breken, metabolisme te versnellen, het lichaam te verzadigen met mineralen en vitamines. Dieetfruit kan worden voortgezet met citroenen, sinaasappels en bijna alle bessen. Ze moeten als zelfstandig product worden gegeten of worden vervangen door een van de maaltijden. Ze verliezen hun gunstige eigenschappen niet, zelfs niet wanneer ze worden gemengd met ander voedsel..

Meisje houdt een schotel met fruit en bessen.

Afslankende grapefruit

Grapefruit wordt beschouwd als een zeer caloriearm fruit (slechts 42 kcal per 100 g). Deze hybride van sinaasappel en pompelmus bevat stoffen die vet verbranden en de normale werking van de lever activeren. Tegelijkertijd worden gifstoffen actief verwijderd en verdwijnen extra kilo’s. Een hybride kan niet alleen worden gebruikt voor exacerbaties van maagaandoeningen (zweren, gastritis). Het sap van deze vrucht irriteert de slijmvliezen. Grapefruit heeft bij het afvallen het volgende effect:

  • stimuleert de stofwisseling;
  • verwijdert overtollig vocht;
  • activeert vetverbranding;
  • verbetert de spijsvertering en spijsvertering.

Ananas afslanken

Ananas heeft ook een laag caloriegehalte (50 kcal per 100 g). Deze vrucht bevat de bromelaĆÆne-component, die het vet dat bij het eten hoort, afbreekt. Daarom zal het hele stuk van zo’n product voor een stevig feest niet helpen beter te worden. Veel vrouwen die willen afvallen zijn geĆÆnteresseerd in de vraag of het mogelijk is om ’s nachts ananas te eten? Voedingsdeskundigen verbieden het eten van een exotische bult niet, maar het is beter om de laatste snack minstens een uur voor het slapengaan te maken. Ananas is gecontra-indiceerd bij hoge zuurgraad, zweren en gastritis, omdat het sap een verergering van de ziekte kan veroorzaken.

Afslanken met Kiwi

Chinese kruisbessen of kiwi bevordert snel gewichtsverlies. Een vrucht bevat foliumzuur, vitamine K en een dagelijkse voorraad ascorbinezuur, terwijl kiwi actief vetten verbrandt die de bloedvaten blokkeren. Het product heeft een zoete smaak. Het bevat vezels, veel kalium- en magnesiumzouten, die helpen om slechte cholesterol te verwijderen en de spijsvertering te normaliseren. Bovendien kunt u met kiwi om af te vallen:

  • het risico op bloedstolsels verminderen;
  • overtollig vet verwijderen;
  • het eiwitmetabolisme normaliseren;
  • ontdoen van boeren en zwaarte na het eten.

Twee hele kiki en gesneden kiwi

Afslankperen

Bij het kiezen van fruit voor een dieet, vragen veel vrouwen zich vaak af of peren kunnen worden gegeten terwijl ze afvallen. Voedingsdeskundigen mogen dit fruit vers eten, omdat het in gedroogd fruit zeer veel calorieĆ«n bevat (250 kcal per 100 g). Perenpulp bevat veel fructose en kan dus gegeten worden door mensen met diabetes. De essentiĆ«le oliĆ«n in het product helpen depressie te voorkomen bij het afvallen. Organische zuren in peren hebben een gunstig effect op de spijsvertering. Rauw fruit helpt zware metalen uit het lichaam te verwijderen, wat ook bijdraagt ā€‹ā€‹aan gewichtsverlies..

Peer kan het belangrijkste ingrediƫnt zijn in een dessert met honing en noten. Dit gerecht is een aangename afsluiting van het diner en dankzij vezels verbetert het verteringsproces. Het belangrijkste is dat je geen water drinkt als je dit fruit gebruikt om af te vallen. Mensen met maagdarmaandoeningen Wees voorzichtig met het eten van peren, omdat ze een fixerende werking hebben. Een lege maag is ook niet de moeite waard om te eten, maar bij voorkeur 20 minuten na het eten.

Welke vruchten helpen om af te vallen

De leiders in vetverbranding zijn citrusvruchten. Deze vruchten bevatten flavonoĆÆden die de vorming van afzettingen remmen. Bovendien worden ze beschouwd als goede helpers bij het normaliseren van het metabolisme. De meest voorkomende vruchten voor gewichtsverlies en vetverwijdering: sinaasappel, grapefruit, mandarijn. Het dagtarief is niet meer dan 2 stuks per dag. In dit geval kunnen sinaasappels worden gesneden en natuurlijke yoghurt worden toegevoegd – u krijgt een licht avonddiner.

Naast citrusvruchten is elk geel fruit rijk aan flavonoĆÆden. Bijvoorbeeld perziken, abrikozen, kaki, ananas. Je kunt mango aan het dieet toevoegen. Deze exotische vrucht gaat succesvol om met extra kilo’s, helpt het cholesterol te verlagen. Een persoon kan een paar stukjes per dag eten, en binnen tien dagen verliest hij tot 5 kg. Het is onwenselijk om druiven, bananen in het dieet op te nemen. Het gehalte aan gedroogd fruit in de voeding moet ook tot een minimum worden beperkt..

Citrusvrucht

Op welk tijdstip van de dag is het beter om fruit te eten

Als je je gaat houden aan de methode van afvallen, moet je weten hoe laat het beter is om fruit te eten om een ā€‹ā€‹positief resultaat te behalen? Veel voedingsdeskundigen raden aan om een ā€‹ā€‹uur voor de lunch op een lege maag fruit en bessen te eten. Het is beter om de ochtend te beginnen met citrusvruchten: een half uur voor het ontbijt kun je sinaasappelsap drinken of mandarijn eten. Appels moeten voor en na de lunch worden geconsumeerd..

Al het andere fruit kan een paar minuten voor het eten worden gegeten. Dan zijn de vruchten al gedeeltelijk verteerd en verhogen ze perfect je eetlust. Als je fruit als toetje moet eten, kun je het beste 30 minuten wachten na het eten en pas daarna eten. Zoet fruit moet volledig worden uitgesloten van het dieet. Meng geen fruit met andere gerechten, omdat dit kan leiden tot een verslechtering van de vertering van voedsel, gasvorming en een opgeblazen gevoel.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: