Afstemmen op afvallen zonder onderbreking

Hoeveel vrouwen in de wereld beloven elke maandag af te vallen? Veel van de eerlijke seks hebben deze fase in hun leven doorgemaakt. Dit dwingt hen om veel manieren te proberen om af te stemmen op gewichtsverlies en geen dieet te verliezen. Vaak zijn alle acties tevergeefs, want het weerstaan ​​van de verleiding om snoep te eten en geen dieet te verliezen, is een kwestie van ijzeren wilskracht.

Motivatie voor gewichtsverlies

Waarom ik niet kan afvallen en constant kapot ga – een vraag die elk meisje vroeg of laat stelt. Eén verlangen om af te vallen is niet genoeg. Er is een goede psychologische benadering nodig – motivatie om af te vallen. Het is effectief voor mensen met een zwak karakter, omdat de juiste prikkel een onderdeel is van succesvol diëten. Eerst moet je een goede reden vinden om af te vallen, bijvoorbeeld gezondheidsproblemen of ontevredenheid met je uiterlijk.

Als doel wordt het niet aanbevolen om snel gewicht te verliezen. Dieet moet een leidraad zijn voor een gezond en gelukkig leven. Hier zijn een paar motiverende feiten die zullen helpen bij het afvallen en het bereiken van de gekoesterde dunne taille:

  1. De mogelijkheid om na een dieet modieuze kleding een of meerdere maten kleiner te dragen.
  2. Trek je favoriete jurk of jeans weer aan.
  3. Trek de aandacht van het andere geslacht.
  4. Straal met een chique, slijmerige pers op het strand.
  5. Beklim de trap zonder kortademigheid.
  6. Heb een uitstekende fysieke en psychologische gezondheid.
  7. Hang je mooie afslankfoto’s thuis op.

Vrouw tunes voor gewichtsverlies

Psychologische houding om af te vallen

Moeilijk in elk bedrijf is slechts de eerste stap. De psychologische houding vóór het dieet is de belangrijkste factor bij de vraag hoe je kunt beginnen met afvallen. Hier zijn enkele tips om u voor te bereiden op gewichtsverlies:

  1. Probeer je problemen op te lossen zodat niets deprimerend is tijdens het afvallen..
  2. Stel een echt doel. Afvallen voor het nieuwe jaar of rust is een irrationele onderneming. Naleving moet een manier van leven worden.
  3. Help jezelf met een dagboek of een persoonlijk plan.
  4. Geef nooit op. Zelfs als iets niet lukt. Verlaag de balk gewoon een beetje. Maak kleine doelen.
  5. Gun uzelf bijvoorbeeld eens per week kleine porties van uw favoriete lekkernijen.
  6. Een beroep doen op de steun van dierbaren.
  7. Surf voor en na het afvallen op internet..
  8. Afvallen voor jezelf en niet voor iemand anders.

Het meisje doet oefeningen om gewicht te verliezen.

Hoe om te gaan op een dieet

Hoe je jezelf kunt dwingen om geen schadelijke en calorierijke gerechten te eten, maar zo’n favoriet voedsel is niet minder moeilijk om het resultaat te bereiken. Hier zijn enkele tips om goed te gaan eten:

  1. Vermijd drastische dieetbeperkingen – dit is een grote belasting voor het lichaam. Probeer porties te verkleinen. Dus je breekt niet en je maag wordt smaller.
  2. Stop je maag niet binnen 5 minuten, want een vol gevoel komt minstens een half uur na het begin van de maaltijd.
  3. Geleidelijk te verminderen enkelvoudige koolhydraten door het vervangen van chocolade met fruit.
  4. Regel het lossen voor de maag – de dagen dat u alleen komkommers, appels of ander licht voedsel eet.
  5. De laatste maaltijd moet licht zijn en niet te laat, 3-4 uur voor het slapen gaan.
  6. Voer geleidelijk het complex van fysieke oefeningen op verschillende delen van het lichaam in het dagelijkse regime in. Of meld je aan voor fitness, waar ze je helpen een speciaal programma te maken.
  7. Raadpleeg uw arts voor een verscheidenheid aan medicijnen en producten voor gewichtsverlies..

Opgepompt man is op dieet

Hoe u uw dieet niet kunt verliezen

De belangrijkste vijand om af te vallen is een inzinking. De verleiding om te vallen voor je favoriete zoetheid gaat niet voorbij aan een enkele lijn. Aan te veel eten worden wroeging en teleurstelling in de eigen kracht toegevoegd. Om niet te breken, moet u aan verschillende voorwaarden voldoen:

  1. Motivatie moet sterk zijn. Je moet weten waarom je afvalt. Wees creatief op deze manier – een collage van foto’s van slanke modellen, zodat het doel is altijd in het zicht.
  2. Waar te beginnen met goede voeding? Niet schadelijke producten op te slaan op de planken van de koelkast, maar ga naar de winkel goed gevoed en met een vooraf samengestelde lijst voor het menu voor elke dag. Dan neemt de kans om iets zoets te kopen en dieet te verliezen af.
  3. Neem jezelf een favoriet ding, om het eten van verveling niet af te breken.
  4. Vertel ons over uw intenties om extra kilo’s te verliezen aan iemand van uw familie of vrienden, zodat zij getuigen zijn van hoe u zich aan de regels voor afvallen houdt. Je kunt zelfs ergens voor pleiten – het zorgt ervoor dat je je dieet nauwlettend volgt.
  5. Zeg nee tegen uw dagelijkse wegingen. Als je toch iets lekkers hebt gegeten, poets dan je tanden zodat de nasmaak van lekkernijen je eetlust niet opwekt.
  6. Voer geen verboden in. Stel jezelf voor dat je een keuze hebt, je lost gewoon het probleem van het afvallen op, dus kies voor gezond voedsel en slechts af en toe om je dieet niet te verliezen.

Leer hoe u snel gewicht kunt verliezen..

Girl's dieet voor gewichtsverlies

Sytins helende houding ten opzichte van een slank figuur

De speciale stemmingsmethode voor dieet en gewichtsverlies is ontwikkeld door George Sytin. Verbaalvormige emotionele impact moedigt een persoon alleen aan om een ​​dieet te volgen om thuis af te vallen. De methode, hoe goed af te stemmen op afvallen en niet te breken, leert mensen om stopsignalen te ontwikkelen bij maaltijden. De stemming van Sytin wordt op verschillende manieren geassimileerd:

Videotips voor psychologen: hoe u kunt afvallen

Hoe afstemmen op afvallen en niet breken? Het probleem van mensen met overgewicht is te veel eten, wat vaak psychologische oorzaken heeft. Eenzaamheid, zelftwijfel, gebrek aan krachtige activiteit in het leven dwingen iemand om te zoeken naar iets dat de leegte van binnen zal vullen. Ze vinden het in voedsel dat ongezond is. Vaak zijn dit zoete voedingsmiddelen die even een gevoel van geluk geven, maar wat dan?

In dit opzicht hangt gewichtsverlies niet alleen af ​​van de fysiologie, maar ook van de psychologische toestand van een persoon. Om een ​​dieet te volgen en af ​​te vallen, moet je mentaal voorbereid zijn, de wilskracht en steun van geliefden hebben. Niet iedereen kan psychische problemen bij zichzelf zien, dus bij het afvallen is het beter om te luisteren naar het advies van specialisten. Na het bekijken van de video leer je veel nuttige informatie over de psychologische aspecten van het dieet. Bekijk andere motivatietips voor gewichtsverlies..

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiënt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Afstemmen op afvallen zonder onderbreking
Bouwbeslag – gisteren en vandaag