Afvallen in de heupen

Een persoon met overgewicht kan zelfs zijn hele leven vechten: voor mannen is dit de buik en voor vrouwen worden ook heupen toegevoegd. Als de taille gemakkelijk kan worden omlijst met een hoepel, hoe zit het dan met een grote buit? Manieren om effectief gewicht te verliezen in de heupen zijn gebaseerd op een combinatie van voeding en lichaamsbeweging. Wat weet jij van zo’n systeem? De onderstaande instructies zullen helpen om het op jezelf toe te passen om effectief van de volumes af te komen.

Gewichtsverliesmethoden voor benen en heupen

De ideale lijn van de heupen is het doel van elk meisje, omdat dit een teken is van vrouwelijkheid en gezondheid. Om aan het gewenste te voldoen, hoeft u zich maar aan 2 eenvoudige principes te houden:

  • gebalanceerd dieet;
  • regelmatige lichaamsbeweging.

Dieet gebruiken

Voedsel is de eerste stap om de volumes in het algemeen te verminderen. Het dieet voor het verliezen van benen en heupen is gebaseerd op de volgende principes:

Het meisje meet het volume van de heupen nadat ze is afgevallen.

  1. Niet uithongeren. Het lichaam slaat nog meer vet op. Schakel beter over op vijf maaltijden per dag in kleine porties..
  2. Maak een menu zodat je dieet verschillende producten bevat voor gewichtsverlies van de buik en heupen met eiwitten, koolhydraten en vetten.
  3. Gebruik ’s ochtends koolhydraten zoals granen of granola. Ze zullen de hele dag met energie gevuld zijn, terwijl ze nergens gestort zullen worden.
  4. De lunch is een tijd van vet, maar niet van vet en gebak. Een kom soep bijvoorbeeld van kip – ideaal om af te vallen.
  5. ‘S Avonds komt de tijd van vlees. Het lichaam bereidt zich al voor op rust, en het opgegeten deel van de proteïne zal er morgen aan voldoen.
  6. Water. Voor de normale werking van het lichaam en gewichtsverlies is het zeer noodzakelijk. De hoeveelheid gedronken water per dag moet minimaal 2 liter zijn.

Dieetproducten

Dit is wat je nodig hebt om af te vallen in je heupen en daarbuiten:

  1. Ontbijt – 1 gekookt ei, een portie havermout met honing of fruit, een glas sinaasappelsap.
  2. Snack – 1 appel, magere yoghurt.
  3. Lunch – biefstuk, bijgerecht van een mengsel van maïs, erwten en wortels.
  4. Snack – kwark, elk fruit.
  5. Diner – kip, groene salade, sinaasappel of appel.

Oefeningen gebruiken

Hoe snel gewicht verliezen in de heupen? Voeg oefening toe. Ze zijn niet alleen nodig om af te vallen, maar om de algehele spierspanning te verbeteren. Ze raden aan om ’s avonds, 2 uur na het eten, heupoefeningen te doen. Alles wat je nodig hebt is:

  • het oppervlak van de vloer is gelijk;
  • gymnastiek- of ander zacht beddengoed;
  • comfortabele kleding voor lessen.

Voor heupen en billen

Naast de gebruikelijke squats is er nog een andere effectieve methode om gewicht te verliezen in de billen en heupen – dit is een laterale beenlift:

Hip Slimming Exercise - Liggende beenlift

  • liggend aan de rechterkant met dezelfde hand laat je hoofd rusten;
  • leg je linkerhand naast je buik;
  • wanneer u inademt, til uw been op, terwijl u uitademt, laat het langzaam zakken;
  • herhaal 5 tot 10 keer.

Helpt je af te vallen in je dijen en je benen opzij te houden:

Hip Slimming Exercise - Je been opheffen

  • ga op de grond zitten, plaats uw handen in de buurt van uw heupen zodat uw handpalmen recht zijn;
  • scheur de ezel van de vloer zodat het lichaam als een touwtje wordt uitgerekt;
  • houd in deze positie het rechterbeen omhoog en breng het een beetje opzij;
  • trek aan de sok en neem tijdens het uitademen de startpositie in;
  • na 3 keer van been wisselen, herhaal het complex opnieuw.

Voor de binnenkant van de dij

Effectieve training om gewicht te verliezen in de benen – laterale beenlift in rugligging:

Laterale beenlift in rugligging voor afslankende heupen

  • neem de startpositie – liggend op je zij;
  • leg je bovenbeen gebogen voor je knie;
  • til tijdens het uitademen uw onderbeen zo hoog mogelijk op, waarbij u de gelijkmatigheid van uw houding in acht neemt;
  • herhaal 8 keer op elk been.

Probeer de binnenkant van de benen te strekken, omdat het effectiever is om volumes te verwijderen dan oefeningen om gewicht te verliezen op de heupen en billen:

Rekoefening aan de binnenkant van de heupen

  • zet je voeten op schouderbreedte uit elkaar;
  • bij het uitademen ga je in de juiste hoek in de knieën zitten;
  • trek je handen naar de grond, strek een van de benen;
  • houd uw rug recht en neem uw billen niet terug, blijf in deze positie voor 10 accounts;
  • rust een beetje uit, verander je been, herhaal het complex 3 keer voor elk.

Op simulatoren

Als je naar de sportschool gaat, kun je voor jezelf “bondgenoten” vinden in het verminderen van het volume van de heupen. Besteed aandacht aan dergelijke simulatoren:

Het meisje is verloofd met een simulator

  • fiets;
  • simulator voor wandelen of hardlopen;
  • een simulator voor het buigen van benen terwijl je staat, zit of ligt;
  • simulator voor het mengen / fokken van benen;
  • springtouw.

Videotips voor het afslanken van uw heupen en billen

Er mooi uitzien en de mening van mannen aantrekken, is de droom van elk meisje. Hier speelt de figuur, de lijn van de heupen met de taille, een belangrijke rol. Verhoogde volumes samen met overgewicht zijn vaak de oorzaak van ziekten, dus afvallen heeft niet alleen een esthetische, maar ook een beschermende functie, waardoor het lichaam wordt ontlast van onnodige stress. Als je je nog steeds afvraagt ​​hoe je gewicht kunt verliezen op je heupen, bekijk dan de handige video’s hieronder. Ze zullen je alles leren.

Heupen massage doen

Oefeningen voor gewichtsverlies benen en heupen thuis

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: