Afvallen met fietsen – de voordelen van training voor dames en heren

Extra kilo’s kwijtraken is hard werken, maar hoe wil je dat het gaat zonder uitputtende diëten en oefeningen, waarvoor velen simpelweg niet de kracht hebben. Een van de geweldige opties is een fiets voor gewichtsverlies, waarvan de belasting tijdens de training een manier is om je vet te besparen en je gewicht op het gewenste niveau te brengen. De fietstochten zelf brengen veel positieve emoties, een opgewekte stemming, vooral als je in een bedrijf rijdt, en vele andere voordelen voor het lichaam.

Is het mogelijk om af te vallen met de fiets

De oorzaak van overgewicht wordt gegeten, maar ongebruikte calorieën. Ze worden tijdens beweging doorgebracht, dus elke fysieke activiteit is de vijand van overtollig vet. Als je lange tijd met een fiets bezig bent, serieus en jezelf dwingt om te zweten, dan zal het je helpen om rimpels op het lichaam te verwijderen die niet erger zijn dan andere oefenmachines of sportschooloefeningen. Om gewichtsverliesklassen effectief te laten zijn, vooral in die gevallen waarin het niet om een ​​paar extra kilo’s gaat, maar om de noodzaak van behoorlijk gewichtsverlies, moet je als volgt op een fiets trainen:

  • Berijd uw fiets over ruw terrein om een ​​aanzienlijke hoeveelheid beweging te krijgen.
  • Afwisselend rijritme: 1-2 minuten – zeer actief, 1 minuut – ontspannen.
  • Gebruik gewichten, vooral als de baan licht is. Ze zijn aan de enkels bevestigd, het gewicht varieert van 250 gram tot 5 kilogram. Je kunt een volle rugzak dragen.
  • Met moderne mountainbikes en stadsfietsen kun je schakelen. Kies de moeilijkste.
  • Om gewicht te verliezen, oefen je minstens 40 minuten op een fiets, pas na deze tijd begin je lichaamsvet te krijgen.

Meisje en fiets

Het gebruik van een fiets om af te vallen

Regelmatige fietsactiviteiten brengen veel voordelen met zich mee. Het hele lichaam, niet alleen de benen, waar de belasting gaat de meeste, wordt sterker en meer duurzaam. Het ademhalingssysteem ontwikkelt zich, het hart en de longen versterken, terwijl de fiets voor gewichtsverlies cardiotraining is. Voor vrouwen, een fiets is 1,5 keer effectiever dan aerobics. De directe voordelen om af te vallen zijn:

  • Metabolisme, calorieverbruik wordt versneld. Dit komt door een sterke hartslag, waardoor het bloed snel door de aderen stroomt. Cellen krijgen verbeterde voeding en zijn verzadigd met zuurstof, waardoor vet begint af te breken..
  • Er is een proces van overmatig zweten, dat ook nodig is om af te vallen. Het lichaam krijgt ontdoen van overtollig water, wallen wordt verwijderd.
  • Afhankelijk van de activiteit, leeftijd, wegkeuze tijdens training, treedt verbranding op van 250 tot 800 kcal / uur. Als je in het begin niet erg snel kunt fietsen, verbetert de regelmaat.

Fietser drinkt water uit een fles.

Afvallen met een fiets

Zelfs als je weet hoe je een fiets te rijden uit de kindertijd, het is niet genoeg om op te zitten en rijden. Volg een paar regels die je zullen helpen om positief te antwoorden op de vraag of fietsen helpt om af te vallen:

  • De lessen moeten normaal zijn, minimaal 3 dagen per week.
  • Je moet om te beginnen in ieder geval met een 20-minuten durende workout, geleidelijk om gewicht te verliezen moet je de tijd te verhogen tot 1,5 uur.
  • Waar het om gaat is niet de snelheid van de pedalen, maar de snelheid. Breng het tot 15-25 km / u. Een speciale sensor helpt de indicator te bewaken.
  • Eet een uur voor en na het fietsen.
  • Eet minder gebakken en zetmeelrijk voedsel te maken gewichtsverlies sneller..

Fietsen

Aangezien wij zijn geïnteresseerd in hoe om gewicht te verliezen op een fiets, het heeft geen zin om te licht en aangename wandelingen door te brengen in de lucht. Het is noodzakelijk om het lichaam zweet, en de spieren om pijn te maken. Dit zal een goed spoor helpen, met afdalingen en stijgingen, maar deze mogen niet erg lang zijn, zodat je de klim naar boven kunt beheersen, en de afdaling zonder belasting duurde niet een halve training. Pas op voor steile glijbanen, slechte wegdekken – ze kunnen gevaarlijk zijn als u gas geeft en de controle verliest.

Meisje rijdt op een cross country fiets

Na een goede belasting, ergens halverwege een training, wordt aanbevolen om af te stappen en 5-10 minuten te lopen. Gemakkelijke rust, gevolgd door een nieuwe sprong, heeft een perfecte invloed op het verlies van calorieën. Met ongewone rust zowel armen als benen. Vergeet de juiste pasvorm niet – de achterkant moet recht zijn. De voet mag niet met uw vingers op het pedaal trappen en niet met de hiel, maar met de plaats waar de uitsparing begint.

Opdrachten

Helpt u om steeds beter op hometrainers te rijden. Het is aan te raden om aan de vooravond van het fietsseizoen te beginnen of om tegelijkertijd het lichaam sneller te versterken:

  • Springtouw. Coaches coördinatie, ademhalingssysteem, benen.
  • Band. Pumps benen, schouders, romp.
  • Squats, lunges. Benen versterken.

?

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Afvallen met fietsen – de voordelen van training voor dames en heren
De lekkerste varkensmarinade