Buikretractie doen voor gewichtsverlies – een techniek voor het uitvoeren van vacuümoefeningen, resultaten en beoordelingen

Wie wil er geen sportfiguur hebben en de mening van anderen opvatten? Zelfs als je hiermee van nature begaafd bent, is het behouden van je vorm niet gemakkelijk zonder dieet en lichaamsbeweging. Goede voeding en regelmatige lichaamsbeweging zullen de resultaten een paar maanden helpen voelen, maar er zijn ook probleemgebieden, zoals buikspieren met overmaat. De techniek om ermee te werken is ingewikkeld, harde training helpt niet om de gekoesterde “kubussen” te bereiken.

Is het handig om in je buik te tekenen?

Arnold Schwarzenegger was de eerste die de abdominale retractieoefening deed, zijn foto’s worden beschouwd als referentievoorbeelden van een techniek die elementen van bodyflex, yoga en bodybuilding combineert. Een andere beroemde atleet, Frank Zane, kon hem zo hard trekken dat het leek alsof de contouren van de wervelkolom zichtbaar waren in de video en foto. Je kunt na een lange training een buiktrekkracht doen om af te vallen, maar degenen die een mooie buik- en esp-taille willen vinden, hebben dergelijke radicale taken niet. Vacuümtechnologie helpt om een ​​indrukwekkende pers te krijgen, zoals beroemde atleten.

Waarom het afslankvacuüm zo populair is:

  1. Het helpt om mooie buikspieren te vinden en verbetert de algemene conditie van het lichaam..
  2. Er wordt gewerkt aan de dwarse spier, die zich het dichtst bij de wervelkolom bevindt.
  3. Draaien, buigen en draaien van het lichaam beïnvloeden de schuine en rectusspieren, terwijl het vacuüm de diepe spier strakker maakt, waardoor het perfect vlak wordt.
  4. Tegelijkertijd worden interne organen versterkt.

Voordelen van lessen in:

  • afname in volume bij de taille;
  • verbetering van de bloedcirculatie in het bekkengebied;
  • stimulatie van darmmotiliteit;
  • stabilisatie van de rug, onderrug;
  • preventie van verzakking van inwendige organen.

De platte buik van het meisje

Kan ik afvallen door mijn buik naar binnen te trekken

Veel mensen vragen zich af: hoe helpen vacuümoefeningen je om af te vallen en je taille te verminderen? Om te beginnen heeft elke nieuwe fysieke activiteit een gunstig effect op de toestand van het lichaam en helpt het meer calorieën te verbranden. De effectiviteit van lichaamsbeweging is vooral zichtbaar voor beginners – hun resultaten zijn verbluffend. De combinatie van een specifieke ademhalingstechniek met actieve retractie vermindert het vet sneller dan een standaard buikspiertraining.

Oefen vacuüm

De constante combinaties van intrekken en ontspannen zijn eenvoudig. Er is geen extra uitrusting nodig, behalve een yogamat: gewoon trainen en wachten op een centimetersvermindering in de taille. Niet alles is zo eenvoudig en u zult de techniek van goed werken met de dwarsspier moeten leren. Oefening Vacuüm voor de buik wordt gedaan terwijl je staat, liggend op handen en voeten, op de knieën. Beginners wordt geadviseerd om de maag in te trekken voor gewichtsverlies tijdens het staan, een geavanceerdere optie is op handen en voeten, dan zul je niet alleen met jezelf moeten vechten, maar ook met de zwaartekracht.

Meisje dat vacuümoefening doet terwijl status

Hoe een vacuüm te maken

Een goede uitvoering is de sleutel tot succes. De techniek van het uitvoeren van een vacuüm van de buik stelt u in staat ervoor te zorgen dat de resultaten niet lang op zich wachten. Het begin is een energetische inademing met de mond om de longen zoveel mogelijk te vullen. Adem dan langzaam uit totdat het stopt. Hier begint een belangrijk punt: adem inhouden (periode van 5 tot 20 seconden). Gedurende deze tijd wordt de maag zo diep mogelijk naar binnen getrokken, druk letterlijk de inwendige organen tegen de wervelkolom. Wacht een paar seconden, adem in en ontspan de spieren. Trainingsvacuüm voor een platte buik met spanning kan het beste 3 tot 10 keer worden herhaald.

Meisje die buik vacuümoefening doen terwijl terug het liggen op haar

Contra-indicaties

Retractie van de buik is gecontra-indiceerd bij mensen met ernstige spijsverteringsproblemen (verergering van gastritis, maagzweren, neiging tot ernstig opgeblazen gevoel). Maak op geen enkel moment een vacuüm tijdens de zwangerschap, het kan de foetus beschadigen. De reden om training te weigeren kan pijnlijke menstruatie zijn. Meisjes moeten niet vergeten dat overbelasting van de buikspieren schadelijk is voor de bekkenorganen.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Buikretractie doen voor gewichtsverlies – een techniek voor het uitvoeren van vacuümoefeningen, resultaten en beoordelingen
DIY tuinschommel