De meest effectieve oefeningen om af te vallen

Volle kuiten en heupen maken het vrouwelijke silhouet minder aantrekkelijk. Om een ​​gelukkige bezitter van een slank figuur te worden, moet je gezond, gezond eten, meer water drinken en regelmatig oefeningen doen om af te vallen. Velen zijn van mening dat het bereiken van een mooie onderlichaam niet eenvoudig is. Om mooie vrouwelijke contouren te krijgen, moet je zelfs geduld en ijver hebben.

Een set oefeningen om thuis af te vallen

Slanke benen - decoratie van elk figuur

Naast de oefeningen voor gewichtsverlies zijn er naast de bekende schommels, die een vrij gemakkelijke training zijn, nog veel meer andere soorten effectieve fysieke activiteit. De benen zijn voor veel vrouwen een probleemgebied van het lichaam. De belasting voor dit deel van het lichaam moet deel uitmaken van een complex dat gericht is op het trainen van alle delen van het lichaam. Naast fysieke activiteit mag men een gezond dieet en een drinkregime niet vergeten..

De training moet krachtoefeningen omvatten om de spieren te versterken, evenals aërobe oefeningen, die de stofwisseling stimuleren en de verbranding van lichaamsvet versnellen. Om effectief gewicht te verliezen in de heupen en kuiten, begin niet met trainen op een lege of volle maag. Drink tijdens en na het sporten meer vocht. Training wordt twee tot drie keer per week aanbevolen. Bovendien moet u meer lopen of rennen.

Effectieve oefeningen voor benen en billen

Voor gewichtsverlies moeten heupen een speciale belasting uitvoeren

Onder de meest effectieve oefeningen om gewicht te verliezen, worden aërobe soorten belastingen, zoals wandelen, joggen in de ochtend of avond, zwemmen en touwtjes onderscheiden. Squats – een ander type belasting dat is gericht op vetverbranding:

  • Laat je armen langs je lichaam zakken, strek je rug en benen uit elkaar op schouderbreedte uit elkaar.
  • Druk je voeten op de grond.
  • Laat langzaam zakken tot je knieën een hoek van 90 graden vormen.

Experts raden aan om op lunges te letten, omdat dit type belasting is opgenomen in bijna elke reeks oefeningen voor gewichtsverlies:

  • Ga rechtop staan, strek je rug, plaats je voeten op schouderbreedte uit elkaar.
  • Zet je rechtervoet naar voren, buig je knie, breng je gewicht erop over.
  • Buig tegelijkertijd je linkerknie en probeer ze op de grond te krijgen.
Meer lezen  Acnemasker thuis - effectieve recepten. Zelfgemaakte acne masker

Een set oefeningen voor de binnenkant van de dijen

Er is een aparte set fysieke activiteit gericht op het trainen van de binnenkant van de dijen. Dit deel van het lichaam wordt als problematisch beschouwd, daarom moet de studie ervan geduldig en volhardend worden benaderd. Er zijn verschillende hoofdtypen die kunnen helpen bij het vormen van prachtige contouren van de binnenkant van de dijen. Enkele van deze oefeningen worden hieronder in detail beschreven:

Diepe kraakpanden

  1. Sta rechtop, plaats uw voeten op grote afstand van elkaar en zet de voeten met sokken in verschillende richtingen. Begin vanuit deze positie langzaam te hurken. Voer deze oefening 20-30 keer uit. Voor één trainingssessie wordt aanbevolen om twee of drie benaderingen te doen. Probeer voor een effectief gewichtsverlies de belasting na een tijdje te verhogen..
    Binnenbeenbelasting
  2. Ga op je zij liggen, zet je voeten op elkaar. De rug en knieën moeten rechtop blijven staan. Laat je hoofd rusten met je onderste handpalm. Leg uw bovenbeen gebogen op de grond en breng het onderbeen omhoog en omlaag. Voor training moet je 20 keer twee benaderingen doen.
    Gebruik een schaar voor effectief gewichtsverlies
  3. Ga liggen, til je benen boven het oppervlak. De knieën moeten worden gestrekt en de sokken moeten worden verlengd. Lig op je rug, spreid je benen tot de maximale afstand en breng ze dan terug. Doe bij elke training drie sets van 25 keer. De belasting kan geleidelijk worden verhoogd..

Gemakkelijke kuitoefeningen

Slanke kalveren zijn het resultaat van hard werken

Kaviaar is een ander probleemgebied van het lichaam. Door bepaalde sportoefeningen intensief uit te voeren, worden slanke benen bereikt en worden ze vrouwelijk en aantrekkelijk. Bovendien minimaliseert regelmatige training het risico op het ontwikkelen van zo’n onaangename ziekte als spataderen. Hieronder volgen enkele voorbeelden van eenvoudige maar effectieve soorten afslankoefeningen voor kuiten..

  1. Sta rechtop, zet je voeten bij elkaar, buig je rechterknie. Klim op je linkerteen. Zet deze beklimming een paar seconden stil. Aanbevolen aantal benaderingen – driemaal in 20 herhalingen.
  2. Zittend op een stoel, buig je knieën. Leg een zwaar voorwerp op je knieën en til ze langzaam op in een gebogen positie. Voer drie sets van 20 keer uit.
  3. Weiger liften, klim vaker trappen. Tijdens zo’n belasting is het beter om schoenen te dragen die zo comfortabel en comfortabel mogelijk zijn..
Meer lezen  Hoe vetverbrandende medicijnen in een apotheek te kiezen - een lijst met effectieve en natuurlijke

Ballerina’s-oefeningen voor snel gewichtsverlies in de benen (foto)

Om een ​​gelukkige eigenaar te worden van een mooie, goed verzorgde priester en lyashki, is het helemaal niet nodig om een ​​duur abonnement op een moderne sportschool te kopen. Veel van de meest effectieve oefeningen om af te vallen, kunnen in comfortabele huiselijke omstandigheden worden gedaan. Om mooie slanke dijen en kuiten te vormen, wordt aangeraden om regelmatig wat balletoefeningen te doen. Velen van hen zijn ook gericht op strekken..

Hip afslankplaat

  1. Plie is een populaire ballettype belasting die een goed effect heeft op het afvallen van de benen. Voeten draaiden naar de zijkanten. Hurk langzaam om je heupen parallel aan de vloer te houden. Houd uw rug recht tijdens sit-ups..
    Benen
  2. Zet je linkervoet naar voren. Voeten kijken zijwaarts. Breng het gewicht van het lichaam over naar het linkerbeen en til langzaam het rechterbeen omhoog, waarbij het lichaam iets naar voren kantelt.
    Stoel Squats
  3. Neem een ​​stoel met een rugleuning. Zet een voet op de rug. De knie moet recht zijn. De teen van het tweede been moet naar de zijkant kijken. Begin te hurken.

Welke oefeningen moet je doen om binnen een week af te vallen?

Om snel af te vallen, moet je intensiever werken.

Om binnen een week snel af te vallen, moet u naast het uitvoeren van oefeningen ook een voedselinname volgen en een bepaald dieet volgen, dat u moet kiezen om rekening te houden met alle belangrijke vitamines en mineralen. Elke arts zal u vertellen dat als u het dieet strikt volgt, u verstandig moet sporten. Als u zich erg moe en duizelig voelt, moet u weigeren de oefening uit te voeren..

  1. Sta rechtop. Til het gebogen been naar voren, gebogen aan de knie. Maak het langzaam recht. In deze positie moet je een paar seconden staan.
  2. Longeer met je benen naar voren is een van de meest effectieve oefeningen waarmee je snel gewicht kunt verliezen in je benen..
  3. Om de volgende oefening te doen, moet je op je rug gaan liggen. Til je benen iets boven de vloer, ga verder met de implementatie van de “schaar”. Let op gelijkmatige inademing en uitademing..
Meer lezen  Wijnmanicure op korte en lange nagels - ontwerpideeën

Videotraining op de benen in de sportschool

De video toont een effectief complex voor heupen en priesters om af te vallen. De video demonstreert de techniek van het uitvoeren van oefeningen, zowel met een laag gewicht als zonder.

Oefeningen met fitball voor gewichtsverlies benen en buik

De onderstaande video biedt een reeks effectieve oefeningen voor de heupen en priesters die fitball gebruiken. De techniek van het uitvoeren van de belasting wordt gedemonstreerd door Olga Martynova, een atleet in de bikinicategorie.

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiënt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: