Dieet 9 dagen Margarita Koroleva – menu, voedingsschema en resultaten

Het 9-daagse dieet van Margarita Koroleva is een snelle manier om af te vallen zonder het lichaam te schaden. De auteur creëerde een energiesysteem dat in drie fasen was verdeeld. Uitgangspunt is het principe van monodiet. Tijdens één cyclus mag u één soort voedsel eten en elke hoeveelheid vloeistof drinken. Zulk werk aan uw lichaam leidt tot verlies van overgewicht..

Wat is een dieet van 9 dagen

Veel mono-diëten beloven snel gewichtsverlies, maar slechts een paar helpen echt. Het dieet moet doordacht zijn en herhaalde gewichtstoename uitsluiten. Een van die diëten is het dieet van de koningin gedurende 9 dagen. Ze hielp veel beroemde mensen slank te worden. In korte tijd, en je herkent jezelf niet, zullen extra kilo’s je lichaam verlaten. De diëtist heeft op intelligente wijze een dieet ontwikkeld, waarbij hij een korte tijdsperiode in fasen verdeelt, die elk 3 dagen duren. Het 9-daagse dieet van Margarita Koroleva is een populaire manier om af te vallen.

Essence

Het dieet is geweldig voor mensen die heel weinig tijd hebben om hun vormen te transformeren. Dankzij zo’n snel gewichtsverlies kan een persoon snel overtollig lichaamsvet verliezen. De essentie van het dieet van Margarita Koroleva is eenvoudig: u hoeft slechts één toegestaan ​​product te eten. Door eenvoudige koolhydraten volledig uit de voeding te verwijderen, reinig je het lichaam. In het eerste derde deel van het dieet kun je bijvoorbeeld alleen rijst eten in welke vorm dan ook. De volgende fase is kip, de laatste fase van het dieet is groenten.

Groenten en wortelgroenten

Principes

Voordat u aan een dieet begint, moet u alle principes zorgvuldig bestuderen. De auteur raadt aan om gewichtsverlies serieus te nemen. Kenmerken dieet 9 dagen:

  • Ontvangst van voedsel. Het is noodzakelijk om vaak te eten, maar in kleine porties moet het voedsel apart zijn. ‘S Avonds, 2-3 uur voor het slapengaan, geen tussendoortje, als je honger hebt, drink dan water of thee. Het grootste deel van het voedsel moet tijdens het ontbijt worden geconsumeerd..
  • Drinken modus. Naast schoon water is het toegestaan ​​om andere dranken te drinken: groene en zwarte thee, versgeperste sappen en koffie. Het is raadzaam om vloeistoffen te drinken in een hoeveelheid van 3 liter per dag. Neem voor het eten een half glas water. Margarita Koroleva raadt het drinken van water met water af.
  • Naleving van het dieet monodiet. Gebruik alleen het product dat is toegestaan ​​in elke fase van het dieet.
  • Taboe voor gefrituurd voedsel dat vetten bevat. Prioritaire bereidingsmethoden zijn: koken, stoven, bakken, stomen. Laat vlees en groenten een tijdje niet bakken in grote hoeveelheden olie.
  • Vervang dierlijke vetten door plantaardige vetten. Voeg lijnzaadolie, olijfolie, sesam toe aan het dieet – u kunt er salades en soepen mee kruiden. Margarita Koroleva beveelt een kuur met vitamines en een theelepel nuchtere lijnzaadolie aan – dit helpt de normale hormonale niveaus te herstellen en verbetert de huidconditie.

Interval of driedaags

Een alternatief voor diegenen wiens vakantie dichtbij is, maar nog ver verwijderd van de gewenste vormen, is een 9-daags dieet. Als gevolg van zo’n beperkt dieet kun je 7 kg overtollig gewicht kwijtraken. Hoeveel kilo je verliest, hangt af van de initiële bouw, levensstijl, stofwisseling. Intervalmodus is onderverdeeld in fasen: in de regel zijn er drie. Per periode is het toegestaan ​​om één product te consumeren, 1 glas zuivelproducten, thee en 300 gram groenten te drinken. Beperk jezelf na het driedaagse dieet van de koningin tot het eten van zout voedsel en alcohol..

Rijst

De keuze van rijst voor de stressfase van het dieet van Margarita Koroleva is geen toeval, omdat het erg nuttig is. Kroep bevat stoffen die de maagwanden niet irriteren, maar omhullen. Witte rijst reinigt het lichaam alsof het wordt voorbereid op volgende cycli. Het monodieet op rijst opent het eerste derde deel van het dieet. Voordat granen worden bereid, moet het een nacht in het water worden gelaten. Kook ’s ochtends een dagelijkse dosis rijst. Verdeel de bereide pap in gelijke delen en eet gedurende de dag. Al in de eerste “rijstdagen” ziet u het resultaat.

Gekookte rijst in een plaat

Op kip

Kip is het belangrijkste product van de tweede cyclus van het intervaldieet. Wit vlees is mals, caloriearm (105 kcal per 100 g), bevat weinig vet en cholesterol, veel natuurlijke eiwitten, vitamines van groep B, PP, A. Om een ​​ideaal lichaam op te bouwen is de borst onmisbaar. Om binnen 3 dagen op kip af te vallen, moet u het dagtarief in gelijke kleine porties verdelen en de hele dag door eten. Om het gewicht te normaliseren, kunt u het beste filets gebruiken. Kippenpulp kan in de oven worden gebakken of in een pan met antiaanbaklaag worden gebakken. Gekookt of gestoofd borststuk zal fijnproevers aanspreken.

Groente

De laatste fase van het dieet is plantaardige dagen om af te vallen. Tuinbedden kunnen vers of bevroren worden gebruikt. Een dag moet je 800 gram groenten consumeren om een ​​positieve dynamiek te bereiken bij het vinden van een slank lichaam. Groenten geven je lichaam de nodige vitamines, geven kracht, energie, verwijderen gifstoffen en versterken het immuunsysteem. Je kunt ze rauw, gekookt, gestoofd gebruiken en heerlijke salades maken. Sluit ingemaakte, gezouten en pittige groenten uit. De grootste portie moet voor het ontbijt zijn.

Voor-en nadelen

Selectie van het type dieet is een puur individueel proces. Monodieet brengt iemand gewichtsverlies en iemand – ongemak en veel onaangename ervaringen. Raadpleeg een voedingsdeskundige voordat u afvalt. Een ervaren specialist zal u de schema’s vertellen, aanbevelingen doen. Monodiet Margarita Koroleva 9 dagen heeft zijn voor- en nadelen. De pluspunten zijn:

  • Kort gewichtsverlies.
  • U bespaart tijd en geld. U hoeft niet urenlang bij de kachel te staan, veel producten te kopen voor een gevarieerd dieet.
  • Prestatie. Als u het dieet volgt, zult u snel de effectiviteit ervan op uzelf voelen, binnen een week afvallen.
  • Frequente maaltijden van dit dieet zullen u de hele dag verzadigen.
  • Tel calorieën, noteer welk voedsel je eet, niet nodig.
  • Totale stopzetting van alcohol.

Meisje en appels

Het 9-daagse dieet heeft zijn nadelen – er moet rekening mee worden gehouden voordat u beslist over het gebruik van het dieet:

  • Schaars menu. Het zal voor een persoon die gewend is aan een verzadigd dieet moeilijk zijn om te wennen aan een mono-dieet, omdat het het gebruik van suiker, zout, fruit, honing en meelproducten uitsluit.
  • Het dieet kan gepaard gaan met verschillende gezondheidsstoornissen: duizeligheid, misselijkheid, zwakte, gastro-intestinale stoornissen.
  • Probeer het Negen Dagen-dieet niet voor mensen onder de 18 jaar, zwangere vrouwen, moeders die borstvoeding geven en mensen met bloedarmoede.

Kefir gedurende 9 dagen

Het nut van kefir is al lang bekend. Het wordt in uw dieet geïntroduceerd, niet alleen om gewicht te verliezen, maar ook om de flora en de darmfunctie te normaliseren. Het 9-daagse kefir-dieet is tegenwoordig erg populair. Dit is geen gemakkelijke stap naar uw droom, maar u hoeft niet lang op het resultaat te wachten. Tijdens deze periode verliest u 2 tot 6 kg als u zich aan het juiste dieet houdt. Bij het kopen van een vetvrij product met zure melk, moet je producten kiezen met de productiedatum van gisteren, zodat je jezelf beschermt tegen overmatige gasvorming. Het schema is eenvoudig:

  • In de eerste cyclus moet je magere kefir gebruiken in de hoeveelheid die je nodig hebt, 100 g gekookte ongezouten rijst. De massa van granen wordt in droge vorm gegeven.
  • De tweede cyclus – kefir, 100 gram wit kippenvlees.
  • De derde, laatste cyclus – kefir, groene appels 700-1200 g.

Kefir drinken is goed

Stop met het dieet van Margarita Koroleva

Om het resultaat van afvallen te consolideren, moet je soepel uit de voeding gaan. Margarita Koroleva adviseert om een ​​paar dagen na het afstuderen voedingsmiddelen die op dieet zijn gegeten in uw dieet op te nemen, terwijl u suiker, zout en olie kunt toevoegen. Eet fruit, magere vis en vlees in een kleine hoeveelheid om de darmen niet af te breken en niet te verstoren. Onthoud dat vetten en koolhydraten de markering “200 calorieën” niet mogen overschrijden. Onthoud u van zoete en bloemproducten. Oefening helpt om fit te blijven.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Dieet 9 dagen Margarita Koroleva – menu, voedingsschema en resultaten
Beton