Dieet voor 1 positieve bloedgroep

De Amerikaanse dokter D’Adamo heeft voor iedereen die wil afvallen een speciaal voedingssysteem ontwikkeld dat geassocieerd wordt met de bloedgroep. De arts beweert dat meer dan 40.000 jaar geleden de eerste groep de overhand had bij mensen. In die tijd bestond er geen diversiteit in voedsel: het menu van primitieve mensen had alleen vlees. In dit opzicht heeft hun lichaam zich alleen aangepast aan een eiwitdieet. Later temden mensen dieren en begonnen ze voedsel te verbouwen, waardoor hun voedsel zo divers werd dat hun bloedgroepen ook veranderden. Een positieve voeding voor 1 bloedgroep kenmerkt zich door een keur aan vleesproducten, granen en vis.

Functies en regels voor een dieet

Een persoon met 0 (I) hoeft niet op een strikt dieet te zijn, terwijl hij tegelijkertijd constante honger voelt. Dergelijke mensen moeten, om af te vallen, schadelijke producten uit hun dieet verwijderen, het gebruik van gezond voedsel minimaliseren en neutrale producten minimaliseren. Om het gewicht te verminderen of te behouden, moeten mensen met de eerste (+) groep producten volledig verwijderen die de aanmaak van insuline helpen blokkeren en die de vorming van schildklierhormonen remmen. Over het algemeen kan een dieet voor 1 groep Rh-positief bloed worden toegepast op mensen met een negatieve resus.

Dieet voor 1 positieve bloedgroep

Het dieet voor de groep 0 (I) moet vlees in het menselijke dieet bevatten: gevogelte, rundvlees, lam, maar geen varkensvlees. Dit levert hoge prestaties en de benodigde hoeveelheid energie. Zelfs zuivelproducten en eieren zijn niet geschikt als gelijkwaardige vervanger van vlees. Het juiste dieet, geselecteerd op bloedgroep, laat zien dat vegetarisme absoluut niet geschikt is om af te vallen voor “jagers”. Maar dit betekent helemaal niet dat ze geen plantaardig voedsel nodig hebben. Ze moet redelijk aanwezig zijn. Tarwe moet worden uitgesloten.

Boekweitpap met dille

Lijst met toegestane producten

De lijst met zeer wenselijke, “helpende” soorten voedsel omvat:

  • vlees;
  • spinazie;
  • radijs;
  • vijgen;
  • boekweit;
  • broccoli;
  • ananas
  • lever;
  • eieren
  • melkproducten;
  • zeewier;
  • Ananas SAP;
  • salie of kamille thee;
  • zout (gejodeerd);
  • wortelsap.

witte kool

Verboden producten

Dergelijke soorten voedsel zoals:

  • marinade;
  • kool;
  • suiker;
  • ijsje;
  • aardappelen;
  • tarwe;
  • citrus;
  • Champignon;
  • ketchup;
  • meloen;
  • maïs;
  • avocado;
  • kaas;
  • pasta;
  • kwark;
  • olijven;
  • pindakaas;
  • Roggebrood;
  • Bonen
  • granen;
  • koffie;
  • appelsap.

Voedertafel voor 1 bloedgroep

Door de gegevens te controleren, is het gemakkelijker om het optimale menu te kiezen. Hier is een tabel waarin de meeste voedingsmiddelen worden vermeld:

Producten

Nuttig

Neutrale

Schadelijk

Kalfsvlees, rundvlees, lam, kalkoen.

De eieren. Eend, konijn, kippenvlees.

Ganzenvlees. Varkensvlees, reuzel, ham, spek.

Forel, zalm, steur, kabeljauw, snoek.

Baars, inktvis, spiering.

Gerookte en gezouten vis.

 

Zelfgemaakte kwark, kwark.

Melk, ijs, kefir, zure room, kaas.

Lijnzaad en olijfolie.

Boter, margarine en zonnebloemolie.

Soja, pindakaas.

Walnoten, pompoenpitten.

Amandelen, pijnboompitten, hazelnoten.

Pinda’s, pistachenoten.

Sojaproducten.

Groene erwten, asperges, bonen en bonen.

Linzen.

 

Granen. roggebrood.

Bakkerijproducten. Pasta. Havermout. Brood en muesli.

Peterselie, kerrie peper.

Suiker, honing, chocolade

Ketchup, augurken, augurken.

Broccoli, zoete aardappel, ui, rode biet, pompoen.

Rutabaga, courgette, wortelchampignons, komkommers, sla, selderij, asperges, tomaten, radijs.

Kool (bloemkool, spruitjes) champignons, rabarber.

Vijgen, kersenpruim, kers, pruim, pruimen, appel.

Banaan, watermeloen, druiven, ananas, berberis, bosbessen, grapefruit, veenbessen, kersen, druiven, kiwi, rozijnen, frambozen, kruisbessen, bosbessen, aalbessen, nectarine.

Meloen, Sinaasappel, Avocado, Aardbei, Braam, Mandarijn.

Sap van pruim, kersenpruim, ananas, kers.

Granaatappelsap, abrikoos, druif, tomaat, cranberry, wortel.

Kokos, sinaasappel, appelsap.

Thee van rozenbottels, linde, paardebloem.

Thee van frambozen, meidoorn, munt, tijm, kamille.

Thee van klis, sint-janskruid, aardbeibladeren.

 

Bier, groene thee, wijn.

Koffie, cognac, wodka, zoete dranken, zwarte thee.

Voorbeeldmenu voor de week

Maandag:

  • Als ontbijt: ongezoete thee, fruit.
  • Tweede ontbijt: een glas vers kersensap.
  • Voor de lunch: 200 g vis (gebakken of gebakken), 180 g groentesoep, appel, linde thee.
  • Snack: rozenbottelthee.
  • Voor het avondeten: een plakje roggebrood, 200 g lever (gebakken), sinaasappel. Drink pepermuntthee.

Ananas SAP

Dinsdag:

  • Voor het ontbijt: kruidenthee (willekeurig), 150 g druiven.
  • Lunch: ananassap.
  • Voor de lunch: 150 g mager (bij voorkeur kip) vlees, 250 g groentesoep, tomatensalade.
  • Voor het diner: 200 g zeesalade (met garnalen en vis), gestoomde vis, een stuk brood. Kruidenthee toevoegen.

Woensdag:

  • Als ontbijt: fruit, kamille thee.
  • Lunch: een glas abrikozensap.
  • Voor de lunch: 150 g gebakken vlees, 250 g vleessoep met groenten, groene thee, brood, komkommersalade.
  • Snack: een glas wortelsap.
  • Voor het avondeten: 200 g gebakken courgette, 100 g gekookte garnalen. Drink ongezoete thee.

Donderdag:

  • Als ontbijt: een glas melk en een banaan.
  • Lunch: frambozenthee.
  • Voor de lunch: 300 g kwark, 300 g groentesoep.
  • Voor het avondeten: 180 g van elke salade, 200 g vlees, banaan. Aanbevolen Hawthorn Tea.

Tijm thee

Vrijdag:

  • Voor het ontbijt: kruidenthee, fruit, een stuk brood.
  • Tweede ontbijt: 200 g pruimensap.
  • Voor de lunch: 200 g gekookte inktvis, 250 g dikke soep, tomatensalade.
  • Voor het diner: 150 g gebakken vis, 100 g rode bietensalade. Brouw tijmthee.

Zaterdag:

  • Als ontbijt: twee gekookte eieren, groene thee, brood.
  • Lunch: 200 g granaatappelsap.
  • Voor de lunch: 150 g gebakken vis, 250 g groentesoep, brood.
  • Snack: sap of kruidenthee met honing.
  • Voor het avondeten: 230 g gekookt kippenvlees, 150 g salade van groenten. Drink tijmthee.

Zondag:

  • Als ontbijt: bessen of fruit, thee met rozenbottels.
  • Lunch: groentesap.
  • Voor de lunch: 230 g lever (gebakken), 250 g puree, salade van groenten, brood.
  • Snack: cranberrysap.
  • Voor het diner: 150 g salade, 200 g gebakken vis. Drink ze door linde thee te zetten.

Gewichtsverlies dieet video

Bloedgroepvoeding is een uitstekende oplossing voor alle vrouwen die kilo’s kwijt willen, zonder hinder te ondervinden van strenge voedselbeperkingen. De belangrijkste kenmerken van de toegestane producten, evenals hoe de aard van het afvallen te zien is in de video. Dieet voor een bloedgroep, de belangrijkste factoren die de gewichtstoename beïnvloeden, worden overwogen.

Recensies over de resultaten van gewichtsverlies

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiënt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: