Een reeks oefeningen om af te vallen – een video om thuis te trainen. Effectieve gewichtsverliesoefeningen voor vrouwen

Een slank figuur is een van de belangrijkste criteria van moderne schoonheid. Om dit doel te bereiken, zijn alle methoden goed: complexe diëten, het juiste regime van de dag, gezonde slaap, sportbelastingen in de fitnessruimte. Niet iedereen heeft echter een geweldige kans om zijn lichaam in de sportschool te trainen, in dit geval kunt u thuis regelmatig trainen met video-oefeningen om af te vallen. Dit zal een even effectieve methode zijn op weg naar je harmonie..

Video-tutorials over effectieve oefeningen voor snel gewichtsverlies

Om u comfortabel te laten sporten, vindt u hieronder de meest effectieve oefeningen voor snel gewichtsverlies thuis, opgenomen op video. Ze helpen je bij het uitvoeren van een bepaalde oefening, passen het gewenste tempo aan en onthullen enkele geheimen van een slank figuur. En om het sneller te laten gaan, let op de volgende aanbevelingen:

  • Zorg ervoor dat u voor elke training uw spieren opwarmt, een korte warming-up doet om blessures te voorkomen en het gewenste resultaat te bereiken.
  • Als u thuis oefeningsapparatuur heeft, neem deze dan op in uw thuistraining om uw spieren op te warmen en sneller af te vallen..
  • Probeer de Oksisize ademhalingstechnische oefeningen, die, net als body flex, gericht zijn op afvallen met behulp van speciale ademhalingsoefeningen..
  • Gebruik voor het snelste gewichtsverlies de tip van de Tabat-techniek, die een speciaal tempo in de training gebruikt: doe eerst de persoefening 20 seconden intensief en geef vervolgens 10 seconden rust – en in een cirkel tot 8 keer (totale duur zou 4 minuten moeten zijn).
  • Probeer puurder stilstaand water te drinken, ongeveer 2 liter per dag.

Gewichtsverlies oefeningen thuis

Afslankoefeningen

Het is niet voor niets dat veel mensen zich bezighouden met een fitnessclub, waar altijd een trainer in de buurt is die je de juiste oefeningen voor een bepaald gebied van de spieren vertelt, alle fouten in de beweging aanwijst en enkele belangrijke tips geeft. Maar wat te doen voor degenen die zich bezighouden met zelfverbetering van hun lichaam? Bekijk eerst enkele tips voordat u aan de slag gaat met uw training:

  • Elimineer schadelijk vet voedsel, snoep, eet strikt volgens schema, in kleine hoeveelheden, maar vaker.
  • Train minimaal drie keer per week regelmatig thuis.
  • De gunstige tijd van de dag om te sporten is de periode van 11.00 uur tot twee uur ’s middags, en ook van zes uur’ s avonds tot acht uur.
  • Wijzig de geselecteerde set oefeningen zodat de spieren niet wennen, de effectiviteit van gewichtsverliesoefeningen gaat niet verloren.
  • Zorg ervoor dat de oefeningen correct worden uitgevoerd, anders loop je het risico je rug- en buikspieren te scheuren, je ruggengraat te beschadigen, enz..

Een hele reeks video-oefeningen om af te vallen, die u thuis kunt uitvoeren, is geselecteerd om u te helpen. Bekijk de video en begin te werken, en het resultaat zal zeker komen:

Hoe de maag en zijkanten snel te verwijderen

Als u in de nabije toekomst op vakantie gaat, is het eerste dat u snel vet op de buik en zijkanten wilt verwijderen. Dit zal je helpen met fysieke oefeningen gericht op de buikspieren en laterale spieren. Download de buikpers ’s morgens, voor het ontbijt, met een intensiteit van minstens dertig keer om verschillende benaderingen te starten. Vervolgens – verhoog de belasting, vul lessen aan met complexere oefeningen. Bekijk voor de duidelijkheid de video, die veel wendingen vertoont die gericht zijn op het tegelijkertijd verbranden van vet in deze delen van het lichaam:

Mooie armen en schouders in 10 minuten

Mooie armen en schouders in 10 minuten

Terwijl ze bezig zijn met afzonderlijke delen van het lichaam (billen, benen, buik), vergeten sommigen zo’n belangrijk gebied als de handen. Soms steken mensen hun handen op, merken ze hun slappe spieren op, en toch moeten ze ook in goede vorm zijn en daarom afgezwakt. Er zijn verschillende eenvoudige oefeningen om binnen 10 minuten snel de mooie spieren van de handen en schoudergordel te vormen. En neem ook de volgende aanbevelingen aan:

  • Om de spieren van de armen, schouders, cervicale wervelkolom effectief op te pompen, heeft u een simulator nodig (halters).
  • Als je een beginnende atleet bent, neem dan bij het kiezen van haltergewichten de lichtste (0,5-1 kg), zodat de belasting later niet pijnlijk voor je blijkt te zijn.

Klassen kunnen verschillen in tempo, het is belangrijk om het niet te overdrijven, maar om tijdens de training een lichte spierspanning te voelen. Volg alle regels die de trainer in de video aanbeveelt om spierspanning en blessures te voorkomen:

Trainen voor de spieren van de benen en benen

12345

Wie droomt er niet van mooie slanke benen? Maar de eigenaren van zo’n hard werk aan hun fysieke perfectie, door regelmatig te trainen, verdwijnen een halve dag in de sportschool. Met een speciale video van oefeningen om gewicht te verliezen, krijg je een echte kans om je oude verlangen in realiteit om te zetten en je ideale mooie benen te trainen:

Vetverbrandingstraining voor billen en heupen

Heupen en billen – het eerste dat beter wordt tijdens een ongepaste levensstijl en dieet. Spieren verliezen hun toon, beginnen lelijk te hangen en bovendien verschijnt het lelijke effect van het schudden van gelei. Volg effectieve oefeningen om uw billen snel in vorm te brengen:

  • Draai de fiets terwijl je op de grond ligt.
  • Doe je benen over elkaar.
  • Kruis elk been om de beurt.
  • Gebruik de oefening “zit links – zit rechts” en vervang de ene heup door de andere.

Vind je dit moeilijk, maar mooie vormen zijn onbereikbaar? Bekijk de video, herhaal de trainingen dagelijks – en je billen, en daarmee de heuplijn, zullen geweldig zijn:

De beste oefeningen om af te vallen met de bal

Afslankende baloefeningen

Nog niet zo lang geleden zijn complexe trainingen om af te vallen met fitball erg populair geworden. Dit zijn niet alleen prettige, leuke oefeningen, maar ook zeer effectief: spieren worden snel sterker, vet laat ongewenste plekken achter en ronding begint mooie vormen aan te nemen. Op welke lessen past Fitball:

  • Aerobics groepslessen.
  • Speciale complexen ontworpen voor sportscholen (oefeningen met fitball worden afgewisseld met simulatoren).
  • Gymnastiek professionele oefeningen.
  • Yoga.

Oefeningen doen op de fitball is eenvoudig, maar je moet er wel aan wennen. Het belangrijkste is om het evenwicht te bewaren. Bekijk de video-tutorial, die je de meest effectieve en juiste oefeningen laat zien om af te vallen met dit type simulator:

Dansles met ritmische muziek met een hoepel

Een hoepel is een goede gymnastieksimulator voor het vormen van een mooie taille en een ideaal figuur; het kan van verschillende soorten zijn:

  • Lichtgewicht aluminium.
  • Massiever metaal.
  • Masseer met spikes, effectief bij het afvallen.

Van buiten lijkt het misschien dat er niets eenvoudiger en saaier is dan alleen maar de hoepel te staan ​​en te draaien, maar zo eenvoudig is het niet. Ten eerste lijken kneuzingen op het lichaam vaak (zoals na een anti-cellulitis massage) vaak ongewoon door deze simulator, en ten tweede zijn er verschillende interessante technieken die ritmische muziek gebruiken. Bekijk enkele interessante hoepeloefeningen in deze video:

Videolessen: wateraerobics – we vallen af ​​in het zwembad

De populariteit van wateraerobics ligt in het feit dat het zonder uitzondering door iedereen kan worden beoefend: mannen en vrouwen met obesitas of met een handicap, met verschillende contra-indicaties bij andere vormen van fitness. In veel gevallen wordt dit type sportbelasting gekozen als een extra middel om een ​​bepaald probleem van het bewegingsapparaat te verwijderen. Dit is niet alleen oefeningen doen, wateraerobics oefent een enorme belasting uit op de spieren als gevolg van waterbestendigheid.

Er zijn voldoende speciale simulatoren voor wateraerobics:

  • Aquadisk – met hun hulp worden oefeningen uitgevoerd gericht op de spieren van de rug, borst, armen, schoudergordel.
  • Aquastanga – beoogt coördinatie, flexibiliteit te ontwikkelen.
  • Aquatische handschoenen – maak de waterdichtheid nog groter tijdens het uitvoeren van een bepaalde beweging en verhoog tijdens het zwemmen de snelheid.
  • Aquapoyas – houdt het lichaam in een verticale positie op een diepte.

Aqua aerobics is ook thuis beschikbaar, tenzij je een zwembad hebt. Bekijk de video-tutorial en geniet ervan:

Beoordeel artikel
( Nog geen beoordelingen )
Delen met vrienden
Aanbevelingen en advies op elk gebied van het leven
Voeg een reactie toe

Door op de knop "Reactie verzenden" te klikken, ga ik akkoord met de verwerking van persoonlijke gegevens en accepteer ik het privacybeleid