Effectieve training om je maag schoon te maken

Tijdens het afvallen in de laatste bocht blijkt het de zijkanten en buik kwijt te raken. Het valt op dat zelfs bij mensen met een dunne lichaamsbouw deze lichaamsdelen duidelijk zichtbaar zijn. Dit wordt fysiologisch gerechtvaardigd door het feit dat in ons levensritme de buikspieren minder betrokken zijn dan andere. Daarom is er vaak de wens om het te verminderen en aan te halen. Dit helpt fitness, gymnastiek, lichaamsbeweging om de maag te verwijderen: ze dragen bij aan gewichtsverlies, de vorming van een mooie taille.

Wat is oefening voor de buik

De snelste manier om extra kilo’s te “verzamelen” in een zone van de vrouwelijke buik. Vaak ervaren vrouwen dit probleem na de zwangerschap (bevalling of keizersnede). U kunt aan lichaamsbeweging beginnen na overleg met uw arts, omdat iedereen individuele contra-indicaties heeft. Na de bevalling kan zich een probleem voordoen, zoals diastase, dat alleen onder toezicht van een specialist wordt behandeld met een speciale reeks oefeningen..

Onthoud dat opladen misschien niet het proces van verbranding van intern onderhuids vet start, maar eerder bijdraagt ā€‹ā€‹aan het tegenovergestelde effect – de spieren zullen sterker worden en in volume groeien. Het is belangrijk dat de oefeningen voor gewichtsverlies van de buik thuis gericht waren op alle spieren op hun beurt, verschillende intensiteiten hadden. Het belangrijkste is regelmaat (minimaal een maand), waarna het resultaat merkbaar zal zijn. Krachttraining is nodig om losse huid te verwijderen en een elastische buik te krijgen.

Wat te doen om de maag en zijkanten te verwijderen

Als u begrijpt wat het resultaat is, kunt u gemakkelijk een oefenprogramma kiezen. Op dit moment moet u zich niet aan een strikt dieet houden, u moet het halffabrikaat van het dieet uitsluiten, gebakken en vet, focus op fruit en groenten. Zorg ervoor dat je een warming-up doet, het hangt niet af van waar de training plaatsvindt – thuis of in de sportschool. In het begin zal spierongemak worden gevoeld, maar binnen een paar dagen gaat het weg en na 2-4 weken zullen de eerste resultaten merkbaar zijn.

Man sluit zijn ogen voor fast food.

Mannen

Voordat u doorgaat met de oefeningen, moet u de oorzaken van obesitas, de manifestaties van de mannelijke bierbuik, begrijpen. Deze omvatten:

  • inactieve levensstijl;
  • onjuist dieet;
  • de aanwezigheid van problemen met het endocriene systeem;
  • slechte gewoonten (roken, alcoholmisbruik);
  • metabole ziekten (bijv. diabetes);
  • gastro-intestinale congestie.

Eerst moet je alle mogelijke negatieve factoren minimaliseren en dan al beginnen met het uitvoeren van oefeningen vanuit de buik. Het opladen om de blokjes het meest effectief te pompen, vindt plaats met behulp van de volgende oefeningen:

  • draaien (pompen van de rectus en schuine spieren van de pers);
  • “Rock climber” (loopt op zijn plaats vanuit een liggend accent);
  • hangend aan de horizontale balk terwijl de benen worden opgeheven;
  • band;
  • halter bankdrukken;
  • push-ups en squats.

Dames

Elk meisje droomt ervan om een ā€‹ā€‹sportieve platte buik te hebben. Alleen door goede voeding te combineren met training wordt het echt. Volg het dieet, let vooral op het ontbijt: eet gerechten. Het diner wordt bij voorkeur licht gemaakt, bijvoorbeeld salade, kefir of kwark. Eet langzaam, van kleine bordjes. Het helpt psychologisch. Vergeet snacks en verzadig de honger met gedroogde abrikozen of fruit.

De training moet regelmatig zijn (verplicht minimaal 3 keer per week). Elk type belasting wordt 15 keer gedaan in 3 sets. Een pauze tussen oefenblokken is 1,5-2 minuten, waarin je niet kunt zitten: je moet lopen en opwarmen. Een uur voor de training en twee uur na afloop is het niet aan te raden om te eten. Als training buiten de sportschool is gepland, wordt aanbevolen om gewichten en halters voor te bereiden (ze kunnen worden vervangen door kolven met water).

Het meisje doet oefeningen om gewicht te verliezen.

Oefeningen om je maag schoon te maken

Er wordt aangenomen dat bij een dagelijkse persbelasting de vetlaag sneller zal afnemen. Maar dit zal alleen de spieren verlichten en ze op geen enkele manier in volume verminderen. Vetverbranding vereist krachtige en langdurige bewegingen (de body-flex doet dit prima). Sporten in combinatie met voeding, een goede waterbalans in het lichaam en ademhalingsoefeningen geven uitstekende resultaten..

Voor buik en taille

Het opladen om de maag te verwijderen en af ā€‹ā€‹te vallen gaat als volgt:

  1. Neem een ā€‹ā€‹horizontale positie in, buig je benen. Houd tussen hen een handdoek vast, til een torso op. Houd zo een seconde vast, herhaal de oefening 15 keer.
  2. De startpositie is vergelijkbaar. We zetten gebogen benen op 50 graden, handen achter het hoofd. Hef het lichaam op, vertraag 3-5 seconden. Hoe langer je in deze positie kunt blijven, hoe hoger de effectiviteit van deze oefening.
  3. Trainen met een dergelijke simulator als een hoepel helpt perfect calorieƫn te verbranden en zijkanten te verwijderen. Twist hoelahoep moet minimaal 20 minuten per dag zijn.

Voor de pers

De leiders onder de oefeningen voor het pompen van de pers, die zelfs beginners aankunnen, zijn de volgende typen:

  1. VacuĆ¼m. Om te presteren, plaatsen we de benen op schouderbreedte uit elkaar, handen op de taille. Haal diep adem zodat de longen volledig gevuld zijn met lucht. Nadat u een maag heeft ingetrokken, begint u langzaam uit te ademen, soms te laat in deze of gene houding. Adem dan in terwijl u doorgaat met trekken in uw maag. Een herhaling duurt 20-30 seconden.
  2. Band. Ga op je buik liggen, vanuit deze positie, ga op je tenen en onderarmen staan, zodat het lichaam een ā€‹ā€‹rechte lijn vormt. Trek je buik in, span je buikspieren aan. Blijf in deze positie zoveel mogelijk tijd voor je.
  3. Fiets. Ga op een plat oppervlak zitten, leg je handen achter je hoofd, de benen strekken zich naar voren over de vloer uit. Buig je rechterbeen, breng het naar het lichaam, raak het aan met je linkerelleboog. Verander tijdens de oefening armen en benen.

Sport fiets

Voor de onderbuik

Voor effectieve training, focus niet alleen op spierspanning, maar ook op hun terugtrekking. Een set oefeningen voor de buik ziet er zo uit:

  1. Liggend op de vloer, druk de billen op de grond, handen langs het lichaam. Trek je sokken uit, hef je benen op. Verhoog en verlaag ze vervolgens in een snel tempo en probeer de vloer niet aan te raken.
  2. Buig in dezelfde positie uw benen en leg uw linkerhand achter uw hoofd. Reik met je vrije hand naar de linkerkant en til je schouder van de vloer. Herhaal hetzelfde voor de andere kant..
  3. Ga zitten, buig je benen. Draai je rug totdat je voelt dat de pers gespannen is. Draai dan naar links en rechts.

Welke oefening reinigt de maag het beste? Een ding is niet te onderscheiden. Het is belangrijk om uw gewoonten te veranderen en te wennen aan regelmatige ladingen om uw maag te reinigen, het lichaam vormgegeven en slank te maken. De basisoefeningen worden hierboven beschreven, maar dit is nog lang niet alles. Hieronder volgen effectieve oefeningen voor de buik in video-tutorials, die door iedereen worden aanbevolen om af te vallen.

Vetverbrandende oefeningen voor buik en zijkanten

Welke oefeningen verwijderen de maag

Gymnastiek voor de pers

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiƫnt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: