Gemakkelijke oefeningen voor gewichtsverlies van de buik en zijkanten – hoe te doen bij mannen en vrouwen thuis

Als iemand een slank figuur wil hebben, moet hij aan zichzelf werken: goed eten, sporten, sporten en een gezonde levensstijl hebben. Als het gaat om het afvallen, willen vrouwen eenvoudige oefeningen vinden om hun buik en zijkanten te verwijderen, maar het vet zal gewoon niet verdwijnen, je zult hard moeten werken. Er zijn effectieve programma’s die helpen om de taille aan te passen, de oren van de heupen te verwijderen en de pers strakker te maken.

Hoe vet uit de buik en zijkanten te verwijderen

De redenen voor overmatige afzettingen bij mannen en meisjes zijn altijd dezelfde redenen: te veel eten, gebrek aan fysieke activiteit, wat leidt tot een afname van de stofwisseling. In sommige gevallen is er een verandering in gewicht als gevolg van hormonaal falen, maar hier moet je al contact opnemen met een endocrinoloog en niet zoeken naar fysieke oefeningen om gewicht te verliezen in de buik en zijkanten. Alle verdere acties moeten tegen deze twee factoren zijn gericht. Het is noodzakelijk om een ā€‹ā€‹dieet te volgen, regelmatig te trainen en effectieve oefeningen te doen om gewicht te verliezen in de buik en zijkanten.

Vetverbrandende oefeningen

Dit is niet zozeer een visie als wel een trainingsmethode. Wanneer een persoon selecteert welke oefeningen de maag en zijkanten kunnen verwijderen, moet hij er rekening mee houden dat ze in een snel tempo moeten worden uitgevoerd. Alleen door de snelheid van de hartslag te versnellen, kan het proces van het verbranden van overtollige afzettingen worden gestart. Het menselijk lichaam probeert altijd een voorraad energiemateriaal (vet) te hebben om het in een kritieke situatie te gebruiken. Vetverbrandende oefeningen voor de buik en zijkanten moeten het creƫren en ervoor zorgen dat het lichaam vet verliest.

Vetverbrandingsoefeningen zijn gericht op het verbranden van calorieƫn, dus ze worden zelden uitgevoerd met extra gewichten, je moet de hartslag lange tijd op peil houden. Dit is buitengewoon moeilijk met weging. Het volgende wordt als klassiek beschouwd:

  • rennen;
  • zwemmen;
  • sport fiets;
  • touwtje springen.

Krachtoefeningen

Dit type training is gericht op het versterken van de spieren, waardoor ze tonus krijgen. Dit is belangrijk als je je taille en heupen wilt verkleinen. Als je gespierde korset de inwendige organen kan vasthouden, raak je de ‘uitstekende buik’ kwijt, die vaak ‘bier’ wordt genoemd. Het is erg belangrijk dat krachtoefeningen, om de maag en zijkanten te verwijderen, het spiervolume niet vergroten. Neem voor deze doeleinden het maximale gewicht en voer 5-6 herhalingen uit om spiervezels te versterken zonder hun massa te vergroten.

Meisje dat plankoefening doet

Welke oefeningen moeten worden gedaan om de maag te verwijderen

Beginners in sport geloven ten onrechte dat je vet kwijt kunt raken door oefeningen uit te voeren op die spiergroepen die zich in het probleemgebied bevinden. Juist, het programma voor het verliezen van gewicht in de buik en zijkanten zorgt voor een toename van aerobe oefeningen (cardiotraining), wat helpt de stofwisseling te versnellen. Het hele lichaam zal tegelijkertijd afvallen, en niet zomaar een enkel onderdeel. Houd er rekening mee dat de duur van de hartbelasting minimaal 30-40 minuten moet zijn, zodat het lichaam lichaamsvet krijgt.

Het tweede deel van de oefening voor gewichtsverlies van buik en zijkanten moet bestaan ā€‹ā€‹uit het trainen van de doelgroep spiergroepen zodat ze strakker worden, de juiste, mooie vorm hebben. Als een meisje of een jongen gewoon kan afvallen, maar tegelijkertijd het lichaam niet in toon zal brengen, zullen ze er slap uitzien. Voor de buik is het trainen van het spierkorset vooral belangrijk omdat het de inwendige organen vasthoudt en voorkomt dat ze uitpuilen..

Het beste om de zijkanten te verwijderen, om de spieren van de pers elastisch te maken, worden beschouwd als statische trainingsopties. Verhoogt perfect het calorieverbruik, traint de ademhalingsoefening van de buikgroep. Het helpt in korte tijd (binnen enkele weken) de pers aanzienlijk te versterken. Dit is een eenvoudige optie om thuis te trainen, meisjes vinden het erg leuk vanwege het snelle effect..

Oefenplank

Deze optie kan moeilijk eenvoudig worden genoemd, omdat het vereist dat een persoon statische spanning kan behouden in de schouders, armen, rug en buikspieren. Dit is een geweldige optie als je een platte, mooie buik wilt maken. De oefenband voor het afvallen van de buik en zijkanten doe je gewoon thuis, want je hebt geen extra uitrusting nodig, je hebt alleen een mat nodig. Dit gaat als volgt:

  1. Vouw de mat meerdere keren, deze mag alleen onder de ellebogen worden gelegd.
  2. Neem een ā€‹ā€‹positie in, zoals voor push-ups, armen op schouderbreedte uit elkaar.
  3. Laat je handpalmen naar je ellebogen zakken, houd je lichaam zo soepel als bij push-ups.
  4. Blijf in deze positie. Eerst is 20-30 seconden voldoende en verhoog dit cijfer vervolgens naar 1-3 minuten.

Touwtjespringen

Dit is een geweldige manier om uw tailleomvang thuis te verkleinen (zorg er wel voor dat er niemand in de buurt is). Springtouw helpt de maag te verwijderen, omdat dit een optie is voor cardiotraining. Een eenvoudige oefening, waarvoor alleen vrije ruimte in de kamer nodig is. U zorgt voor een constante belasting van het vaatstelsel, waardoor de hartslag en het energieverbruik toenemen.

In het begin zal het lichaam extra kracht uit glycogeen halen, maar na 20-30 minuten begint het vet te deponeren en begint het extra kilo’s te verbranden. Deze eenvoudige oefening is vaak opgenomen in complexen van circulaire training, crossfit-programma’s. Dit is een gemakkelijke manier om de stofwisseling te versnellen zonder het gebruik van extra apparatuur, of als het slecht weer is en je niet kunt gaan hardlopen.

Meisje springtouw

Draaien

Dit is een klassieke, eenvoudige oefening om je buikspieren te trainen. Het helpt niet om af te vallen en kiest geen partij, maar het helpt de spierspanning te verhogen. Je kunt veel variaties op de buikspiertraining zien, maar ze komen allemaal naar beneden om de spanning van de buikspieren te maximaliseren in het stadium van contractie. Het is noodzakelijk om uiterst voorzichtig te draaien om gewicht te verliezen in de buik en zijkanten, omdat te actief gebruik ervan kan leiden tot spiergroei, waardoor uw taille volumineuzer wordt.

Het maximale visuele effect van deze draaiing kan alleen worden verkregen op voorwaarde dat u regelmatig vetverbrandende trainingen uitvoert en u houdt aan ten minste een eenvoudig koolhydraatarm dieet. Het is belangrijk om deze beweging correct uit te voeren:

  1. Kies een handige plek in het appartement zodat u kunt gaan liggen, uw tenen op iets vast kunt houden en uw knieƫn kunt buigen.
  2. Leg je handen achter je hoofd, sluit je vingers in het slot. Als het in deze positie te moeilijk is, kun je je handen langs het lichaam vasthouden.
  3. Begin met je kin naar het bekken. Het is niet alleen belangrijk om het lichaam op de knieƫn te brengen (een veelgemaakte fout), maar om naar het bekken te reiken.
  4. Doe 15 herhalingen.

Side twisting

Bij deze oefening moeten meisjes nog voorzichtiger zijn, omdat de toename van de schuine buikspieren je taille alleen maar breder zal maken. Veel trainers verbieden over het algemeen vrouwen om laterale wendingen op de pers te maken. Deze training is beter geschikt voor mannen, maar meisjes moeten het opgeven. Je kunt deze beweging op twee manieren uitvoeren:

  • staan ā€‹ā€‹met halter;
  • op de vloer liggen.

De tweede optie is eenvoudiger, omdat de techniek duidelijk is en je de werkende spiergroepen direct voelt. Om dit te doen, heb je een kleed en wat vrije ruimte nodig. Zijwendingen worden als volgt uitgevoerd:

  1. Je moet op je zij liggen, je handen achter je hoofd houden, het slot sluiten.
  2. buig je knieƫn.
  3. Strek de elleboog van de arm, die bovenop ligt, als gevolg van samentrekking van de laterale spieren.
  4. Doe 15 herhalingen en doe de aanpak aan de andere kant..

Meisje doet kant draaien voor de buikspieren

Beenliftoefening

Bij het trainen van de buik moeten alle buikspieren gespannen zijn, maar sommige mensen denken dat de onderbuik ongebruikt blijft. Door uw benen op te heffen terwijl u ligt, kunt u gemakkelijk de onderkant van uw buikspieren belasten. Je kunt het uitvoeren in een hang op de horizontale balk (moeilijke optie) of op de vloer (eenvoudige optie). Thuis werkt de tweede methode beter, de techniek is als volgt:

  1. Vind thuis op de vloer zoveel vrije ruimte dat je je helemaal kunt uitrekken.
  2. Handen vangen iets vast.
  3. Met je buikspieren begin je je benen op te tillen.
  4. Gooi ze dan niet zomaar naar beneden, laat ze voorzichtig zakken en begin opnieuw op te tillen zonder de vloer aan te raken. Door in de lucht te blijven, wordt de buik extra belast.

Fiets liggend op je rug

Deze versie van de beweging is ontworpen voor het trainen van schuine en buikspieren. Hometrainerpers heeft geen extra uitrusting nodig en heeft een eenvoudige techniek. Een meisje moet voorzichtig zijn met een dergelijke training, omdat er een risico is op vergroting van de taille door een toename van de spiermassa. Perfect voor mannen om een ā€‹ā€‹mooie buikspieren te vormen. Het zal niet lukken om de buik of zijkanten te verwijderen met behulp van een “fiets”, maar wel om het spierkorset te versterken. Deze eenvoudige oefening wordt als volgt uitgevoerd om de maag te verwijderen:

  1. Leg iets zachts op de vloer.
  2. Leg je handen achter je hoofd. opsluiten.
  3. til je benen op zodat je onderbeen evenwijdig is aan de vloer.
  4. begin je benen te bewegen alsof je op een fiets trapt.
  5. Trek je elleboog naar de tegenoverliggende knie en til je lichaam op ten koste van de buikspieren.
  6. Voer aan elke kant 15 herhalingen uit..
Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: