Gewichtsverlies door thuis te dansen

Veel meisjes houden de slankheid van de figuur in de gaten. Niet iedereen heeft de tijd en het geld om in speciale studio’s te studeren, en sommigen missen nog de moed. Thuis dansen om af te vallen zal het probleem van overgewicht helpen oplossen. Klassen vereisen geen materiële investeringen, speciale training, nemen niet veel vrije tijd in beslag. Afvallen tijdens het dansen en welke soorten dansen daarbij handig zijn?

De voordelen van dansen om af te vallen

Veel dansbewegingen gebruiken alle spieren van het lichaam, zodat alle probleemgebieden opgepompt worden. Extra apparatuur in de vorm van simulatoren is niet vereist, evenals een professioneel opleidingsniveau. Dansen is een activiteit thuis om gewicht te verliezen die plezier brengt, de stemming en vitaliteit van vrouwen verbetert. Je kunt een trainer (choreograaf) uitnodigen of het zelf doen tijdens videolessen. Wanhoop niet als de beginner sommige elementen niet kan uitvoeren. Het resultaat zal verschijnen, het belangrijkste is om niet alles halverwege te laten vallen!

Als je erover nadenkt hoe je thuis kunt afvallen, dan is dit effectiever dan dansen, het is moeilijk te vinden. Ochtend- of avondlessen rekenen de hele dag positief. Thuis dansen om af te vallen wordt niet aanbevolen voor mensen die problemen hebben met de wervelkolom of het voortplantingssysteem. Alle anderen kunnen veilig beginnen aan een brandgevaarlijke training, die zal helpen de harmonie te herstellen en op te vrolijken.

Welke soorten dansen helpen om af te vallen

Je kunt proberen een van de volgende soorten activiteiten onder de knie te krijgen. Elk van hen elimineert effectief extra kilo’s en geeft een positieve lading energie:

Meer lezen  Hoe lijnolie te drinken voor gewichtsverlies en lichaamsreiniging 's nachts of op een lege maag

Buik dans

  1. Oosters zijn een ideale manier om af te vallen. Buikdansen leren is om spieren te spannen, extra centimeters in de taille te verwijderen, een sterke pers te krijgen.
  2. Latijns-Amerikaanse dansen (salsa, rumba, samba). Deze optie omvat soepele ritmische bewegingen die perfect zijn om af te vallen. Bij zulke brandgevaarlijke oefeningen zijn alle spieren betrokken. De beste optie om af te vallen is samba, maar het vergt veel werk..
  3. Zumba voor gewichtsverlies is zowel dans- als cardiotraining. Naast afvallen krijg je een gezond hart en bloedvaten! Het voordeel van dit soort dans is dat je geen choreografie hoeft te onthouden, omdat het heel eenvoudig is, zodat iedereen zumba kan dansen.
  4. Hiphop zorgt voor een effectieve verbranding van overtollige calorieën, traint uithoudingsvermogen, flexibiliteit, modelleert de vorm van het lichaam. Deze dansen worden beschouwd als de meest energie-intensieve, maar niet iedereen vindt ze leuk..
  5. Flamenco versterkt de heupen, kuitspieren, modelleert de vorm van de benen. Als gevolg van regelmatige lessen in deze dans, wordt u gracieuzer, verwijdert u vetophopingen in de nek, armen (bovenlichaam).
  6. Stap – een prachtige dans om de spieren van de benen, billen te versterken. Verhoogt de huidskleur, helpt bij het afvallen, ontwikkelt een gevoel van ritme.
  7. Breakdance – verbruikt veel energie, maar vereist veel uithoudingsvermogen. Training vormt een ideaal figuur, ontwikkelt flexibiliteit, geeft een goede fysieke vorm..
  8. Stripdans of stripplastic is een moderne dansvorm die niet alleen helpt om af te vallen, maar ook om zelfvertrouwen te krijgen. Het trainingsprogramma bevat oefeningen van gymnastiek, waardoor je een slank, gracieus lichaam en een sterk karakter krijgt. Als je de recensies gelooft, is het een plezier om deze dansen te leren!
Meer lezen  Water voor gewichtsverlies en dieet: recepten voor drankjes

Meisje dansen breakdance

Regels voor thuis studeren

Je kunt thuis beginnen met trainen via online videocursussen, in speciale scholen of fitnesscentra. Het is in ieder geval de moeite waard om te leren en een paar eenvoudige regels te volgen. Het trainingsgebied moet ruim en goed verlicht zijn, bij voorkeur met grote spiegels. Alle factoren die de training afleiden, moeten worden geëlimineerd (kinderen, huisdieren, vreemde voorwerpen op de vloer, enz.). De omgeving moet het verlangen om te dansen stimuleren.

Het is belangrijk om speciale schoenen en kleding te maken voordat je met de lessen begint. Het meisje moet haar aardig vinden om haar te motiveren om extra te studeren. Het aantal trainingen, evenals het tijdstip van de lessen, wordt individueel geselecteerd. Het is aan te raden om 3 keer per week 120 minuten te oefenen (of 5 keer 60 minuten). Aan het einde van de training moeten ze de spieren strekken (deze regel kan niet worden genegeerd).

Even belangrijk is de juiste muziekkeuze voor de les. Russisch of buitenlands lied, wat zal je meer inspireren? Het hangt allemaal af van individuele voorkeuren. Experimenteer hiermee door zelf tracks te kiezen. Soms zelfs moe, zonder kracht en stemming voelen mensen met een goede ritmische melodie een golf van kracht en een verbeterde stemming. Daarnaast kunt u zich de verkwikkende drankjes herinneren, zoals groene thee, ginsengbouillon.

Meisje dansen voor gewichtsverlies

Terwijl je thuis danst om af te vallen, normaliseer je je dieet. Kies gezond voedsel om te gebruiken als “brandstof voor het lichaam”. Het wordt aanbevolen om 1,5-2 uur voor aanvang van de dans te eten, en daarna niet eerder dan 30 minuten. Het is optimaal om een ​​eiwitdieet te volgen of meer vlees, eieren en peulvruchten in het dieet op te nemen (exclusief ongezond voedsel). Wanhoop niet in afwezigheid van succes in de vroege stadia, want lessen zouden je alleen vreugde moeten brengen!

Meer lezen  Glucophage Long 500 voor gewichtsverlies - instructies voor gebruik en samenstelling, vrijgaveformulier en prijs

Tutorials voor beginners

Thuis leren dansen, zonder de aanwezigheid en begeleiding van een choreograaf, zal erg moeilijk zijn. Online videolessen met professionals helpen je bij het kiezen van een dansstijl en het leren van bewegingen. Hieronder staan ​​een paar video’s voor beginners die enkele van de geheimen van meesterschap voor je zullen onthullen. Na het kijken wil je zeker direct met de lessen beginnen!

Buik dans

Aerobics Slimming Home

Afvallen, dansen met een fitnessinstructeur

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiënt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: