Hoe correct afvallen per week met 3 kg. Dieet voor een week voor snel gewichtsverlies tot 3 kilogram

Overgewicht is de plaag van de moderne samenleving. Vaak staan ā€‹ā€‹mensen voor de vraag hoe ze met 3 kg per week afvallen als het op vakantie aankomt en je er perfect uit wilt zien! Deze taak is redelijk haalbaar, terwijl u niet op dieet hoeft te gaan en de hele tijd in de fitnesscentra hoeft door te brengen, waarbij u uzelf uitput met buitensporige fysieke activiteit. Hoe u snel gewicht kunt verliezen met gezondheidsvoordelen, uw gebruikelijke dieet kunt veranderen, wordt hieronder besproken.

Effectieve manieren om per week 3 kg af te vallen

extra kilo's kwijtraken

Een effectieve manier om een ā€‹ā€‹paar extra kilo’s kwijt te raken, is op zoek naar miljoenen vrouwen. In dit streven haasten ze zich tot het uiterste: verhongeren, weigeren rationele voeding en putten zichzelf uit met uitputtende krachtbelastingen. Deze aanpak heeft een vernietigend effect op het vrouwelijk lichaam en leidt tot teleurstelling. Het proces van afvallen gaat snel, maar het gewicht keert onmiddellijk terug. In 7 dagen van 3 kg afvallen is zelfs een eenvoudige taak. Volg hiervoor enkele regels:

  1. Herzie uw dieet.
  2. Weiger zoet, zout, meel, vet. Door deze producten uit je menu te halen, kun je gemakkelijk afvallen..
  3. Weiger na 19:00 uur te eten.
  4. Diversifieer uw dieet met vastendagen. Kies een caloriearm product, consumeer het de hele dag door. Vetarme kefir of kwark, rijst, gekookte boekweit, salades van niet-zetmeelrijke, ongezoete groenten zijn perfect. Introduceer 2-3 vasten dagen per week in uw traditionele dieet.
  5. Lymfedrainage massage. Tijdens de procedure is er een dynamisch effect op het lymfestelsel, de bloedsomloop waar ongewenste afzettingen zich ophopen. Tegelijkertijd wordt het metabolisme geactiveerd, het proces van het splitsen van vetten wordt versneld, het proces van afvallen.
  6. Folkmedicijnen. Drinken en afkooksels, tincturen van kruiden voor gewichtsverlies: duizendblad, munt, mariadistel, venkel. Voeg kamille of pepermuntthee toe aan uw gebruikelijke dieet, ze normaliseren de eetlust, verminderen het verlangen naar snoep.
  7. Neem een ā€‹ā€‹bad, bezoek de sauna. Deze procedures versterken het lichaam, versnellen de stofwisseling en stimuleren het afslankproces..
  8. Lichamelijke activiteit, gymnastiek. Hardlopen, zwemmen, aerobics of naar de sportschool gaan – de keuze is aan jou. Zelfs een simpele gymnastiek van een half uur in de ochtend zal je spieren elastisch maken en gemakkelijk afvallen.
  9. Gezond eten Weiger fastfood, koolzuurhoudende dranken, gefrituurde, pittige gerechten in het voordeel van groenten, fruit, ontbijtgranen, kwark, mager vlees. Diversifieer uw dieet met natuurlijke, biologische producten. Experts raden aan om superfood te eten: goji-bessen, volkoren rijst, adzuki, lijn- en chiazaad, miso, amarant.

Dieet en voeding

Dieet voor gewichtsverlies

Voor effectief gewichtsverlies, schrap schadelijke voedingsmiddelen uit uw dieet. Sluit zoet, meel en gefrituurd voedsel uit van uw dieet. Om ervoor te zorgen dat uw lichaam geen stress ervaart, moet u junkfood geleidelijk verwijderen, maar onaanvaardbaar voedsel en gerechten zijn het eerste. Om snel gewicht te verliezen, doe je minder suiker in thee (of beter helemaal niet), voor het avondeten, in plaats van schnitzels, kipfilet koken. Focus op groenten, fruit, mager vlees – er moeten er veel in uw dieet zitten, zodat het lichaam gezonde vezels, eiwitten, koolhydraten ontvangt.

Om het resultaat te consolideren, ga niet onmiddellijk terug naar het gebruikelijke dieet. Anders verdwijnt het resultaat van afvallen in korte tijd. U zult ervan overtuigd zijn dat het volgen van een dergelijk dieet een zeer eenvoudige en gezonde onderneming is. Om ervoor te zorgen dat verloren kilo’s niet terugkeren, volgt u een uitgebalanceerd dieet.

Voorbeeldmenu voor de week

Om snel af te vallen, moet u uw gebruikelijke en gemakkelijke dieet aanpassen. Logisch dat u vragen heeft:

  • Hoe u uw menu maakt met de juiste producten?
  • Wat te eten voor ontbijt, lunch, diner?
  • Hoe producten te combineren?

Iedereen heeft zijn eigen dieet in overeenstemming met smaak, materiƫle mogelijkheden, dagelijkse routines. Probeer een middenweg te vinden tussen uw gebruikelijke dieet en een nieuw dieet dat gewichtsverlies zal stimuleren. Indicatief menu voor de week:

maandag

  • Ontbijt: 300 gram groene ongezoete appels, gebakken in de magnetron met kaneel. Een volkoren brood. Thee of koffie zonder suiker.
  • Lunch: rijstepap zonder olie, salade, groentesoep zonder aardappelen. Compote of fruitdrank zonder suiker.
  • Diner: magere kwark, een appel met kaneel, gebakken in de magnetron, een beetje natuurlijke yoghurt (2-3 eetlepels). Thee zonder suiker.

dinsdag

  • Ontbijt: havermout met ongezoete bessen (krenten of veenbessen). Koffiethee zonder suiker.
  • Lunch: vinaigrette, volkoren brood. Compote of fruitdrank zonder suiker.
  • Diner: garnalen met kruiden en citroensap. Gegarneerd met groene salade. Thee zonder suiker.

woensdag

  • Ontbijt: gestoomde groentenomelet. Thee, koffie zonder suiker.
  • Lunch: kip of kalkoenfilet met groenten (tomaat, courgette, uien, kruiden). Compote of fruitdrank zonder suiker.
  • Diner: tarwe- of gerstpap. Thee zonder suiker.

donderdag

  • Ontbijt: magere kwark met bosbessen of bosbessen (mix in een blender). Thee, koffie zonder suiker.
  • Lunch: gestoomde zeevis met broccoli. Compote of fruitdrank zonder suiker.
  • Diner: rode bonen met tomaten en paprika. Thee zonder suiker.

vrijdag

  • Ontbijt: gekookt boekweit met peer. Thee, koffie zonder suiker.
  • Lunch: groentestoofpotje zonder wortelen en aardappelen. Compote of fruitdrank zonder suiker.
  • Diner: gegrilde garnalen met groene salade. Thee zonder suiker.

zaterdag

  • Ontbijt: volkoren toast met avocadopasta. Thee, koffie zonder suiker.
  • Lunch: kalfsvlees met gestoofde groenten. Compote of fruitdrank zonder suiker.
  • Diner: groentestoofpot, maar zonder aardappelen. Thee zonder suiker.

zondag

  • Ontbijt: twee eieren, gestoomde broccoli met sperziebonen. Thee, koffie zonder suiker.
  • Lunch: groene salade, vis of gestoomd vlees. Compote of fruitdrank zonder suiker.
  • Diner: kwark met ongezoete bessen. Thee zonder suiker.

Als u zich aan zo’n dieet houdt, kunt u gemakkelijk afvallen. Kies als tussendoortje ongezoet fruit, niet-zetmeelrijke verse groenten, noten. Drink 30 minuten voor het eten een glas gezuiverd water. Let op de grootte van uw portie, eet van kleine bordjes met dessertbestek. Je went snel aan een rationeel dieet.

Lichamelijke oefeningen

Oefening tijdens het afvallen

Goede voeding helpt om af te vallen, maar u kunt fysieke activiteit niet opgeven en het belang van sport verminderen. Om snel af te vallen, raden experts aan om ’s ochtends, op een lege maag, direct na het ontwaken te sporten. Dus je lichaam verbrandt de verzamelde calorieĆ«n en niet je ontbijt. Pak voor de lessen comfortabele kleding en een sportmat. Een effectieve set oefeningen voor snel gewichtsverlies:

  1. ‘Verdraaien.’ Ga op de grond liggen, druk je rug ernaartoe. Buig je benen op de knieĆ«n, spreid je ellebogen in verschillende richtingen en handen achter je hoofd. Adem in – til je schouderbladen op en ga van de vloer. Adem uit – startpositie.
  2. De opkomst van het lichaam. Ga op de grond liggen, buig je benen, fixeer je handen achter je hoofd, spreid je ellebogen naar de zijkanten. Adem in – til het lichaam langzaam op naar je knieĆ«n. Adem uit – neem een ā€‹ā€‹startpositie in.
  3. Opstaande benen. Ga op een stoel zitten, leun op de rand. Adem in – trek de benen naar het lichaam, adem uit – keer terug naar de beginpositie.
  4. Lichaam draait. Om de schuine spieren van de pers te spannen, gaat u plat op een stoel zitten en draait u het lichaam.

Handig advies om ’s ochtends of’ s avonds te rennen, adopteren, maar raadpleeg een arts. Als je gewrichtsproblemen hebt of te zwaar bent, zal joggen een negatief effect hebben in plaats van goed. Het is nog steeds goed om in een hoog tempo te lopen, het doet zeker geen pijn en als je dit samen met je soulmate doet, zal het mogelijk worden om een ā€‹ā€‹nieuwe familietraditie te introduceren.

Afvallen voor een tiener zonder dieet en schade aan de gezondheid?

Afvallen voor een tiener

Helaas wordt de jongere generatie steeds vaker geconfronteerd met het probleem van overgewicht. Onjuiste voeding, samen met minimale fysieke activiteit, leidt tot gewichtstoename met de verdere ontwikkeling van gezondheidsproblemen. Zorg ervoor dat het dieet van de tiener rationeel en evenwichtig is. Om ervoor te zorgen dat het gewichtsverliesproces van uw kind effectief is, moet u letten op verhoogde fysieke activiteit (sporten, dansen, lange wandelingen ’s avonds, joggen in de ochtend).

Ontdek meer manieren om binnen een week af te vallen..

De schade van snel gewichtsverlies

Elk organisme heeft zijn eigen ultieme massa, die hieronder niet kan worden verlaagd, dus wees voorzichtig tijdens het afvallen. Maak uzelf vertrouwd met de mogelijke gevolgen van het overstappen op een bepaald dieet. Wees voorzichtig bij die diƫten waarin voedingsmiddelen zoals brood en fruit volledig van het dieet moeten worden uitgesloten. Snel gewichtsverlies, onevenwichtige voeding leidt tot:

  • snelle veroudering van cellen;
  • hoofdpijn;
  • haaruitval
  • hormonale verstoringen;
  • anorexia.

Videotips over hoe u thuis snel gewicht kunt verliezen

Om een ā€‹ā€‹paar kilo kwijt te raken, is het niet nodig om voedsel te weigeren of jezelf uit te putten in fitnesscentra. Om snel af te vallen met voordelen voor het lichaam, moet u uw gebruikelijke dieet heroverwegen. In de video wordt uitgelegd hoe u dit moet doen. Het beschrijft in detail hoe je in een week tijd met 3 kg kunt afvallen zonder stress voor je lichaam.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: