Hoe een man of vrouw een lichaam te drogen van vet – voeding en een training om te drogen

Veel meisjes en mannen stellen de belangrijkste vraag, hoe het lichaamsvet thuis te drogen. Het is gemakkelijk te drogen als je het dagmenu kiest en het aanvult met fysieke activiteit. Als gevolg hiervan kunt u een atletisch silhouet, spierontlasting en innerlijk zelfvertrouwen krijgen en het opgehoopte vet onder de huid volledig verwijderen. De vraag hoe het lichaam goed te drogen kan worden gesteld aan een ervaren trainer, doe mee aan de sport in je dagelijkse routine.

Wat is aan het drogen

Bij het kiezen van een trainingscomplex of gewoon een dieet om probleemgebieden te corrigeren, is het belangrijk om te begrijpen dat er vet onder de huid zit; en het belangrijkste doel is om er productief van af te komen, waardoor onderdrukte spiermassa vrijkomt. Het drogen van het lichaam draagt ​​hier slechts toe bij, helpt om snel en productief in omvang te verminderen, een eleganter en miniatuur figuur te krijgen en een reliëfspiercorset te krijgen.

Omdat het lichaam als gevolg van de inspanningen mager en droog wordt, is de kenmerkende naam in bodybuilding verschenen – “drogen”. In feite is dit een veilige methode om snel gewicht te verliezen, wat gekke resultaten garandeert. Dit geldt voor alle spiergroepen, waarvan de groei werd geremd door verminderde fysieke activiteit, het verschijnen van onderhuids vet.

Sport meisje

Hoe te drogen

Niet alleen een professionele bodybuilder kan uitdrogen, maar ook een persoon die productief probeert om extra kilo’s, vet kwijt te raken. Een bezoek aan de sportschool is niet altijd nodig; jezelf veranderen is heel reëel en thuis. Goed drogen van het lichaam voor gewichtsverlies zorgt voor volledige uitsluiting van het dagelijkse menu van lichte koolhydraten en vetten, en de basis van het dieet moet eiwitten, aminozuren en antioxidanten voor de gezondheid zijn. Voedsel zal weinig calorieën bevatten en niet altijd inspirerend zijn, maar motivatie is hier belangrijk – het gewenste resultaat, gebrek aan vet.

Geen spierverlies

Veel atleten zijn, en niet alleen tijdens het drogen, bang om hun spiermassa te verliezen. Dit zijn ijdele ervaringen, vooral als u uw harde training voortzet. Om efficiënt te drogen zonder spiermassa te verliezen, is het belangrijk om dergelijk voedsel te kiezen, zodat je tijdens de volgende trainingssessie niet flauwvalt van de honger. Als wordt besloten om uit te drogen om het overgewicht te corrigeren, is het resultaat niet altijd blij – onbehandelde spieren zullen geen atletisch silhouet creëren. Begin daarom niet met trainen, of het is tijd om te gaan sporten.

Voor een korte tijd

Als een beginnende atleet geïnteresseerd is in een snel resultaat, zijn er een aantal vereisten om dit te behalen. Het is in de eerste plaats belangrijk om het risico van verslechtering van het algehele welzijn, de aanwezigheid van chronische ziekten van het spijsverteringsstelsel uit te sluiten. Als medische contra-indicaties volledig zijn uitgesloten, is het echt mogelijk om snel te drogen, met inachtneming van drie basisregels:

  1. Kies een speciaal dieet tegen vet, dat geleidelijk koolhydraten uit het dieet verwijdert, vervangt ze door eiwitten.
  2. Kies het optimale trainingscomplex voor intensieve studie van alle spiergroepen.
  3. Gebruik daarnaast sportvoeding, eiwitshakes, natuurlijke vetverbranders, aminozuren en andere medicijnen om onderhuids weefsel, vet veilig te verwijderen.

Eiwitproducten

Voor spiervermindering voor mannen

Alcohol- en eiwitshakes zijn onverenigbare concepten, dus het is belangrijk dat het sterkere geslacht in eerste instantie prioriteiten stelt, een doel voor zichzelf kiest. Andere slechte gewoonten zijn ook uitgesloten, je moet een correcte en actieve levensstijl leiden, regelmatig naar de sportschool gaan. Er zijn een aantal waardevolle technieken om mannen goed te drogen voor spiervermindering, maar dit probleem biedt een geïntegreerde aanpak die de volgende componenten omvat:

  • effectieve, bijna extreme training;
  • uw favoriete voedsel vervangen door een strikt dieet tegen overtollig vet.

De ochtend van een professionele of beginnende atleet moet beginnen met een eiwitshake, die naast drogen zorgt voor levendigheid. Training moet worden afgewisseld met periodes van herstel, met de nadruk op krachttraining voor jongens. Bij het combineren van spierwerk en ontspanning naast caloriearme maaltijden, is in korte tijd een positief resultaat merkbaar..

Programma

Zo’n sportrichting werkt als je het probleem met kennis van zaken benadert. Om het lichaam van vet te drogen, is een mentaal project of overleg met een professionele trainer vereist. Het lichaamsdroogprogramma voor mannen duurt meer dan een week, maar garandeert een snelle afvoer van onderhuids vet. Je moet beginnen met goede voeding, de regels zijn als volgt:

  1. Het ontbijt zou moeten zijn, anders vertraagt ​​het metabolisme.
  2. Eet maximaal 6 keer per dag met een interval van 2-3 uur, eet geen voedsel 3 uur voor het slapengaan.
  3. Gebruik ’s ochtends 75% van de dagelijkse voeding, exclusief vetten.
  4. Controleer de waterstroom in het lichaam, dagelijkse snelheid – tot 3 liter.
  5. Gebruik daarnaast vetverbranders, sportvoeding, multivitaminecomplexen.
  6. Op de trainingsdag moeten complexe koolhydraten aanwezig zijn in het dagelijkse menu van de sporter, bijvoorbeeld boekweit of havermout gekookt in water. Maar in tijden van herstel is het beter om je te beperken tot eiwitrijk voedsel.
  7. Eiwitten moeten worden beschouwd als 2 gram per 1 kg gewicht, de hele dag gedurende een week worden geconsumeerd en een enkele portie mag niet minder zijn dan 30 gram.

De trainingen bestaan ​​niet alleen uit kwantiteit, maar ook uit de aanpak die bij de werktuigmachine is ontwikkeld. De basisvereisten voor het goed drogen van het lichaam van een man omvatten de volgende regels:

  1. De nadruk bij krachttraining ligt op het focussen op een groot aantal herhalingen en sets met minimale rust tussen de sets.
  2. Spieren moeten ‘verbranden’, waardoor het vet smelt. Om je “staaf” in gewicht te vergroten, is het belangrijk om kraakbeen en pezen te gebruiken.
  3. Begin te trainen met cardio als warming-up en eindig ook voor een productief en snel herstel van het lichaam.

Boekweitpap in een bord

Voorbereidende werkzaamheden

Het cursusprogramma voor vetverbranding moet individueel worden ontwikkeld door de trainer, anders zal bij elke nieuwe inname van speciale medicijnen verhoogde fysieke activiteit nodig zijn om het resultaat van het dode punt te halen. Daarnaast is het verkrijgen van spiermassa ook nodig voor het resultaat. Hieronder staan ​​de meest populaire voorbereidingen voor het drogen van het lichaam voor mannen, met wie het ideale atletische silhouet zal worden gemaakt:

  • Clenbuterol;
  • Yohimbine;
  • Efedrine;
  • L-carnitine;
  • Metformine.

Voor spiervermindering bij meisjes

Sommige meisjes besluiten in vorm te komen en gaan dringend op dieet aan de vooravond van de volgende fitness- en bodybuildingwedstrijden. Anderen zijn meer geïnteresseerd in de voorbereiding op de zomerperiode en alleen op de wens om een ​​sportief figuur te krijgen. In beide gevallen is het goed drogen van het lichaam voor de meisjes gewoon nodig, maar het resultaat zal pas na een paar weken verschijnen. Het verwijderen van de zijkanten, heupen en buik is echt, maar je moet eerst koffie en sterke drank, chocolade en je favoriete fastfood volledig achterlaten. Een zwaar dieet, regelmatige trainingen en de droom van een vrouw zijn haalbaar.

Programma

Om de blokjes op je eigen pers te zien, moet je meer dan een maand trainen, terwijl krachttraining belangrijk is om harmonieus te combineren met de koolhydraat-eiwit afwisseling in dagelijkse voeding. Zo’n droogprogramma voor meisjes is ontworpen voor 8-12 maanden, maar positieve resultaten worden in een kortere tijd waargenomen, onder voorbehoud van alle regels. Voordat het vetlichaam wordt gedroogd, is het belangrijk om medische contra-indicaties uit te sluiten. Aanbevelingen:

  1. De basis van drogen is krachttraining, waarbij de belangrijkste aanbeveling is om zoveel mogelijk herhalingen intensief uit te voeren met minimale rustpauzes om vet te verbranden.
  2. Voeg in het algemeen regelmatig werkgewicht toe, waardoor het uithoudingsvermogen en uw atletische prestaties toenemen.
  3. Als alternatief voor krachttraining kun je kiezen voor een cross-fit trainingsprogramma dat extra cardiotraining biedt, de buikspieren traint en vet verwijdert.
  4. Wat voeding betreft, zijn lichte koolhydraten volledig uitgesloten, complexe koolhydraten mogen alleen ’s ochtends worden geconsumeerd. In de tweede helft zitten eiwitrijke voedingsmiddelen zonder vet.
  5. Om de vochtinname te beheersen, anders vertraagt ​​het metabolisme en droogt het lichaam in slow motion uit.

Oefening

Voorbereidende werkzaamheden

Als er geen tijd is voor een bezoek aan de sportschool, wordt er een oplossing gevonden. Het lichaam voor meisjes thuis drogen is echt, maar je moet ook overwegen om sportvoeding, aminozuren te kopen. Op de vrije markt overheerst een enorm assortiment aan preparaten voor het drogen van het lichaam voor meisjes, wat bijdraagt ​​aan de snelle en onherroepelijke vetverbranding. Bij de uitgang wordt het vrouwelijke silhouet pakkend en atletisch. Om te drogen, kunt u dergelijke progressieve preparaten voor het lichaam gebruiken:

  • Nutrex Lipo-6-lijn;
  • dikke widget Zwarte weduwe en methyldren;
  • Innovatieve Labs;
  • Cloma pharma.

Hoe het lichaam van een vrouw te drogen voor 40

Sommige vrouwen komen op volwassen leeftijd naar sport, waarbij ze de volledige voordelen van een dergelijke training duidelijk begrijpen. Om het lichaam van een vrouw gedurende 40 jaar te drogen, is het belangrijk om de aanwezigheid van verborgen ziekten volledig uit te sluiten, anders kan de gezondheid aanzienlijk worden beschadigd. Als er geen contra-indicaties zijn, verdwijnen de problematische zijkanten en heupen snel, blijft de maag in het verre verleden en verschijnen er zelfs elastische blokjes op zijn plaats. Om deze dromen waar te maken, hoe je je lichaam kunt drogen van vet. De regels zijn als volgt:

  • droogtijd van het lichaam – 5 weken, niet minder;
  • fractionele voeding, uitgebalanceerd dieet, de aanwezigheid van vitamines is verplicht;
  • eet 6 keer per dag, twee uur voor het slapengaan, weiger te eten;
  • van de krachtoefeningen voor het lichaam om alleen basis uit te voeren: push-ups, squats, lunges.
  • geef twee cardiotraining per week, pomp de buikspieren op;
  • het tempo om geleidelijk te verhogen, het werkgewicht tegen vet te verhogen;
  • raadpleeg een trainer, controleer de ademhaling en het algehele welzijn.

Voeding om lichaamsvet te verminderen

Als u geïnteresseerd bent in het drogen van het lichaam van een meisje en een jongen van vet, terwijl u een goede gezondheid en vechtlust behoudt, is het belangrijk om op een verantwoorde manier om te gaan met het probleem van het dagelijkse menu. De set producten moet zo zijn dat de minimale hoeveelheid calorieën wordt ingenomen, maar de energiebron niet uitgeput raakt. Daarom moet voedsel tijdens het drogen eiwitten en koolhydraten bevatten, voldoende vochtinname. Voor sommigen lijkt het voorgestelde dieet misschien wild, maar je moet er gewoon aan wennen, waarna het vet zal verdwijnen.

Groentesalade tijdens het drogen

Producten

Als een persoon op zoek is naar een antwoord op de vraag hoe het vetlichaam moet worden gedroogd, verandert zijn voedselmand de inhoud enigszins. Toegestane producten om het lichaam te drogen zijn granen (boekweit, havermout), peulvruchten, eieren, mager vlees en vis, kwark en zuivelproducten met een verlaagd vetpercentage. Daarnaast kun je groenten en fruit eten, maar zorg er eerst voor dat ze geen lichte koolhydraten bevatten.

Eetpatroon

Het ontbijt is stevig, het diner is vroeg en licht. Hier is de basisregel bij het beantwoorden van het drogen van het vetlichaam. Voeding kan evenwichtig en volledig zijn, maar het moet fractioneel zijn, het is noodzakelijk om eiwitten in een ruime concentratie te bevatten. Een dieet om het lichaam te drogen kan enkele maanden duren, dus om het toch al saaie menu te diversifiëren, moet je voor elke dag caloriearme recepten bestuderen.

Recepten

Om dijen en andere probleemgebieden van het lichaam te verwijderen, moet u goed eten. Zo wordt havermout gekookt in water zonder suiker en zout, op smaak gebracht met een handvol gedroogd fruit, beschouwd als een ideaal ontbijt. Je kunt ook kwark met rozijnen koken, maar drink het met ongezoete thee.

Het is beter om vis of vlees te koken zonder vet of stoom, volgens hetzelfde principe, rauwe groenten verwarmen. Aardappelen en wortels mogen niet voorkomen in het dieetmenu. Je kunt bijvoorbeeld vis stoven met tomaten en uien en voor het opdienen overvloedig met kruiden besprenkelen, met citroensap besprenkelen.

Vetverbrandende oefeningen

Om merkbaar uit te drogen, wordt aanbevolen om meer tijd te besteden aan het krachtige deel van het geselecteerde programma. Het is noodzakelijk om goed te eten, terwijl u ongeveer een week van tevoren onmiddellijk een dieet volgt. Wat betreft oefeningen om het lichaam te drogen, het is problematisch om bepaalde spiergroepen afzonderlijk uit te werken, maar ze moeten benadrukt worden. Misbruik niet in een wild tempo vanaf de eerste training, maar verhoog systematisch het werkgewicht, verwijder vet.

Drukoefening voor vrouwen

Voor benen

Om te drogen en een foto op het lichaam te zien, is het belangrijk om veel met alle spiergroepen te werken. Als de onderste ledematen specifiek met vet zwommen, concentreer je dan op het drogen van je benen. Het is belangrijk om de verhouding van BZHU te regelen, neem speciale producten (poeders, tabletten) met een vetverbrandend effect. Verhoog tijdens de training de intensiteit en het aantal benaderingen van dergelijke oefeningen:

  • hurken met een halter met een rechte rug;
  • springt naar voren met halters;
  • bankdrukken;
  • klassieke kraakpanden.

Voor buik

Deze behoefte ontstaat na de bevalling, wanneer een vrouw probeert haar figuur weer in vorm te brengen. Als de arts u toestaat om de problematische doses op deze manier te verwijderen, moet extra aandacht worden besteed aan de spieren van de pers. Dit zijn klassieke en laterale draai-, beenlift- en roeitrainingen. Het drogen van de pers is geen kwestie van één dag; training zou de norm moeten worden van de gebruikelijke routine.

Voordat u lessen gaat geven, is het belangrijk om niet op zoek te gaan naar de meest problematische gebieden met vet, maar om video’s te bestuderen waarin professionals in detail vertellen hoe ze het lichaam zonder problemen kunnen drogen. In dit geval hebben we het niet alleen over fysieke activiteiten om vet te verbranden, maar ook over goede voeding, gunstig voor lichaam en lichaam. Deze aanbevelingen zijn niet in strijd en dan zal de figuur snel fit en atletisch worden.

Hoe de buik van een meisje te drogen

Menu

Opdrachten

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiënt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Hoe een man of vrouw een lichaam te drogen van vet – voeding en een training om te drogen
DIY sokkeldecoratie met imitatie van natuursteen