Hoe onderhuids vet voor een man of vrouw thuis te verwijderen – diĆ«ten en oefeningen

Ben je ontevreden over je figuur en kies je altijd voor broeken of rokken met een hoge taille? Het is tijd om dit esthetische probleem op te lossen. Leer alles over het verwijderen van onderhuids vet, het verminderen van slappe buik en snel afvallen in de zomer. Regelmatige en correct geselecteerde oefeningen in combinatie met een speciaal dieet – je moet er altijd goed uitzien.

Wat is onderhuids vet?

Een huidvet schort, een slappe buik of, zoals de mensen het noemen, bijna iedereen heeft een airbag. Zelfs de ergste mensen kunnen niet opscheppen over zijn volledige afwezigheid. Wat is onderhuids vet en moet het volledig worden verwijderd? In tegenstelling tot visceraal, dat inwendige organen omhult, kan dit tot veel gezondheidsproblemen leiden, is onderhuids vet een reserve-energie die het lichaam in noodgevallen gebruikt.

Lichaamsvet percentage

Om ervoor te zorgen dat een belangrijke energievoorziening niet plotseling in een vetlaag verandert, moet u het niveau vakkundig controleren. Het is niet mogelijk het ideale lichaamsgewicht te bepalen met standaardmethoden, waarbij rekening wordt gehouden met lengte en gewicht. Hydrostatisch wegen is nodig – waarmee ook het percentage zachte weefsels en botten wordt gemeten. Deze methode wordt zelfs in professionele sporten gebruikt..

Voor mannen met een atletische lichaamsbouw moet het normale percentage onderhuids vet tussen 6 en 13% liggen. Vertegenwoordigers van het sterkere geslacht met 14-17% kunnen veilig praten over een goede fysieke vorm, meer dan 18% – de gemiddelde lichaamsbouw van mannen, en een overmaat van meer dan 25% wordt overgewicht genoemd. Voor vrouwen is dit percentage enigszins anders:

  • 14-20% – atletische lichaamsbouw;
  • 21-24% – sportlichaam;
  • 25-31% – gemiddeld vrouwelijk niveau;
  • bedrag meer dan 32% – zwaarlijvigheid.

Een meisje meet de tailleomvang van een man met een centimeter

Hoe onderhuids vet te verbranden

U kunt op verschillende manieren, inclusief medische, van onnodige kilo’s afkomen. Zo helpt een methode om de thermoregulatie of liposuctie te verhogen om onderhuids vet uit de heupen te verbranden, maar niemand kan garanderen dat na verloop van tijd niet alles weer op zijn plaats komt. Het is het meest effectief om het probleem grondig te benaderen, een geĆÆntegreerde aanpak te kiezen die goede voeding omvat met het tellen van calorieĆ«n en actieve fysieke activiteit.

Subcutaan vetverbrandend dieet

Hoe visceraal vet op de maag verwijderen en tegelijkertijd subcutaan verliezen? Het is noodzakelijk om het caloriegehalte van voedsel te verminderen en zoete desserts te verlaten. Rookworst, malse worst en zelfs gebakken aardappelen zijn niet-grata-producten. In plaats daarvan is het de moeite waard om ijverig op eiwitten te leunen: kwark, mager vlees, yoghurt en andere zuivelproducten. Vergeet de voordelen van vezelrijke peulvruchten, vis niet.

Houd er rekening mee dat het dieet voor het verbranden van onderhuids vet niet strikt mag zijn. Idealiter zou het dieet met slechts 300 kilocalorieĆ«n moeten worden verminderd en een beetje fysieke activiteit moeten worden toegevoegd. Als uit de totale massa 40% van de calorieĆ«n uit eiwitrijk voedsel zal bestaan, dan zal het onderhuids verbranden sneller gaan. Het is beter om ’s ochtends koolhydraten in de vorm van verschillende granen te eten en minstens anderhalve liter vloeistof per dag te drinken. Sappen, koffie of frisdrank zijn ook verboden.

Hoe buikvet te verwijderen

Je kunt een onnodige laag niet alleen met diƫten verbranden, je moet je aanmelden voor een sportschool of thuis actieve fitness doen. Om onderhuids vet uit de buik te verwijderen, wordt het schone geslacht geholpen door lichte sporten: fitness, pilates, aerobics, zwemmen en zelfs dansen. Vertegenwoordigers van een sterke helft van de mensheid moeten de nadruk leggen op cardio- en anaƫrobe training: download de pers op simulatoren of doe aan krachtsporten.

Vetlaag op de buik van het meisje

Hoe onderhuids vet op de maag van een man te verbranden

De stelling dat een man onderbuikvet op zijn buik kan verbranden met buikspieroefeningen is bij de wortel verkeerd. Op deze manier kunt u een negatief resultaat krijgen – de pers wordt elastisch, maar de dikke buik blijft op zijn plaats. Voor het branden worden de meest effectieve beschouwd als basiskrachtoefeningen. Probeer in het standaardprogramma op te nemen:

  • complexe squats met gewichten;
  • bankdrukken staand, zittend of van de vloer;
  • deadlift;
  • Opdrukken.

Onderhuids vet verbranden op de maag van een meisje

Moderne vrouwen streven ook naar een mooie en platte buik. Vanwege de genitale functie hoopt vet bij vrouwen zich voornamelijk op in de onderbuik en heupen, en deze zones worden als de meest problematische beschouwd. Drie eenvoudige oefeningen helpen het onderhuidse vet op de maag van het meisje te verbranden:

  1. Ga op je buik liggen, leg je handen achter je hoofd. Til het lichaam op zodat de borst van de vloer wordt gescheurd en de benen blijven rusten. Zo span je niet alleen je buik aan, maar versterk je ook je rug.
  2. Rol om, plaats je handen parallel aan de romp. Breng gestrekte benen langzaam omhoog onder een hoek van 30 graden, bevries 30 seconden en ontspan dan. Voor efficiƫntie moet u 10-15 benaderingen tegelijk uitvoeren.
  3. Sluit je ogen, ga op je tenen staan, vouw je handen om je riem. Voer eerst 8-10 swingoefeningen uit met je linkervoet en daarna met je rechtervoet.

Meisje schudt de pers

Hoe onderhuids vet van de benen te verwijderen

Speciale aandacht alleen voor de buik, het is onmogelijk om overtollig vet door het hele lichaam te verwijderen door het volume van de heupen of taille. De belangrijkste voorwaarde voor verwijdering is dat hoe meer spiergroepen er bij de training betrokken zijn, des te hoger het energieverbruik is en des te meer het resultaat merkbaar is. Om de efficiƫntie te vergroten, moet u verschillende oefeningen op de buikspieren, rug en schouders uitvoeren. Hardlopen, squats en stretchen helpen onderhuids vet uit de benen te verwijderen. Degenen die helemaal niet van sport houden, worden aanbevolen dagelijkse wandelingen in hoog tempo, dansen, bodyballet of yoga.

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiƫnt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: