Hoe u binnen 2 weken gewicht kunt verliezen – de meest effectieve diëten en trainingscomplexen

Velen maken zich zorgen over het cijfer, velen zijn op zoek naar hoe ze binnen 2 weken kunnen afvallen. Het is belangrijk om te begrijpen dat zelfs na een radicale wijziging van het menu, het gooien van meer dan 5-7 kg tijdens deze periode niet zal werken. Hoe u voor uzelf een effectieve manier kiest om de parameters te verminderen en is het mogelijk om binnen 2 weken dramatisch af te vallen?

Hoeveel kunt u binnen 2 weken afvallen?

Mensen hebben de neiging zich zorgen te maken over hoe ze eruitzien vóór belangrijke gebeurtenissen en de zomerperiode. Is het mogelijk om binnen 2 weken af ​​te vallen en kilo’s taarten te verliezen? Het hangt allemaal af van welke combinatie van gewichtsverlies je voor jezelf hebt gekozen: diëten, een gezond dieet, sport. Twee weken is een korte tijd, dus om een ​​waardig resultaat te behalen, moet je intensief betrokken zijn en altijd in het “voeding plus sport” -complex.

Afvallen van 10 kg in 2 weken

Een aanvraag van min 10 kg in 2 weken is mogelijk, maar je zult er hard voor moeten werken. Het is niet alleen een beperking voor schadelijke producten. Je moet veel van je gewoonten veranderen, zodat het opgebouwde gewicht sneller verdwijnt. Wat te doen om 10 kg te verliezen in 2 weken:

  1. Drink kort voor de maaltijd (en op een lege maag) een glas gezuiverd water (mineraal, maar niet koolzuurhoudend). Als er geen problemen zijn met het spijsverteringskanaal, is het beter om nog een citroensap in een glas te persen.
  2. De receptie van het ontbijt is een verplicht onderdeel van het dieet. Dankzij ochtendvoedsel heb je overdag geen vreselijke honger. Eet ook fractioneel.
  3. Eet niet voor het slapengaan, en als je het echt wilt, drink dan 200 ml kefir (als het vetgehalte laag is).
  4. Schadelijke dranken (frisdrank, alcohol, gekochte sappen), instantvoeding, gebak, gerookt vlees en snoep moeten worden uitgesloten. Bij het afvallen is dit allemaal een taboe.
  5. Kies de juiste voedselverwerkingsprocessen: koken, stoven, bakken zonder olie, stomen, grillen is beter dan frituren of frituren.
  6. Eet laag, maar verbrand actief calorieën met zware ladingen..

Meisje drinkt water

5 kg in 2 weken

Het vooruitzicht 5 kg af te vallen in 2 weken is verleidelijk. Dit is een haalbare taak. Na een aantal beperkingen op voedsel te hebben vastgesteld, door sport toe te voegen, zal het mogelijk zijn om van de extra vijf kilo af te komen, niet bijzonder uitputtend. Ontwikkel gewoonten om binnen 2 weken 5 kg te verliezen:

  1. Drink voor het ontbijt een glas gezuiverd water met citroen (op voorwaarde dat er geen gastritis is met een hoge zuurgraad).
  2. Voor het ontbijt – grapefruit of sinaasappel, noten kunnen zijn.
  3. Lunch – 100% eiwit (kip, yoghurt, kwark).
  4. Snacks zouden alleen nuttig moeten zijn. In plaats van chips kun je beter wat salade of fruit eten..
  5. Laat het avondeten vroeg en eenvoudig zijn, geen koolhydraten.
  6. Train, werk niet alleen “probleemzones” uit, maar ook alle spiergroepen.
Meer lezen  9 beste hydraterende douchegels

7 kilo afvallen in 2 weken

Als het niet altijd mogelijk was om jezelf te beperken, en er zijn extra centimeters zichtbaar aan de zijkanten, heupen en taille, dan zul je actief moeten werken. Dankzij sport- en voedingsbeperkingen kun je in twee weken tijd 7 kilo afvallen en als je uit de voeding stapt, kun je het resultaat ook bewaren. Hoe je dat doet:

  1. Per dag de consumptienorm niet overschrijden – 1000 kcal. Dit is een kleine hoeveelheid voedsel, maar het is gemakkelijker om binnen 2 weken overtollig voedsel te verliezen. Het maakt uit wat je eet. Je kunt niet afvallen door één chocoladetaart per 1000 kilocalorieën per dag te eten: zo kun je een inzinking opmerken en extra kilo’s gaan niet weg.
  2. Blijf bij een gezond dieet, houd een dagboek bij met je trainingen en menu’s.
  3. Oefening met mate: u zult niet veel eten, dus het is beter om zware lasten te verkiezen boven zwemmen, afgemeten lang lopen, hardlopen.
  4. Drink veel water en drink ’s nachts om de honger te stillen een kop warme thee zonder honing, stevia en suiker. Om binnen 2 weken af ​​te vallen, moeten alle zoetstoffen uit vloeistoffen worden verwijderd.
  5. Probeer je niet te concentreren op afvallen, houd je bezig met nuttige activiteiten, neem de tijd voor hobby’s, werk.

Meisje loopt in een megalopolis

2 weken dieet

Het dieet voor gewichtsverlies moet een minimum aantal calorieën bevatten, zodat je ze tijdens de training gemakkelijk kunt verbranden. Een effectief dieet gedurende 2 weken zou er ongeveer zo uit kunnen zien:

Aan het eten

Menu-optie 1

Menu-optie 2

Ontbijt

Koolsalade met kruiden, roerei, thee zonder zoetstoffen

Gekookt vlees (150 g), doperwten, thee

Lunch

Kwark (100 g), thee

Gebakken appel (zonder suiker en honing)

Avondeten

Salade (tomaat en komkommer), gestoomde of gekookte kip, rozenbottelbouillon (200 ml)

Groentesoep, groenten en koolsalade (met een lepel olie), gebakken vis, suikervrije compote

Snack

Suikervrij sap of magere melk (250 ml)

Rozebottelbouillon of suikervrije uzvar, toast

Avondeten

Gebakken vis en groenten (150 g), thee

Kwark (100 g), thee

Voor bedtijd

Kefir (0%)

Appel of sinaasappel

Meer lezen  Oefenmachine voor billen en benen in de sportschool en thuis

Eierdieet van 2 weken

Tijdens de periode van dergelijke voeding kun je tot 5 kg overgewicht verliezen en zonder de gezondheid in gevaar te brengen om de gewenste vorm te vinden. Een eierdieet gedurende twee weken biedt een drievoudige maaltijd en geen snacks en snacks. Het belangrijkste voedingsproduct zijn zachtgekookte kippeneieren. Je kunt mager vlees, kwark, fruit (met een lage glycemische index) en groenten (rauw en gekookt), groen eten. Je mag geen alcohol, koffie drinken, vet vlees, gebak, snoep eten gedurende 2 weken afvallen en na het verlaten van het regime.

Chemisch dieet gedurende 2 weken

Elk type dieet is gebaseerd op caloriebeperking. Gebruik echter om af te vallen vaak de chemische reacties van het lichaam. Er is een chemisch dieet gedurende twee weken, waarbij strikte naleving een reële kans geeft om overtollig gewicht (5-15 kg) kwijt te raken. Om binnen 2 weken goede resultaten te behalen, moet je dieet en sporttraining combineren.

Een voorbeeldmenu staat in de tabel:

Ontbijt

Avondeten

Avondeten

maandag

1-2 hardgekookte eieren, 0,5 citrusvruchten (sinaasappel, pomelo, grapefruit), water

Kipfilet, Groenen

Fruit (behalve banaan, druiven) – 1 type

dinsdag

0,5 gegrilde citrus, rundvlees of kip

Toast, magere kwark of kaas, tomaten

woensdag

1-2 eieren, groene erwten

Vetarme vis (gestoomd, gekookt, gegrild, gebakken)

donderdag

Mager varkensvlees en tomaat

Fruit

vrijdag

0,5-1 sinaasappel, kip

Brood, groentesalade

zaterdag

Grapefruit, kip

Vis, koolsalade en groenten

zondag

Toast, een paar eieren, tomaat

Gegrilde kip, citrus

Boekweitdieet gedurende 2 weken

Dit type dieet is geschikt voor mensen die van boekweit houden en dergelijk gewichtsverlies zal voor hen geen marteling zijn. Voedsel is niet te zuinig, het dieet is slecht. Het boekweitdieet gedurende twee weken biedt een menu zoals in de tabel:

Ontbijt

Avondeten

High tea

Avondeten

maandag

Boekweit, zwarte thee

Groentesoep

Fruit – 1 uitzicht

Pap met groenten en champignons

dinsdag

Boekweitpap, groene thee

Boekweitsoep met magere melk

Kefir of fruit

Pap, ei, salade met groenten

woensdag

Je kunt alleen boekweit eten en water drinken als het slecht wordt – eet wat gedroogd fruit of honing

donderdag

vrijdag

zaterdag

Suikervrije koffie, pap met boter

Kipbouillon

Gedroogde abrikozen, rozijnen, dadels

Boekweit, bloemkool

zondag

Boekweit, verse groentesalade, thee

Groente okroshka met kip

Yoghurt of kefir

Pap, hardgekookt ei

Meer lezen  Nagelverlenging thuis - tutorials voor beginners, video

Afvallen in 2 weken zonder diëten

Radicale voedselbeperkingen geven niet altijd het juiste resultaat en niet iedereen is haalbaar. Afvallen in 2 weken zonder diëten – een reëel vooruitzicht. Je hoeft niet te verhongeren, maar je moet je houden aan de principes van goede voeding. Een verplichte toevoeging is dansen (shapen, fitness, aerobics) elke dag gedurende minimaal een uur. Probeer bus-, taxiritten te vervangen door wandelen en joggen.

Om binnen 2 weken af ​​te vallen, zorg voor een ‘ontlading’ van uw dieet, drink thee, schoon water, afkooksels (volgens beoordelingen is het meest nuttig om af te vallen van rozenbottels), sappen zonder suiker. Geen koolzuurhoudende dranken, overtollig vet, bloem. Het is beter om eiwitten voor het dieet te selecteren, het hele volume in fractionele porties te verdelen, een wekelijks programma met gevarieerde voeding op te stellen. Een mooi, strak en slank figuur is fysieke arbeid en een uitgebalanceerd menu, en geen eindeloze honger om af te vallen.

Meisje dat uitrekkende oefening doet

Gewichtsverliesoefeningen van 2 weken

Halters, springtouw, stepper, gewichten – dit alles is uitgevonden om u te helpen de gewenste pasvorm te vinden. Hoe snel afvallen in 2 weken met sporten? Begin de ochtend niet met intensieve oefeningen: het lichaam ‘slaapt’ nog steeds en is niet klaar voor zware lasten. Beter rennen. Om uw trainingen te maximaliseren en actief extra kilo’s kwijt te raken, moet u ’s middags of’ s avonds beginnen.

Welke gewichtsverliesoefeningen zijn effectief in twee weken:

  1. spieropwarming uitdrukken (joggen, lichte oefeningen);
  2. werk met halters (lunges, squats, hellingen);
  3. benen zwaaien (liggend op de vloer, rechtop staan);
  4. lunges en squats tegen verschillende tarieven;
  5. touwtje springen;
  6. gymnastiek;
  7. fietsen;
  8. verplicht strekken na de les.

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiënt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: