Hoe u het lichaam thuis kunt versterken en aanspannen

Veel vrouwen die er mooi en gezond uit willen zien, maken zich zorgen over de vraag hoe het lichaam strakker te maken, het figuur thuis perfect en soepel te maken. Versterking van fysieke oefeningen, cosmetische procedures en goede voeding zullen helpen om dit doel te bereiken. U kunt voor uzelf zelfstandig een geschikte reeks maatregelen maken om het lichaam strakker te maken, of u kunt advies inwinnen bij een specialist.

Is het mogelijk om het lichaam thuis aan te spannen

Elke vrouw en elk meisje droomt van een mooi, fit lichaam. Een slank figuur geeft aantrekkelijkheid en zelfvertrouwen. De meeste eerlijke seks zijn ervan overtuigd dat het noodzakelijke resultaat alleen mogelijk is met intensieve training op simulatoren in de sportschool. Tegenwoordig zeggen professionals echter dat je thuis een elastische body kunt kopen. Om dit te doen, kunt u zich niet beperken tot sportoefeningen. Een oplossing voor het probleem moet uitgebreid worden benaderd..

Hoe lang kan ik het lichaam strak trekken

Volgens bestaande moderne programma’s kun je je lichaam op orde brengen, je kunt het in korte tijd strakker maken. Dit proces duurt gemiddeld enkele weken tot 2-3 maanden. De duur van het programma hangt af van de aanwezigheid of afwezigheid van overgewicht, cellulitis, de mate van verslapping van de huid. Als er problemen zijn met overtollig lichaamsvet, zal een toename van de lichaamselasticiteit plaatsvinden in combinatie met maatregelen voor gewichtsverlies, zodat u meer tijd zult besteden aan het verkrijgen van het gewenste resultaat.

Hoe het lichaam fit en elastisch te maken

Om thuis een strakker lichaam te krijgen, moet je op een complexe manier aan je lichaam werken. Een van de belangrijkste succesfactoren is discipline en motivatie. Regels en speciale procedures moeten een goede gewoonte voor je worden, een manier van leven, waarvan je niet alleen een mooi figuur krijgt, maar ook plezier. Professionals identificeren verschillende hoofdgebieden om het lichaam thuis snel en effectief aan te spannen:

  • Goede voeding – een verandering in dieet, afwijzing van schadelijke producten zal de spijsvertering, het metabolisme in het lichaam helpen verbeteren, lichtheid en een goed humeur krijgen. Gezond eten helpt lichaamsvet te verminderen..
  • Lichamelijke opvoeding – oefeningen voor een strakker lichaam moeten regelmatig worden uitgevoerd. Probeer de sport plezier te laten hebben, kies haalbare ladingen, die echter effectief zullen zijn.
  • Cosmetische ingrepen – massages, lichaamspakkingen, crèmes werken op de huid, waardoor deze elastisch wordt. Experts raden aan om ’s ochtends te beginnen met een contrastdouche. De procedure zal de schoonheid van het lichaam gunstig beïnvloeden en vitaliteit geven..

Meisje met halter

Lichaamsoefening

Sport is een van de belangrijkste onderdelen van het programma, hoe je een slappe body snel kunt aanspannen. Om succes te behalen, moet je bewegingen opladen die leuk zijn om te doen. Je kunt het figuur versterken door kracht en cardio-belasting te combineren. Neem als basis een reeks oefeningen om het hele lichaam aan te spannen:

  • Om de spieren van de bovenste ledematen te versterken en afzettingen in het schoudergebied te verwijderen, hebt u halters nodig die 1-2 kg wegen. Neem ze, zet je voeten op schouderbreedte uit elkaar, buig afwisselend en buig je armen. Je moet 3 sets van 20 keer doen. Het opheffen van ledematen zal dit probleem ook helpen oplossen. U moet op een stoel zitten en uw rug recht houden. Buig je ellebogen zodat de halters zich bij de schouders bevinden. Met soepele bewegingen, buig je armen totdat ze volledig recht boven je hoofd staan, keer terug naar de startpositie. Herhaal oefening 15 keer.
  • Mooie, goed passende borsten zijn een belangrijke voorwaarde voor vrouwelijke aantrekkelijkheid. Het bestaat uit vetweefsel, daarom kan het met behulp van belastingen niet meer worden gedaan, maar tillen door training van de borstspieren is een echte taak. Je hebt een stoel nodig om de oefening te voltooien. Ga erop liggen met je bovenrug, houd je romp in deze staat, leunend op gebogen benen. Steek uw handen op met halters en laat de ledematen achter het hoofd geleidelijk zoveel mogelijk zakken. Trek uw buik in terwijl u naar beneden beweegt. 4 sets van 12 herhalingen vereist.
  • Voer de volgende oefening uit om uw buik strakker te maken. Ga op je rug liggen, benen gebogen op de knieën, de voeten bij elkaar houdend, handen gevouwen op de achterkant van het hoofd in het kasteel. Het is noodzakelijk om het bovenste deel van het lichaam op te tillen en de onderrug op zijn plaats te laten. Om het lichaam in de buurt van de pers strakker te maken, doet u 3 sets van 10 keer.
  • Oefening “Swallow” is geschikt om het lichaam in de heupen en billen te spannen. Sta rechtop, neem je rechtervoet terug, verplaats het gewicht naar links, kantel het lichaam naar voren. Blijf 30 seconden in deze positie. Neem je rechterarm opzij en draai de borst. Voer 20 keer uit en wissel dan van been.

Oefening

Massage

Het is bekend dat het beter is om een ​​dergelijke procedure aan professionals toe te vertrouwen, maar u kunt sommige soorten massage uitvoeren om het lichaam zelf strakker te maken. Een dergelijke optie is hydromassage. Om het uit te voeren, moet je een speciale douchekop kopen. In een massagemixer wordt water onder hoge druk in dunne stromen toegevoerd. Het mechanisme verbetert de bloedcirculatie naar de huid en helpt deze strakker te maken. Als u ’s ochtends een hydromassage uitvoert, zal deze niet alleen een slappe huid aankunnen, maar ook toon en vitaliteit geven..

Een andere optie voor een veilige thuisprocedure, hoe het lichaam veerkrachtig te maken, is zelfmassage. U kunt lichte tintelingen maken door de huid te strelen in probleemgebieden met een losse huid. Je moet dagelijks genieten met een aangenaam effect. Bij het uitvoeren van de procedure is het belangrijk om de waterbalans in de huid niet te verstoren, anders zal deze uitrekken en vervormen. Gebruik hiervoor een vette massagecrème met toevoeging van etherische oliën, waarvan je de geur lekker vindt.

Wraps

Om het effect van voeding en lichaamsbeweging te versterken, raden schoonheidsspecialisten aan om lichaamspakkingen te gebruiken om het lichaam te versterken. U bereikt het gewenste resultaat als u deze prettige procedure twee keer per week of cursussen van 10 dagen uitvoert. Zorg ervoor dat u de huid voor gebruik stoomt door een bad of douche te nemen. Een sneller effect kan worden verkregen met wraps bij een bezoek aan een bad of sauna. Reinig de huid van onzuiverheden en dode cellen met scrubs op basis van suiker, zout of gemalen fruitzaden.

Het wikkelmengsel kan bereid worden op basis van cacao. Meng hiervoor een half glas poeder met heet mineraalwater. Giet 1 el. l gemalen koffie, mix tot pap. Voeg na afkoeling van de stof druiven (2 theelepels) en neroli-olie (3 druppels) toe. Breng het resulterende mengsel aan op de gebieden die u wilt vastdraaien, wikkel alles met huishoudfolie. Leg warme kleding erop, laat 40 minuten staan. Spoel het product vervolgens af, breng lichaamscrème aan op de huid.

Afslankverpakkingen

Voeding

Een van de belangrijkste voorwaarden om het lichaam strakker te maken, is goede voeding. Je hoeft jezelf niet te martelen met uitputtende vetverbrandende diëten. Om gewicht te verliezen, moet u het eetregime normaliseren. Er zijn verschillende belangrijke regels om een ​​figuur thuis met voedsel aan te halen:

  • Verhonger niet – het lichaam heeft een bepaalde calorie-inname per dag nodig voor een normaal leven en metabolisme.
  • Eet fractioneel 5-6 keer per dag, caloriearm voedsel moet de overhand hebben in het dieet.
  • Geef de voorkeur aan langzame koolhydraten. Om het lichaam snel strak te krijgen, moet u aardappelen, gebak, gebak, pasta van het menu uitsluiten. Je kunt ze vervangen door volkoren brood, fruit en groenten met een kleine hoeveelheid zetmeel.
  • Gezonde vetten moeten in de voeding aanwezig zijn: plantaardige oliën, avocado’s, zaden en noten. Lipiden creëren gunstige omstandigheden om het lichaam te versterken.
  • Eet zuivel, eieren en vleeswaren. Dit voer bevat veel eiwitten en helpt het lichaam strakker te maken..
Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Hoe u het lichaam thuis kunt versterken en aanspannen
Hoe een PVC-profiel voor ramen en deuren te kiezen