Hoe u op de juiste manier kunt afvallen

Elk zichzelf respecterend meisje / vrouw moet zich zorgen maken over hoe ze zich vasthoudt en eruitziet. In de regel is een verzorgd uiterlijk na het afvallen merkbaar. Het hangt voor het grootste deel af van een mooi fit lichaam. Het maakt niet uit hoeveel ik dit feit zou willen veranderen, maar zonder pogingen, “door magie”, om succes te boeken bij het afvallen, zal het niet werken. Allereerst is wilskracht, verlangen en zelfontwikkeling de sleutel tot harmonieus gewicht en een verfijnd silhouet. Waar te beginnen met afvallen? Overtuig uzelf om een ā€‹ā€‹gezonde levensstijl te gaan leiden. Dankzij deze installatie zul je de transformatie zien en voelen.

Hoe u thuis kunt afvallen

Om de resultaten van gewichtsverlies snel en effectief te laten zijn, moet u dit probleem op een geĆÆntegreerde manier aanpakken. Hoe gemakkelijk om af te vallen en waar te beginnen met afvallen? Natuurlijk is de eerste stap naar het figuur van je dromen om je dieet goed te herzien. Gezond eten is de basisregel voor het verbeteren van lichaam en gezondheid. Ten tweede is fysieke activiteit bij het afvallen gewoon nodig. Het is onwaarschijnlijk dat iemand na het afvallen slappe huid wil zien. Spier terwijl afvallen moet worden afgezwakt! Bovendien gaat het proces echt sneller.

Hak het op je neus: durf niet weg te dwalen! Beloon jezelf niet met een stuk taart of cake voor het feit dat “ik de hele dag niets schadelijks heb gegeten, ik ben goed gedaan.” Elk behaald resultaat moet worden behouden en vervolgens worden geconsolideerd. In de toekomst zul je zien dat je niet op hetzelfde gewicht terugkeert en dat het cijfer beter wordt. Zelfs als je die dierbare figuren op de weegschaal ziet, betekent dit niet dat het werk aan jezelf klaar is, je kunt terugkeren naar je favoriete broodjes of gefrituurde koteletten. Sport en goede voeding zijn vanaf nu uw religie..

Meisje kiest het juiste dieet om af te vallen.

Hoe te eten om af te vallen

Er zijn verschillende basisregels om te beginnen met goed eten en afvallen:

  1. Weiger gebakken. Opnemen in uw dieetgerechten voor stoven, bakken. Stomen heeft de voorkeur: een portie wordt verrijkt met gezonde vitamines die niet verloren gaan tijdens het koken.
  2. Gewen uzelf aan het ontbijt: het is absoluut noodzakelijk. Onthoud: hoe beter je ontbijt, hoe minder je eet tijdens de lunch of daarna.
  3. Verminder de gebruikelijke portie met de helft. Blijf bij fractionele voeding – eet elke 2-4 uur.
  4. Drink zoveel mogelijk water. Als je het niet wist, dan is het hongergevoel soms vals. Drink gewoon een glas water – de drang om te eten verdwijnt.
  5. Zoetekauw: je kunt jezelf maximaal twee keer per week trakteren op een portie snoep uit een luciferdoosje of een glaasje dessert.

Om te helpen – een geschatte tabel “goede voeding om af te vallen” met een lijst met producten:

Groenten

Minimaal 800 g / dag

Komkommers, tomaten, kool, paprika, courgette, aubergine, pompoen, bieten

Eiwit

1 g / 1 kg gewicht

Eieren, gevogelte, vis, vlees, zeevruchten, peulvruchten

Cellulose

Minimaal 30-35 g / dag

Als tussendoortje zijn peren, appels, sinaasappels en zemelen acceptabel

Hoe laat is het beter om te gaan sporten

Om sportactiviteiten bij voorkeur ochtend- en avonduren te geven. Wen jezelf aan het doen van oefeningen na het ontwaken – dit geeft je ook een boost van energie en een goed ritme voor de dag. Een zeer goede manier om af te vallen en je hele lichaam te laten werken, is touwtjespringen, rennen. Als je ’s ochtends geen tijd hebt om dit te doen, ren dan’ s avonds. Ga naar de site bij het huis en laat je meeslepen door te joggen. Als de spieren al zijn opgewarmd, is het goed om een ā€‹ā€‹korte rekoefening te doen, zoals dezelfde ochtendoefeningen. Oefen geleidelijk, put jezelf niet onmiddellijk uit met training.

Als je thuis niet kunt afvallen, is er nog een andere manier: een sportschool. Een personal trainer zal je vertellen hoe je goed moet rennen om af te vallen met een loopband. Uw beste assistent maakt een competent persoonlijk trainingsprogramma, maakt een individueel dieet. Vraag naar de aanwezigheid van een baanbaan – dit is een moderne universele simulator die alle spiergroepen laat werken. Onthoud: hoe laat op de dag u niet zou oefenen, het belangrijkste is om het regelmatig te doen! Woon geplande lessen bij – het resultaat duurt niet lang.

Vrouw van middelbare leeftijd woog op de weegschaal.

Is het de moeite waard om na 30, 40 en 50 jaar af te vallen?

Het lichaam van een man en een vrouw is na 30, 40 en 50 jaar aanzienlijk anders dan het jonge lichaam. Op deze leeftijd zal het gevaarlijk zijn om streng te eten of te verhongeren. Overmatig sporten kan ook schadelijk zijn. Hoe afvallen op volwassen leeftijd? Beperk de dagelijkse inname van voedsel tot 2200 kcal per dag – je hebt voedsel nodig dat rijk is aan vezels plus groenten. Het is de moeite waard om stille fysieke activiteiten te doen, zoals yoga, stretchen, joggen. Drink meer vloeistoffen. Met deze modus wordt het lichaam gereinigd van gifstoffen, gewichtsverlies.

Lees meer over hoe u thuis kunt beginnen met afvallen..

Diƫtist videotips: waar te beginnen met het juiste gewichtsverlies

Om je lichaam te “horen”, over te schakelen naar een gezonde levensstijl, moet je goed thuis zijn in gezond voedsel. Wat is het belang van het afvallen? Beschouw het niet alleen als een middel om de gekoesterde figuur te bereiken, maar ook als de genezing van het hele menselijke lichaam. Leer hoe u thuis kunt afvallen. Bekijk de voedingstips voor tips over dieettips. U leert hoe u uw maag kunt reinigen, hoe u zonder stress kunt overstappen op een gezond dieet. Sla uw gewenste gewicht op nadat u bent afgevallen zonder terug te keren naar extra kilo’s.

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiƫnt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: