Hoeveel kunt u binnen 2 maanden afvallen: echte resultaten

Als het gaat om een ​​slank figuur, worden de opties voor gewichtsverlies anders vermeld en kiest een persoon een meer geschikte: voor levensstijl, eetgewoonten, financiële kansen. Verlies, afhankelijk van de gekozen methode, extra kilo’s (dieet, lichaamsbeweging, goede voeding), zoek uit hoeveel u binnen 2 maanden kunt afvallen.

Is het mogelijk om binnen 2 maanden af ​​te vallen

Als je vastbesloten bent om echt af te vallen en je hebt een bepaalde hoeveelheid tijd, dan is de juiste stap om een ​​voedingsdeskundige te raadplegen die, na je lichaam te hebben bestudeerd op basis van een enquête en testresultaten, een voedingsplan en lichaamsbeweging kan opstellen. U kunt binnen 2 maanden afvallen, maar het is belangrijk om precies het plan te volgen, zodat het verlies van lichaamsvet door het lichaam uw welzijn niet beïnvloedt.

In geen geval kunnen snelle resultaten worden behaald door ernstig vasten, omdat u meer schade toebrengt aan uw gezondheid dan uw figuur ten goede komt. In dit geval moet u het proces van afvallen serieus nemen, omdat u er niet alleen goed uit moet zien, maar ook hetzelfde moet voelen. Om dit te doen, moet je niet alleen wat voedsel weigeren, maar ook fysieke activiteit in de dagelijkse routine doen in de vorm van training gericht op het veranderen van het lichaamsgewicht.

Hoeveel kan ik verliezen in 2 maanden

Het is onmogelijk om het enige echte antwoord op deze vraag te geven, omdat elke situatie individueel is en afhankelijk is van de toestand van je figuur op het moment dat het afvallen begint. U kunt echter geschatte cijfers geven: als u ongeveer 1 kilogram per week verliest, dan bent u na 2 maanden minder dan 7 kg, soms neemt dit cijfer toe tot 9 kg. Deze waarden zijn echter grotendeels willekeurig, want afhankelijk van welke methode van gewichtsverlies u kiest, zullen extra kilo’s u sneller of langzamer achterlaten. Hoeveel is realistisch om binnen 2 maanden af ​​te vallen, volgens alle regels?

Tevreden meisje op de weegschaal

Met de juiste voeding

De meest gebruikelijke manier om af te vallen is om de hele dag goed te eten. Je moet in je dieet pap, magere kefir, groenten en fruit, mager vlees opnemen en bovendien – maak het een regel om ’s nachts niet te eten. Goede voeding zal helpen om 2 tot 4 kilogram per maand kwijt te raken, afhankelijk van je metabolisme en hoeveel je aan het menu houdt..

Hoe een dieet op te bouwen:

  1. Neem een ​​stevig ontbijt. U kunt uzelf trakteren op gebak, bij voorkeur hartig. Het is de moeite waard om snoep op te geven.
  2. Zorg ervoor dat je een tweede ontbijt krijgt dat bestaat uit yoghurt of fruit..
  3. Er moet soep zijn voor de lunch. Niet aanbevolen om brood te eten.
  4. Een middagsnack moet bestaan ​​uit salade met boter.
  5. Diner is de laatste maaltijd. Maak je er niet druk om. Laat het dieetvlees of vis met groenten zijn. Sluit gefrituurd voedsel uit.
  6. Voordat je naar bed gaat, kun je een glas kefir of melk drinken.

Als u een dieet volgt

Naleving van diëten levert resultaten op, maar u moet ze zorgvuldig kiezen, omdat niet elk dieet bij u past. Bovendien is het in ieder geval onmogelijk om voedsel scherp te weigeren. Verhongering heeft zijn nadelen, die niet de beste gevolgen hebben. Over het algemeen is er niets positiefs aan snel gewichtsverlies. Het is het beste om over te schakelen op dieetvoeding onder toezicht van een specialist die u zal helpen bij het doorlopen van alle stadia van het dieet met het minste ongemak, inclusief het er correct uitkomen.

Bij een dieet hoeft u zich niet zo veel zorgen te maken over de vraag hoeveel u in 2 maanden kunt afvallen, maar over het probleem van het behouden van het behaalde resultaat – vaak aan het einde van het dieet, keren 5-6 kilo die nauwelijks verbannen zijn snel terug.

Tijdens lichamelijke inspanning

Een andere manier om van extra kilo’s af te komen, is door te oefenen in de vorm van training. Met hun hulp kun je niet alleen afscheid nemen van overtollig vet, maar ook het figuur naar eigen goeddunken aanpassen: de pers oppompen, de billen elastisch maken, de spieren versterken, de huid strakker maken. Je kunt een programma kiezen in de sportschool of, als je het zelf wilt doen, op internet. Het is beter om te beginnen met een instructeur.

Het antwoord op de vraag hoeveel het mogelijk is om binnen 2 maanden af ​​te vallen met regelmatige fysieke training is bemoedigend. Echt 2 kilo afvallen in 2 maanden, maar alleen als je, in combinatie met training, overgaat op goede voeding.

Meisje houdt halters en een bord met groenten in haar handen

Hoe u binnen twee maanden kunt afvallen

Als je besluit om binnen 2 maanden af ​​te vallen, moet je serieus afstemmen. Je kunt niet alleen vertrouwen op een gezond dieet en wachten tot het aantal kilogram het gewenste niveau bereikt. U kunt echt afvallen als u verschillende methoden combineert. Neem tijdens een dieet bijvoorbeeld niet alleen de tijd voor een dieet, maar ook voor sport (bijvoorbeeld fitness met een instructeur). Zo laat je het lichaam sneller afvallen en wordt het slanker op de vervaldag. Tegelijkertijd verlies je gewicht in verhouding tot hoe je figuur wordt strakgetrokken met verschillende oefeningen.

De periode van afvallen op een dieet mag niet langer zijn dan 2 weken, anders kunt u uw lichaam zeer schaden. Je kunt constant het aantal calorieën in een bepaald gerecht volgen, maar dit kan geen goede gewoonte worden genoemd – overmatig lussen kan zelfs leiden tot neurose. Het verlies van kilo’s hangt niet alleen af ​​van hoeveel calorierijk voedsel is – belangrijker is hoe energie wordt besteed. Als je een zittende levensstijl leidt, heb je minder nodig. Lichamelijk actieve mensen kunnen grotere porties betalen..

Dus, hoe kunt u binnen 2 maanden met 10 kg afvallen, terwijl u zich aan alle regels in een dieet houdt (overdrijf het niet met verhongering) en het maximale voordeel krijgt? Hier is een geschat plan van uw acties, waaronder fysieke activiteit, opties voor effectieve diëten of het organiseren van goede voeding. Probeer het en u zult zien hoeveel u binnen 2 maanden kunt afvallen.

  • 1 week – schakel soepel over naar 6 maaltijden per dag, weiger suiker en bloem. Meld je aan voor een sportschool en haal je favoriete activiteiten op.
  • 2 weken – verwijder koolhydraten gedurende 4-5 dagen uit het dieet, blijf 6 keer per dag eten.
  • 3 weken – kies een dieet voor een week, niet langer. Gymlessen moeten doorgaan met verhoogde efficiëntie.
  • 4 weken – verlaat voorzichtig het dieet. Aan het einde van de week kun je jezelf wegen en de resultaten zien. Bent u 5 kilo of meer afgevallen, dan bent u op de goede weg! Als dat minder is, bekijk dan het voedsel dat u eet, misschien moet er iets uit het dieet worden verwijderd.
  • 5 weken – verminder porties, maar niet zozeer dat het u geen ongemak bezorgt. Honger kan worden opgevangen door een appel of peer. Ga rennen. Overtollige vloeistof verlaat het lichaam, gifstoffen worden verwijderd, vet wordt verbrand.
  • Week 6 is weer een 7-daags dieet. Verhoog uw werklast.
  • 7 weken – verlaat voorzichtig het dieet en blijf eten volgens het regime.
  • 8e week – finishlijn. Je begon niet alleen goed te eten, maar ging ook sporten. Misschien zal je leven voor altijd veranderen. Ga op de weegschaal staan ​​en controleer het resultaat. Als je alles goed hebt gedaan, is de kans groot dat je het gewenste gewichtsverlies van 10 kilo ziet.

Bord met een kleine portie groenten en bestek

Dat is hoeveel je in 2 maanden kunt afvallen, en dat heb je gedaan!

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiënt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Hoeveel kunt u binnen 2 maanden afvallen: echte resultaten
Doe-het-zelf landschapsontwerp van de site: regels, ideeën, foto’s