Home Fitness Fitnesslessen

Er zijn geen meisjes die zouden weigeren een mooi lichaam te hebben, een gezond lichaam. Voor sporters in de sportschool hebben velen simpelweg niet genoeg tijd, en afvallen zonder training is niet mogelijk. Het is tijd om thuis fitness te proberen om af te vallen, waardoor je niet alleen precies zoveel tijd kunt besteden als je nodig hebt voor training, maar ook gratis is. Het belangrijkste is om je goed af te stemmen, jezelf niet te verwennen en het juiste trainingsprogramma te kiezen.

Hoe u thuis gewichtsverliesfitness kunt doen

Om een ​​resultaat te bereiken bij het verliezen van gewicht, moet u tegelijkertijd in twee richtingen werken: oefenen en goed eten. Afzonderlijk zullen deze factoren niet het gewenste resultaat opleveren. De effectiviteit van fitnesstraining thuis voor gewichtsverlies hangt af van uw wilskracht, een correct geselecteerd oefenprogramma, technieken voor de implementatie ervan, frequentie van lessen.

Sommige vrouwen denken ten onrechte dat het mogelijk is om bepaalde probleemgebieden te trainen, bijvoorbeeld heupen of billen. Dit is een verkeerde mening, het menselijk lichaam kan op een bepaalde plek niet afvallen, de vetlaag wordt overal tegelijk verbrand. Iemand kan door anatomische kenmerken sommige lichaamsdelen sneller afvallen. Maak je klaar dat als je een sportbuik wilt krijgen, je borst ook zal afvallen.

Het meisje houdt zich thuis bezig met fitness

Een programma voor gewichtsverlies kiezen

Wanneer u beslist heeft besloten om thuis te gaan sporten, moet u een reeks oefeningen voor gewichtsverlies kiezen die geschikt is voor uw behoeften. Vanwege de kenmerken van het lichaam van elke persoon zijn er veel opties om oefeningen te combineren, maar er zijn enkele axioma’s in trainingsmethoden die voor iedereen even waar zijn. Het belangrijkste bij elk programma voor gewichtsverlies is het handhaven van een hoge hartslag. Hiervoor moet de trainingsintensiteit gemiddeld of hoog zijn, maar niet laag..

Er zijn verschillende trainingsopties: apart, supersets, circulair. De laatste twee zijn geschikt om je hartslag op peil te houden. Supersets – twee of meer benaderingen van verschillende oefeningen uitvoeren zonder respijt, bijvoorbeeld push-ups en onmiddellijk naar de pers draaien. Circulaire training – achter elkaar presteren zonder onderbreking van alle oefeningen. Bij dergelijke programma’s zijn in de regel alle delen van het lichaam betrokken, u doet bijvoorbeeld pull-ups, dan push-ups achter elkaar, push-ups onmiddellijk om voor triceps, squats, draaien op de pers.

Vergeet niet dat lichaamsbeweging thuis net zo belangrijk is als in de sportschool, omdat spieren voor het trainen moeten worden opgewarmd. Zonder een warming-up is de kans groot dat je gaat strekken, een spier verscheurt, en dit zal niet alleen pijn doen, maar je ook een tijdje stoppen met lessen, en de regelmaat van de laatste is erg belangrijk. Thuis moet je minimaal vier keer per week trainen, omdat je zonder gewicht werkt en je spieren snel herstellen. Hier zijn de programma-opties op verschillende manieren.

Het meisje houdt zich bezig met fitness voor gewichtsverlies

  • Een voorbeeld van een programma in een circulaire methode (3-5 ronden)
  1. Draaien op de grond naar de pers.
  2. Bounce Squats.
  3. Opdrukken.
  4. Side lunges.
  5. Hoge treden (bank, bed).
  6. Heup extensie op de vloer liggen.
  • Voorbeeld Superset-programma
  1. Springtouw 5 minuten.
  2. Bounce Squats.
  3. Springtouw 5 minuten.
  4. Lunges.
  5. Springtouw 5 minuten.
  6. Opdrukken.
  7. Springtouw 5 minuten.
  8. Liggend bekken (gluteale brug).
  9. Springtouw 5 minuten.

Meisje push-ups voor gewichtsverlies

Welke oefeningen te doen

Als je moeite hebt met het kiezen van het optimale trainingsprogramma, kun je een online service vinden die je hierbij zal helpen, gebaseerd op jouw levensstijl, leeftijd en gewenste resultaten. Een belangrijk punt zou de techniek moeten zijn, want zelfs de meest effectieve oefeningen om af te vallen als ze verkeerd worden uitgevoerd, kunnen machteloos zijn. Hier zijn voorbeelden van effectieve, eenvoudige oefeningen om thuis af te vallen:

  1. Opdrukken. Het belast de borstspieren, schouders, biceps en triceps, in mindere mate de onderrug, buikspieren, onderarmen. Leg je handen op schouderbreedte uit elkaar, houd je lichaam horizontaal, je rug mag niet gebogen of gebogen zijn, laat jezelf langzaam zakken als je inademt, terwijl je uitademt, ga naar je oorspronkelijke positie.
  2. Draaien op de pers. Traint de rectus abdominis-spieren, het is noodzakelijk om met een kleine amplitude te presteren. Ga op je rug liggen, handen achter je hoofd, druk je onderrug op de grond, buig je benen op de knieën. Tijdens de oefening is het belangrijk om het lichaam niet op te tillen, maar uw borst naar uw heupen te strekken. Beweging naar boven bij inspiratie, bij uitademing keren we terug naar de uitgangspositie.
  3. Squats met een sprong. Oefening voor het trainen van de benen en billen. Het verschilt van gewone squats doordat je op het hoogste punt moet springen. Zet je voeten op schouderbreedte uit elkaar, armen achter je hoofd of strek voor je uit als je hurkt, zorg ervoor dat je knieën niet over je sokken uitsteken. Hurk terwijl je inademt, terwijl je uitademt, spring omhoog.

Fitness meisje voeding

Fitness Voeding

Trainen zonder een geschikt dieet geeft niet het maximale effect. Voeding voor fitness thuis voor gewichtsverlies houdt in dat bepaalde producten worden afgekeurd, maar zeker niet van de honger. U moet elk type fastfood volledig verlaten, alle voedselopties met “slechte koolhydraten”. De volgende soorten producten worden aanbevolen voor gebruik: havermout en boekweitpap, verse groenten, mineraalwater zonder gas. Je kunt en moet vlees eten, maar kook het in de oven of gestoomd.

Thuistraining heeft veel voordelen, maar het was niet zonder nadelen, je kent bijvoorbeeld de details van de oefentechniek niet of het is moeilijk om jezelf te dwingen om na een werkdag te gaan sporten. Afsluiten voor je kan een fitnesstraining zijn van bekende trainers op video. Ze onderzoeken de verschillende mogelijkheden voor programma’s, bewegingstechniek, dieet in detail en demonstreren het allemaal met hun eigen voorbeeld. Hieronder kun je een video van dergelijke lessen bekijken.

Voor beginners

Ochtendtraining

Aerobics

Morning Fitness voor snel gewichtsverlies

Fitness dansen

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Home Fitness Fitnesslessen
Hoe rijbroeken op de heupen thuis te verwijderen