Manieren om gewicht te verliezen voor luie mensen

Geen tijd voor sportscholen en zwembad? Het is moeilijk om je aan een streng dieet te houden, maar wil je wel afvallen? Wanhoop niet! Afvallen voor luie mensen is ook mogelijk. Het is alleen nodig om bepaalde regels te volgen, je te houden aan een ongehinderd voedingssysteem en wat tijd te besteden aan “luie” gymnastiek. Dan kun je zonder een dieet afvallen, slank worden zonder uitputtende trainingen.

Manieren om snel af te vallen voor luie mensen

Het meisje meet de taille na het afvallen

Lui gewichtsverlies vereist dat u minimale energie en tijd besteedt. Je hoeft alleen maar een set regels te maken, die je snel zult leiden tot het gekoesterde doel. Een persoon met een zwakke wil zal nooit krijgen wat hij wil, dus doe een sterke wil en volg de principes:

  1. Controleer het gewicht. Dagelijks wegen zal helpen het proces van afvallen per gram te volgen, en de eerste positieve resultaten zullen u inspireren tot nieuwe ‘exploits’.
  2. Meer slapen. Experimenteel hebben wetenschappers lang bewezen dat slaapgebrek leidt tot een set extra kilo’s. Een volledige nachtrust zal u helpen om niet minder effectief extra kilo’s te bestrijden dan fitness.
  3. Langzaam eten. Hoe grondiger en langer u begint met het kauwen van voedsel, hoe sneller u zich vol zult voelen. Proef, geniet niet van de volheid van de maag, maar van het eetproces.
  4. Ga sporten. Laat het alleen luie ochtendoefeningen zijn. Het volstaat om het “mechanisme” te starten om overtollig gewicht kwijt te raken.
  5. Eet juist. Weiger alle gefrituurd voedsel, vet en zoet voedsel. Geleidelijk stoppen met junkfood leidt u harmonieus naar een gezond dieet dat u helpt af te vallen..
  6. Drink meer vloeistoffen. Water is een gratis middel om de stofwisseling te genezen en te versnellen. Dit is de belangrijkste manier om gewicht te verliezen zonder onnodige inspanningen, waarop het eenvoudige dieet voor gewichtsverlies is gebaseerd..

Wat is het gemakkelijkste maar meest effectieve dieet?

Meisje drinkt water voor gewichtsverlies.

Dit is een dieet voor luie mensen, waarbij er geen beperking is in voedsel, maar er is behoefte aan een versterkt drinkregime. Wat is de essentie? Voor het eten (elke maaltijd!) U moet een paar glazen schoon water drinken – gebotteld of mineraal. Twintig minuten daarna kunt u aan uw maaltijd beginnen. Zo’n lui principe van afvallen heeft zijn onmiskenbare voordelen:

  • dronken water zal het hongergevoel doven;
  • een volle maag is niet geschikt voor een grote hoeveelheid voedsel;
  • water versnelt de stofwisselingsprocessen.

Het gewicht begint negatief te worden door de hoeveelheid gegeten voedsel te verminderen, het metabolisme te versnellen en uw energiepotentieel te vergroten. Je moet water drinken zelfs voor een gewone snack. Ze wilden een appel eten – eerst twee glazen water. Hij wil een broodje voor een hapje – we drinken een deel van de vloeistof die door het dieet wordt verstrekt. Het volgen van de regel van drinken voor de maaltijd zal snel een positief resultaat opleveren. Drinken tijdens de maaltijd en eerder dan twee uur daarna is ook onmogelijk. Dit is de regel van een lui dieet dat ook gevolgd moet worden..

Voorbeeldmenu en recepten voor een lui dieet

Dieet afslankgerecht

Van het dieet is het noodzakelijk om gefrituurd voedsel, vet voedsel, snoep uit te sluiten. Het verbod op lekkernijen is niet van toepassing op zoet fruit en gedroogd fruit, honing. De wens om chocolade of cake te eten kan gemakkelijk worden geblust met een theelepel honing – de honingsmaak zal aan je behoefte aan een zoete traktatie voldoen. Hoe ziet een rantsoen en dagelijkse voeding eruit als je je aan een lui dieet houdt? Bijvoorbeeld als volgt:

  1. In de ochtend. Een portie water. Melkpap met gedroogd fruit of kwark.
  2. Avondeten. Water, na 20 minuten – een kom soep, gestoofde groenten, salade.
  3. Een middagsnack. Portie water, appel (sinaasappel, banaan, grapefruit).
  4. Avondeten. Water, na 20 minuten – gekookte kip, groentesalade.

Lichtgewicht verliesoefeningen

Meisje die lichtgewicht verliesoefeningen doen.

Gymnastiek voor lui is goed omdat de oefeningen niet een groot aantal benaderingen vereisen, en het kost wat tijd om ze te voltooien. Tegelijkertijd is dit complex zo effectief dat het niet alleen helpt om af te vallen, maar ook om het figuur te corrigeren. De enige voorwaarde voor de effectiviteit van luie training is minimaal drie keer per week. Een reeks oefeningen:

  1. Luie gymnastiek voor de buik. Liggend in bed (je kunt direct na het ontwaken!), Diep de neus inademen, langzaam uitademen door de mond. Na een lange uitademing – nog drie korte die de longen volledig legen. Vervolgens trekken we de buik zo diep mogelijk, houden onze adem 15 seconden in. Herhaal twee tot drie keer.
  2. Luie gymnastiek voor het opwarmen van spieren, het verbeteren van de darmfunctie, het “verspreiden” van zouten – liggend. We blijven op onze rug liggen, we strekken onze armen langs de romp, we verwerpen de sokken op onszelf. We imiteren de beweging van een loopstap. We doen de oefening zoveel als we kunnen, tot lichte vermoeidheid.
  3. Luie gymnastiek voor benen en armen. Als alternatief voeren we in willekeurige volgorde rotaties uit in het gebied van de gewrichten van de knieën, enkels, ellebogen, handen. We voeren ongeveer vijftien beurten uit.
  4. Luie gymnastiek om de bloedstroom te verbeteren. Ga op je rug liggen en leg een roller onder de nek. We heffen armen en benen omhoog en beginnen ze te schudden, alsof we vechten tegen ballonnen die op ons vallen.
  5. We vormen een pers. Vanuit dezelfde positie tillen we de gesloten poten op (de hoek ertussen en het bed is 45 graden). We beginnen langzaam de benen te draaien. Eerst 30 seconden links en dan rechts. We maken 10 beurten in elke richting.

Hardware massage

Een massagebezoek is goed omdat het u geen moeite kost. Je hoeft alleen maar ontspannen op de bank van de masseur te liggen. Als je het maximale resultaat wilt behalen, dan is conventionele manuele massage beter om de voorkeur te geven aan hardware. In de salons is een van de meest effectieve technieken nu R-Sleek.

Voor snel gewichtsverlies is het ook noodzakelijk om een ​​drinkregime te volgen, in welk geval een lymfedrainage-effect wordt bereikt. Met zijn hulp verlaat al het overtollige vocht het lichaam, voelt u zich licht, verwijdert u cellulitis en wordt u slanker.

Het juiste waterregime tijdens Er-Slick-massage:

  1. Twee uur voor de massage niet eten of drinken. Aan het begin van de procedure worden alle processen van wateropname in de lichaamscellen die daarvoor hebben plaatsgevonden, voltooid..
  2. Twee uur na de massage is het ook raadzaam af te zien van drinken en snacks. Je vertraagt ​​het proces van lipolyse, d.w.z. consumptie van vetreserves, die nu actief in het lichaam plaatsvindt.

Massage meisje

Ontdek wat een eenvoudig dieet voor gewichtsverlies is..

Video over afvallen voor lui thuis

Beoordelingen na gewichtsverlies

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiënt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Manieren om gewicht te verliezen voor luie mensen
“Smart home” – de technische kant van het probleem