Oefeningen met een roller voor de pers voor beginners – een training voor mannen en vrouwen met een video

Iedereen wil de eigenaar zijn van een strakke romp en iedereen verrassen met de verlichting van hun ontwikkelde spieren. Na de winter vereist het overgewicht dat verschijnt actieve actie: het is noodzakelijk om de onvolkomenheden van de figuur aan te pakken, maar je kunt dit thuis doen – hiervoor zijn er speciale oefeningen op de roller voor de pers.

Gymnastiekroller voor de pers

Torneo-persrol heeft een eenvoudig mechanisme, het bestaat uit een roterend wiel en een handvat. Het is een ideale oefenmachine om een ​​maag strakker te maken, om een ​​lichaam op te pompen. De voordelen van de roller zijn dat je niet naar de sportschool kunt, maar thuis aan jezelf werkt. Oefeningen op een pers met een roller helpen om snel het gewenste resultaat te bereiken. Kies een rolsimulator rekening houdend met fysieke fitheid:

  • Als je net begint met oefenen, koop dan een cirkel met een limiter, waar een retourmechanisme is, het zal helpen om vanuit een liggende positie terug te keren naar het origineel.
  • Hoe meer wielen, hoe gemakkelijker het is om het evenwicht te bewaren. Beginners moeten letten op de fitnessvideo van een dergelijke wijziging.
  • Een breed wiel verhoogt de belasting van de buikspieren. Voor professionals geldt: hoe zwaarder de aandrijving, hoe beter.

Sportroller

Hoe om te gaan met de persrol

Oefeningen op het stuur voor de pers worden niet aanbevolen voor mensen die rugletsel hebben gehad, osteochondrose of navelstrenghernia hebben. Oefeningen met een roller geven een grote fysieke inspanning, als ze niet op de juiste manier worden gebruikt, zijn ze misschien niet gunstig, maar veroorzaken ze onherstelbare schade aan de gezondheid. Voordat u deze sportuitrusting gebruikt, is het beter om een ​​arts te raadplegen voor contra-indicaties. Oefeningen met een roller voor een pers vanaf knieën:

  1. Uitgangspositie: kniel neer, houd de schijf in uitgestrekte armen onder je schouders, bevestig de rol op de vloer.
  2. Terwijl je inademt, begin je het wiel naar voren te rollen totdat je de maximale afstand hebt bereikt. Probeer tijdens het bewegen uw ellebogen niet te buigen. Probeer in die positie te blijven.
  3. Terwijl je uitademt en extreem gestrest raakt, begin je jezelf terug te trekken. Probeer recht te gaan naar je oorspronkelijke positie..
  4. Je moet het wiel meerdere keren per nadering laten rollen.

Oefeningen met een persrol voor vrouwen

Onthoud voordat u met een training begint dat zelfs eenvoudige oefeningen met een drukwiel voor vrouwen een sterke pasvorm kunnen veroorzaken. Zorg ervoor dat je na de les stretcht. Oefeningen met een roller voor gewichtsverlies en de pers:

  1. Ga op je knieën en plaats ze op korte afstand. Houd het handvat vast, rust tegen de vloer. Beweeg heen en weer op halve amplitude.
  2. Herhaal de vorige oefening met volledige amplitude. Probeer je armen niet te buigen. Keer terug naar een plat rek.
  3. De optie ‘hurken’ verschilt alleen in de beginpositie: ga op het tapijt liggen over de lengte van je uitgestrekte arm, zet de scooter aan, pak het handvat vast, strek je uit tot je knieën terwijl je uitademt.

Meisje dat oefening met rol doet

Oefening met een roller voor mannen

De simulator kan worden gevarieerd en effectief pompen niet alleen de buikspieren: spieren van de rug, benen, armen, billen nemen actief deel tijdens de training. Het is erg moeilijk, maar effectief, om met dit apparaat de pers te pompen. Mannen hoeven eerst alleen langzaam op hun knieën te werken. Laat het 10-12 herhalingen zijn in twee sets. Het is beter om de video voor de les te bekijken om de oefeningen zo correct mogelijk uit te voeren. Voeg geleidelijk tempo toe. De volgende stap in de training is werken vanuit een staande positie..

  1. Sta rechtop met de benen uit elkaar.
  2. Pak een schijf op en leg deze op de grond bij je voeten.
  3. Begin met rollen, zorg ervoor dat u uw handen strekt, probeer zo ver mogelijk uit te rekken, maar ga niet helemaal naar bed. Onderneem actie door in te ademen.
  4. Als het je lukt om maximaal uit te rekken op de vloer, begin je te blijven hangen in de plooi, zullen de resultaten van training meer merkbaar zijn.

Complexere oefeningen met het perswiel voor mannen, wanneer u de rol langs de schuine kant of zijwaarts beweegt – dit helpt om de laterale spieren van de pers te versterken:

  1. Uitgevoerd door zittende, gestrekte benen.
  2. Duw de clip 7 keer van je af, rechts en links.
  3. Dezelfde taak kan in volle groei vanuit het rek worden uitgevoerd..

Zo’n oefening kost veel energie. Train regelmatig en het effect zal geweldig zijn. Een moeilijkere taak is om met één hand de pers op het wiel te pompen: hiervoor moet je twee scooters gebruiken – één in elke hand. Duidelijker is dat je al deze oefeningen op de video kunt zien, maar voorlopig:

  1. Accepteer de nadruk liegen.
  2. De ene arm is onbeweeglijk en met behulp van de andere strek je het lichaam volgens hetzelfde principe, maar stijgt evenveel als je in rugligging gaat. Sportkleding gegarandeerd.

Een man is bezig met een sportroller

Gymnastiekoefening voor beginners

Voor beginners zal elke oefening op de persrol niet gemakkelijk zijn, maar het resultaat is de moeite waard. U kunt de benaderingen de hele dag gelijkmatig verdelen. Overweeg het feit dat deze belastingen een sterke spierspanning veroorzaken, ze moeten worden gedaan en de belasting geleidelijk verhogen. Beginners moeten de video voorzichtig gebruiken. Doe voor een les een kleine training: opwarmen is een goede hulp voor spieren en het voorkomen van blessures.

Dit is een eenvoudige oefening met een drukwiel voor beginners die iedereen kan beheersen:

  • Ga op korte afstand naar de muur en rol het wiel vanaf je knieën zodat het op een geschikte afstand tegen de muur rust. Houd je armen recht..
  • Herhaal deze oefening tot 20 keer. Geleidelijk aan kun je een grotere afstand van de muur af bewegen.
  • Als u de taak gemakkelijk kunt uitvoeren, sta dan op van uw knieën en doe alles in dezelfde volgorde, maar vanuit een staande positie.
  • Ga na twintig rollen opzij totdat je je volledig kunt uitrekken.
Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Oefeningen met een roller voor de pers voor beginners – een training voor mannen en vrouwen met een video
Hoe de verzekering na terugbetaling van de lening vervroegd en op tijd terugsturen – de procedure voor registratie en een pakket documenten