Opties voor snel afvallen: hoe 2 kg per week af te vallen

Is er een belangrijke gebeurtenis in het leven gepland, of ging je plotseling op vakantie, en stopte de jurk met convergeren of begon je favoriete badpak alle gebreken van de figuur te benadrukken? Haast je niet naar de winkel voor nieuwe aankopen, er zijn verschillende manieren: hoe kun je 2 kg per week afvallen met het expresdieet en maak je een snelle minus extra centimeters in de taille. Ontdek wat er nodig is en ga snel aan de slag..

Is het mogelijk om 2 kg per week te verliezen

Een paar kilo extra afvallen van je middel, heupen en billen in een week is best realistisch, maar op zoek naar iemand. Als we het hebben over een meisje met een gewicht van meer dan 65 kg, dan zal zo’n vroeg verlies voor haar problematisch zijn en een aantal schendingen van de stofwisselingsprocessen veroorzaken. Voor iedereen, zonder stress, is het voor het lichaam reëel om 2-4 kg per week te verliezen, maar het is de moeite waard eraan te denken dat bij de eerste afbraak het gewicht ook plotseling zal terugkeren, zoals het vertrok.

Tevreden meisje op de weegschaal

Hoe snel 2 kg te verliezen

Elk dieet heeft zijn eigen principes, maar u moet altijd algemene concepten op een notitie houden. Voor degenen die niet weten hoe ze 2 kg per week moeten verliezen, wordt voedingsdeskundigen geadviseerd om de volgende tips over te nemen:

  1. Probeer niet al het lekkers te eten voordat je op dieet gaat. Dit kan het afvallen enorm bemoeilijken. Als je al hebt besloten om te veel te verliezen, is het beter om niet verder te gaan dan het gebruikelijke kader.
  2. Wees voorbereid om volledige verstoring binnen een week te ervaren. Om dit moment te overleven, moet je duidelijk leren onderscheiden waar ‘psychologische honger’ is en waar de werkelijke behoefte aan voedsel is. De eerste is proberen te negeren.
  3. Als u 2 kg per week wilt verliezen, betekent dit niet dat u alle voedingsproducten, inclusief drinken, moet verbieden. Integendeel, vloeistoffen moeten worden gedronken tot anderhalve liter. Laat het geen gewoon water zijn, maar bijvoorbeeld groene of witte thee, een mok koffie zonder suiker.
  4. Moeilijk om je te beperken tot snoep is ook niet nodig. In de diëtetiek zijn de zogenaamde veilige natuurlijke desserts toegestaan: marshmallows, marmelade, marshmallows.
  5. Voor deze periode is het even belangrijk om de fysieke activiteit te vergroten. Simpele oefeningen, fitnessgymnastiek, fietsen, joggen, zwemmen, wandelen zijn ideaal.

Dieet 2 kg per week

Er zijn veel manieren om 2 kg per week af te vallen, maar dat betekent niet dat je voedsel volledig moet worden afgekeurd. Je belangrijkste taak is om constant calorieën te tellen om niet verder te gaan dan wat is toegestaan. Het dagelijkse menu moet in het bereik van 1100-1400 kcal liggen, dus alle vette, zoete gerechten en caloriearme gebakjes moeten volledig worden uitgesloten. Vergeet training, ontspanning en gezond slapen niet. Anders heeft elk snel dieet gedurende een week zijn eigen regels.

Gemakkelijk

Enkele van de meest comfortabele wekelijkse maaltijdplannen voor beginners zijn een licht, koolhydraatvrij dieet. De basis van het dagelijkse menu daarin bestaat uit eiwitten, maar koolhydraten zijn niet volledig uitgesloten – hun niveau wordt tot een minimum beperkt. Voedingsmiddelen die je deze week kunt eten:

  • vlees – konijn, kalkoen, kipfilet, kalfsvlees;
  • zeevruchten – garnalen, mosselen, sint-jakobsschelpen, allerlei soorten zeevis;
  • melk en zuivelproducten;
  • niet-zetmeelrijke groenten – alle soorten kool, paprika, selderij, gember, peulvruchten, uien;
  • bessen, gedroogd fruit en fruit – ananas, granaatappel, citrusvruchten, appels, aardbeien, krenten;
  • noten en granen – amandelen, sesamzaadjes, zonnebloemen, walnoten.

    Meisje met een fles water

Drinken

Het drinken van een wekelijks dieet is ideaal om het lichaam op cellulair niveau te reinigen. Het menu van een dergelijk voedingsplan voor de week kan naar uw smaak worden gemaakt op basis van de volgende toegestane voedingsmiddelen en gerechten:

  • Bouillon van mager vlees, magere vis of groenten. Tijdens het koken kun je een snufje zout, een beetje groen en kruiden aan de bouillon toevoegen.
  • Zuivelproducten en zure melk vloeibare producten, vetgehalte niet meer dan anderhalf procent. Het kan kefir of ryazhenka zijn, yoghurt drinken, zuurdesem.
  • Versgeperste sappen van ongezoet fruit: sinaasappel, appel, granaatappel.
  • Alle thee, zelfgemaakte gelei, kook of gestoofd fruit.
  • Zorg ervoor dat u minstens één keer per dag vloeibare puree-soepen gebruikt als basis voor het wekelijkse dieet om af te vallen..

Boekweitplaat

Boekweit

Niet minder effectief zal veel favoriete mono-dieet zijn. De essentie is dat je tijdens de week alleen producten van één soort kunt eten: groenten, granen, fruit, melk. Bij boekweitdieet wordt de hele dag alleen boekweitpap gegeten. Je kunt het naar wens koken: gestoomd met kokend water, ’s nachts kefir inschenken of gewoon koken. Een onbeperkte hoeveelheid boekweit kan per dag worden gegeten, maar u mag niet te veel eten, anders profiteren de vastendagen van de week niet.

Streng

Vraagt ​​u zich nog steeds af hoe u 2 kg per week kunt verliezen? Probeer dan deze 7 dagen te weerstaan ​​op het dieet van zondaars. Het voorgestelde voedingsplan is zeer strikt, zelfs streng, dus als u niet zeker bent van uw capaciteiten, is het beter om het plan onmiddellijk te verlaten. Een rigide dieet voor een week heeft geen eiwit-vet-koolhydraatbeperkingen, maar er is een caloriekader:

  • om 2 kg te verliezen voor het ontbijt, mag je niet meer dan 350 kcal eten;
  • voor een middagsnack moet je een dieet berekenen van 450-550 kcal;
  • tijdens de lunch of het vroege diner kunt u gerechten eten met een energiewaarde van niet meer dan 500 kcal.

Het nadeel van zo’n voedingsschema voor de week is dat er geen nauwkeurige berekening van de producten is, dus het risico is groot dat het menu uit balans raakt. In de regel lijden vrouwen bij dergelijke diëten aan een tekort aan eiwitten, wat leidt tot negatieve gevolgen. Om ze te vermijden, raden veel experts aan om eens per week een feestmaal te houden en jezelf te trakteren op magere kwark, een stuk chocolade, boter of dieetvlees.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Opties voor snel afvallen: hoe 2 kg per week af te vallen
Ziekten van komkommers in de kas en hun behandeling