Wat te eten ’s avonds om af te vallen – opties voor een dieetmenu en toegestaan ​​voedsel

Wanneer een meisje probeert af te vallen, houdt ze rekening met elke calorie en leidt ze een gezonde levensstijl. Soms vergeet ze ’s avonds te eten en blijft ze hongerig. Dit is een veelgemaakte fout bij vrouwen die in vorm willen komen. Avondeten is precies wat u kunt en moet doen, maar u moet een speciaal dieet volgen, geen trainingen overslaan en precies weten wat u ’s avonds moet eten om af te vallen. In dit geval neemt het gewicht af en wordt de gezondheid sterker.

Wat te eten ’s avonds om af te vallen

Bij de meeste diëten moet u maaltijden na zes uur opgeven. Bij sommigen van hen wordt aanbevolen om ’s avonds ongeveer 3,5 uur voor het slapengaan te eten. Gedurende deze tijd heeft het voedsel de tijd om te verteren. De laatste optie is redelijker, omdat elke persoon zijn eigen individuele schema heeft, waaraan hij zich houdt. Om niet te verhongeren, ’s avonds niet te veel te eten en niet dik te worden, moet u weten wat u’ s nachts kunt eten met gewichtsverlies.

Het is erg belangrijk om een ​​goed dieet te volgen en laat eten te vermijden. Het is noodzakelijk om ’s nachts te stoppen met het eten van schadelijk en vet voedsel om voedingsmiddelen met veel suiker, geraffineerde granen en verzadigde vetten uit te sluiten. Ze bevatten veel calorieën en helpen dik te worden. Het avondmenu om af te vallen moet bestaan ​​uit groenten, fruit, eiwitten. Je moet overdag meer calorieën consumeren, vooral ’s ochtends, en’ s avonds gewoon een tussendoortje om je honger te stillen.

Welk voedsel kan ’s nachts worden gegeten

Veel voedingsdeskundigen adviseren een diner met licht voedsel. Avondvasten is daarentegen gecontra-indiceerd. Volgens talrijke beoordelingen draagt ​​weigering van het diner bij tot verdere vermoeidheid en overeten. Wat moet je ’s avonds eten om af te vallen? Het is beter om gezond te eten, een paar oefeningen te doen en binnen een paar uur naar bed te gaan. Het avondmenu moet echter tot in het kleinste detail worden doordacht. Nachtelijk voedsel omvat:

  • een appel;
  • een plakje magere kaas;
  • wortel;
  • bieten in verschillende vormen (vinaigrette, borscht);
  • boekweit;
  • bladgroenten;
  • gebakken vis;
  • tofu
  • peulvruchten;
  • bruine rijst;
  • quinoa;
  • Volkoren granen;
  • kool;
  • paprika;
  • boog;
  • fruit;
  • eieren
  • avocado;
  • vlees van kip, kalkoen (borst, gekookt, gebakken of gegrild);
  • lichte kippenbouillon.
Meer lezen  Hoeveel calorieën worden verbrand tijdens het wandelen in 1 uur

Gebakken vis met groenten

De portie voor het avondeten moet klein zijn. Om af te vallen, moet u ’s nachts uw maag niet veel vullen, zelfs niet met gezond voedsel. Dit leidt tot het tegenovergestelde resultaat en gewichtstoename. ‘S Avonds is het noodzakelijk om voedsel dat op elke manier schadelijk is voor de figuur te vermijden. Wat kan ’s nachts niet worden gegeten om niet aan te komen:

  • voedingsmiddelen met veel suiker en vet (snoep, ketchup, andere sauzen);
  • meel, pasta;
  • noten (behalve walnoten);
  • ijsje;
  • dikke kaas;
  • zure room;
  • Witbrood;
  • koekjes;
  • pittig eten;
  • kruid;
  • koffie;
  • aardappelen.

Wat voor soort fruit kan ik ’s nachts eten

Sappige citrusvruchten, fruit en bessen – het lekkerste avondeten om af te vallen. Bevat een voorraad aan vitamines, gezonde vezels, antioxidanten. Het lage caloriegehalte en de zoete smaak helpen lijners genoeg te krijgen van zelfs een klein deel. Het eten van een groot aantal vruchten leidt echter tot een set kilo’s, dus de avondportie mag niet meer dan 200 calorieën bevatten. Dieetbessen en fruit voor de nacht met gewichtsverlies, dat u ’s nachts kunt eten:

  • meloen;
  • Aardbeien
  • frambozen;
  • mango;
  • grapefruit;
  • kiwi;
  • oranje;
  • een appel.

Mag ik ’s avonds kool eten?

Dit voedsel wordt een “huisarts” genoemd. Het helpt niet alleen bij het afvallen, maar voorkomt ook kanker, verlaagt het cholesterolgehalte, geneest zweren en normaliseert de darmfunctie. Kool ’s nachts voor gewichtsverlies helpt om genoeg te krijgen en vitamines binnen te krijgen. De kop van een witkopige groente, die wordt gebruikt om een ​​grote portie salade te bereiden, heeft een energiewaarde van 300 calorieën. Daarom maakt een gezond product deel uit van veel diëten. Wat voor soort kool kan ’s avonds worden gegeten:

  • wit hoofd;
  • rood;
  • kleur;
  • spruitjes
  • broccoli;
  • paksoi (Chinees);
  • koolsoep;
  • koolsoep.
Meer lezen  Vulstoffen in de nasolabiale plooien - het beste voor correctie, beoordelingen

Verse spruitjes

Kaas voor de nacht

Dit product met mate is zeer effectief bij het afvallen. Net als de melk waaruit het bestaat, is kaas rijk aan calcium, nuttig voor het versterken van botten en eiwitten, die nodig zijn voor het opbouwen en behouden van spiermassa. Veel soorten van dit voedsel bevatten echter vet en slechte cholesterol, dus eet kaas ’s avonds heel voorzichtig. Wat te eten om ’s nachts af te vallen:

  • Mozzarella
  • Ricotta
  • geitenkaas;
  • magere kaas.

Mag ik ’s avonds een avocado eten

Avocado’s bevatten veel calorieën. Daarom sluiten veel mensen het uit van hun dieet. Studies hebben aangetoond dat enkelvoudig onverzadigde vetten (oliezuur), die deel uitmaken van de foetus, worden omgezet in energie om overgewicht te verbranden. Het product verlicht het lichaam van vrije radicalen, versnelt de stofwisseling. Een beetje avocado ’s nachts helpt om sneller genoeg te krijgen, maar het grootste voordeel is’ s ochtends. Geschikt avondmaal: half rijp fruit.

Wortelen voor de nacht

Wat kun je ’s nachts eten om af te vallen? De meeste voedingsdeskundigen zullen antwoorden dat wortels het perfecte dinermenu zijn. Het bevat vezels, caroteen, die de spijsvertering positief beïnvloeden. Een portie rauwe wortelen (100 g) bevat slechts 50 calorieën, een portie gekookt – 54 cal. Om deze reden kun je ’s nachts wortels eten met gewichtsverlies in grote hoeveelheden..

Eieren voor het avondeten

Dit is een ander caloriearm product dat je ’s avonds kunt eten met gewichtsverlies. Het heeft unieke eigenschappen die helpen bij het verbranden van vet in het lichaam. Dit omvat het stimuleren van de stofwisseling, zodat voedsel sneller en efficiënter wordt verteerd. Eieren zijn rijk aan choline, een vitamine-achtige voedingsstof die de hersenfunctie helpt verbeteren en ontstekingen vermindert..

Eieren voor de nacht om af te vallen zijn beter in verschillende variaties te eten. Welke gerechten kunnen ’s avonds worden bereid:

  • omelet;
  • gekookte eieren (hard gekookt, zacht gekookt);
  • gebakken eieren;
  • Frittatu (Italiaanse omelet met groenten).
Meer lezen  Gember maken om af te vallen - recepten om thuis drankjes te maken

Halve gekookte eieren

Walnoten ’s nachts

Wat kan ik eten voordat ik naar bed ga als ik af val? Wetenschappers hebben ontdekt dat ’s nachts het eten van noten met olijfolie leidt tot het verlies van kilo’s. De korrels zijn rijk aan meervoudig onverzadigde vetten, nuttig voor een gezonde hartfunctie. Walnoten verlagen ook cholesterol, suiker, verzadigen het lichaam met energie, beschermen tegen kanker. Dit product is rijk aan eiwitten en kan dus vlees vervangen. Het wordt aanbevolen om vegetariërs en rauwe voedingsdeskundigen te eten. ‘S Nachts helpen walnoten om genoeg te krijgen, maar ze worden langer verteerd dan andere soorten voedsel. Om deze reden is het ’s avonds beter om niet meer dan 10 kernen te eten..

Wat te drinken ’s nachts om af te vallen

Je moet niet alleen weten wat je ’s avonds moet eten om af te vallen, maar ook welke drankjes je moet drinken om niet te herstellen. Een tekort aan vocht in het lichaam leidt tot uitdroging en ziekte, dus een actieve persoon moet minimaal 2 liter water per dag gebruiken. Het moet mineraal- en gasvrij zijn. ‘S Avonds is het beter om voor de maaltijd water te drinken. Wat kun je nog meer ’s nachts drinken om af te vallen:

  1. Groene thee. Het is een diureticum dat stagnatie van vocht in het lichaam voorkomt..
  2. Magere melk. Vermindert de eetlust, bevat calcium.
  3. Kefir. Normaliseert de darmen, dus het is goed om het ’s avonds te drinken.
  4. IJzig water, dat de stofwisseling versnelt, helpt de lever om vetten te verwijderen.

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiënt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: