...

11 eenvoudige maar originele ideeën voor terrasontwerp

Vazen bij het voorpad naar het huis

Een geweldig idee voor binnenplaatsdecoratie

  • Bloemperken zijn een prachtige aanvulling op de trottoirs van moderne woningen.
Glimmende gouden plaquette op blauwe deur

De glanzend gouden plaquette op de felgekleurde deur ziet er weelderig uit

  • Een paar citrusbomen voor de voordeur kan geen kwaad…
  • Maak een haag van kruiden (zoals de lavendel op de foto) langs het pad.
Plantbedden omheind met houten planken

Geweldig moestuin idee voor een zomerhuis

  • Bloembakken achter ramen zijn een geweldige aanvulling op een bepaald huisontwerp.
Pad met groen gras en stenen voor de garage

Een kwalitatieve en dure deur voor uw garage zal er geweldig uitzien

  • Probeer een beetje landscaping op uw perceel, en doe het op een ongebruikelijke manier door een pad van groen gras en stenen toe te voegen. Wees gerust, dit originele decoratieve element ziet er geweldig uit en past bij elk gevelontwerp.
  • Of u kunt proberen een modern betonnen pad naar het huis te maken, zoals op de foto hieronder.
Betonnen en stenen pad

Zo'n pad ziet er stijlvol en creatief uit.

Als u een van de opties voor uw tuinontwerp leuk vindt, schrijf er dan over in de opmerkingen.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Gird Schouten

Hallo, ik ben Gird Schouten, en ik ben verheugd om mijn passie voor huisreparatie en bouw met jullie te delen. Als auteur op deze website ben ik gedreven door mijn liefde voor alles wat met huizen te maken heeft en mijn wens om anderen te helpen bij het verbeteren van hun leefruimte. Meer gedetailleerd Meer gedetailleerd

Aanbevelingen en advies op elk gebied van het leven
Comments: 1
  1. Jasper Molenaar

    Wat zijn enkele voorbeelden van eenvoudige maar originele ideeën voor het ontwerpen van een terras?

    Beantwoorden
Commentaar toevoegen