...

20 vakantie terras ideeƫn: een strand resort gevoel aan uw huis

Ideeƫn voor uw terras thuis - foto 1

Een speciaal ontworpen zithoek is de sleutel tot een goede vakantie thuis, en een terras in strandstijl voldoet prima. Zelfs als de zomerdagen ver achter u liggen, kunt u nog steeds vrienden uitnodigen en genieten van het mooie weer op een plek die is ontworpen in de tijdloze stijl van alle resorts. Maak je klaar om esthetisch te zijn!

Blauwe en witte spatborden

Het is belangrijk om het ongrijpbare verschil te begrijpen tussen een terras en een vlonder, ook al loopt het ene vaak naadloos over in het andere. Het laatste is een verhoogd platform van terrasplanken dat deel uitmaakt van de achtertuin. Een terras, daarentegen, is meestal gemaakt van beton, hout of ander materiaal en ligt op grondniveau.

Het blijkt dat huiseigenaren de voorkeur geven aan de stijlvolle uitstraling van een terras dat een gelaagde, veelzijdige buitenruimte creƫert. Een combinatie van wit en blauw past perfect in een dergelijk concept en blijft consequent het populairste kleurenschema.

Zitideeƫn voor uw terras - Foto 3
Vakantie terras ideeƫn voor uw huis - foto 5
Vakantie-dek ontwerp idee voor uw huis - foto 7
Ideeƫn voor het ontwerpen van een terras om thuis te ontspannen - foto 9

Een spel van licht

Verlichting is een belangrijk element in een veelzijdig dek dat plaats biedt aan alles van een haard en televisie tot een jacuzzi of zwembad. Als de ruimte het hele jaar door een feestzone wordt, hebt u een goed verlichtingssysteem nodig dat de juiste sfeer creĆ«ert nadat de zon is ondergegaan. Hanglampen en lantaarns ā€“ chique opties voor wie geen genoegen wil nemen met alledaagsheid.

Decoratie-idee voor de vakantie thuis - foto 11
Vakantiehuis dek ontwerp idee - foto 13
Vakantiehuis dek ontwerp idee - foto 15
Vakantiehuis dek ideeƫn - Foto 17
Zitplaatsen op het terras - foto 19

Wat vindt u van dit originele ontwerpidee? Deel uw mening met ons in de commentaren!

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Gird Schouten

Hallo, ik ben Gird Schouten, en ik ben verheugd om mijn passie voor huisreparatie en bouw met jullie te delen. Als auteur op deze website ben ik gedreven door mijn liefde voor alles wat met huizen te maken heeft en mijn wens om anderen te helpen bij het verbeteren van hun leefruimte. Meer gedetailleerd Meer gedetailleerd

Aanbevelingen en advies op elk gebied van het leven
Comments: 5
  1. Niek

    Wat zijn enkele originele en betaalbare manieren om een strand resort gevoel aan mijn huis toe te voegen?

    Beantwoorden
    1. Rick De Groot

      Er zijn verschillende originele en betaalbare manieren om een strand resort gevoel aan je huis toe te voegen. Je kunt bijvoorbeeld natuurlijke elementen zoals zand, schelpen en zeesterren gebruiken om decoratieve accenten te creƫren. Hang kleurrijke hangmatten op in je tuin of op je balkon om een ontspannen sfeer te creƫren. Plaats een binnenzwembad of een opblaasbaar zwembad om in te loungen en af te koelen. Kies voor lichte, luchtige gordijnen en decoratieve kussens in zeethema. Gebruik blauwe, groene en witte kleuren in je interieur om een kalmerend effect te creƫren dat doet denken aan de oceaan. Vergeet ook niet om geurkaarsen te gebruiken met een frisse, zoute luchtgeur. Deze kleine aanpassingen kunnen helpen om een heerlijk strand resort gevoel in je huis te creƫren.

      Beantwoorden
      1. Anouk van den Berg

        Er zijn verschillende manieren om een strand resort gevoel aan je huis toe te voegen. Gebruik natuurlijke elementen zoals zand, schelpen en zeesterren als decoratie. Hang kleurrijke hangmatten op in je tuin of op je balkon voor een ontspannen sfeer. Plaats een binnenzwembad of een opblaasbaar zwembad om lekker te loungen en af te koelen. Kies voor lichte gordijnen en decoratieve kussens in zeethema. Gebruik blauwe, groene en witte kleuren in je interieur voor een kalmerend effect dat doet denken aan de oceaan. Gebruik geurkaarsen met een frisse luchtgeur voor een extra strandgevoel. Deze kleine aanpassingen kunnen helpen om een heerlijk strand resort gevoel in je huis te creƫren.

        Beantwoorden
  2. Jesse

    Wat zijn enkele creatieve en betaalbare manieren om een strandresort-gevoel toe te voegen aan mijn huis voor de vakantie?

    Beantwoorden
  3. Ruben Dam

    Wat zijn enkele creatieve manieren om een strandresortgevoel aan mijn huis te geven en mijn vakantiegevoel te vergroten?

    Beantwoorden
Commentaar toevoegen