...

23 ideeën voor een klein zwembad of ‘Hoe maak je van je achtertuin een comfortabele zithoek??

Een mooi zwembad op een huis

Een kleine ruimte is geen probleem als je het creatief bekijkt! Ontwerp: Hunter Architecture

Een vierkant zwembad op het huis

Alle geniale dingen zijn eenvoudig: juiste, beknopte vormen zijn de sleutel tot de ontmoedigende taak van het hedendaagse design

Aangezien het kernconcept van de moderne woningarchitectuur bestaat uit eenvoudige oplossingen met strakke, rechte lijnen en kubistische vormen, is het verstandig te kiezen voor landschapsarchitectuur in dezelfde geest.

U zou een klein zwembad kunnen bouwen als uitbreiding van het huis met een platform als overgangsruimte tussen het zwembad en het huis. Zelfs als u geen grote zwempartijen kunt maken, zult u er baat bij hebben dit veelzijdige stuk water- en landschapsdesign in uw bezit te hebben, dat nooit uit de mode zal raken. U kunt beginnen met een klein project met een afmeting van 2,75 x 5,5 m.

Modern zwembad op het terrein

Deze kleine tuin is gewoonweg fascinerend met zijn eigentijdse ontwerp in de meest modieuze trends. Ontwerp: Jeffrey Erb Landschapsontwerp

Een kampvuur bij het zwembad

Niets is zo mooi als een mooi zwembad

Patio en zwembad bij het huis

Het ongewone esthetische element in de waterpartij geeft het project een zeer bijzondere esthetische aantrekkingskracht. Ontwerp: The Pool Craft Company

Afwerking van het zwembad met steen

Het op maat ontworpen betonnen zwembadplatform met geometrisch reliëfpatroon harmonieert perfect met het kleurenschema van het huis. (Ontwerp: Betz Pools Limited)

Zelfs als de traditionele stijl u niet aanspreekt, hoeft u zich geen zorgen te maken, want er is een reeks alternatieve oplossingen die veel verder gaan dan de standaard rechthoekige vormen.

Zwembaden met ongewone gebogen vormen en lijnen worden steeds populairder. Ontdaan van de strakke, rechte lijnen van het moderne design en zonder enige fantasie, helpen zij (in combinatie met natuurstenen afwerkingen en goed afgestemde luifels) de magische sfeer van een exotisch vakantieoord in uw eigen achtertuin te creëren!

Het exotische ontwerp en de indrukwekkende verlichting kunnen zelfs van een klein project een wonder maken. Opwindend gebogen lijnen en vormen kunnen niet alleen in de modewereld, maar ook in de wereld van aquatische designelementen van klein formaat voor sensatie zorgen!

Rond zwembad op het huis

Spa met waterpartijen. Ontwerp: Het Matheson Team RE/MAX Fine Properties

Hoog zwembad op het terrein van het huis

Een verbluffende harmonie van grootte en stijl! Ontwerp: Lewis Aquatech

Een smal zwembad op het huis

Dit ontwerp neemt echt heel weinig ruimte in beslag! Ontwerp: Clayton & Little Architecten

Betegeling bij het zwembad op het huis

Compact en slim ontworpen om efficiënt gebruik te maken van alle beschikbare ruimte. Ontwerp: Blazemakoid-Architecture

Een diep zwembad is een echt esthetisch genot om te zien, perfect in harmonie met de Art Nouveau-landschappen. Ontwerp: BLADE Landschapsontwerp

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Gird Schouten

Hallo, ik ben Gird Schouten, en ik ben verheugd om mijn passie voor huisreparatie en bouw met jullie te delen. Als auteur op deze website ben ik gedreven door mijn liefde voor alles wat met huizen te maken heeft en mijn wens om anderen te helpen bij het verbeteren van hun leefruimte. Meer gedetailleerd Meer gedetailleerd

Aanbevelingen en advies op elk gebied van het leven
Comments: 1
  1. Daan Rijn

    Hoe kan ik mijn achtertuin omtoveren tot een comfortabele zithoek met behulp van een klein zwembad? Heb je enige ideeën waar ik inspiratie uit kan halen?

    Beantwoorden
Commentaar toevoegen