...

6 geweldige ideeën voor patio’s

Houten ligstoelen met opbergvakken

Een goed idee voor een ruime ontspanningsruimte met meubilair

2. Staan voor de bar

IKEA om te helpen! Ontwerpers Oleander en Palm besloten hun eigen en originele barstand te creëren door gewone metalen kantoortafels uit de meubelwinkel te gebruiken en te versieren.

Een plaats om brandhout op te slaan onder de trap

Zeer ruim trappenhuis

4.

Megan van The Fresh Exchange Forum besloot de buitenruimte in te richten met multifunctionele bankjes om van alles op te bergen en veel planten.

Hangende houten bar

Goed idee voor uw huis

6. Een nachtkastje voor een zitje

De opkomende ontwerpster Ana White heeft gratis tekeningen van een functioneel en ruim nachtkastje voor een gezelliger omgeving op haar website geplaatst.

Houten kast in vintage stijl

Een getalenteerde ontwerper creëert een functioneel stuk in een vintage stijl

Als u een van deze geweldige ideeën voor uw eigen privéruimte leuk vindt, schrijf dan een commentaar!

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Gird Schouten

Hallo, ik ben Gird Schouten, en ik ben verheugd om mijn passie voor huisreparatie en bouw met jullie te delen. Als auteur op deze website ben ik gedreven door mijn liefde voor alles wat met huizen te maken heeft en mijn wens om anderen te helpen bij het verbeteren van hun leefruimte. Meer gedetailleerd Meer gedetailleerd

Aanbevelingen en advies op elk gebied van het leven
Comments: 2
  1. Wouter

    Wat zijn enkele manieren om deze ideeën voor patio’s aan te passen aan mijn specifieke achtertuin en mijn persoonlijke stijl?

    Beantwoorden
  2. Sem Kuijpers

    Wat zijn enkele tips voor het creëren van een geweldige patio? Hoe kan ik kleur en textuur toevoegen aan mijn patio-ontwerp? Welke planten zijn geschikt voor een patio? Kun je ideeën delen voor het inrichten van een gezellige zithoek op mijn patio? Hoe kan ik privacy toevoegen aan mijn patio zonder afbreuk te doen aan de esthetiek? Heb je suggesties voor verlichting op de patio?

    Beantwoorden
Commentaar toevoegen