...

10 ingenieuze ontwerpen voor barbecues

Een houten vloer voor de barbecueplaats. Foto: kamer decoratieve ideeën

Een houten vloer voor de barbecueplaats

2. Grillplaats in de open lucht bevestigd aan de stenen muur van een huis

Moderne roestvrijstalen eenheid voor grote aantallen gasten. Past beter in een zomercafé of buitenrestaurant.

Een oven en grill geïntegreerd in het stenen werkblad. Foto: kamer decoratieve ideeën

Oven en grill geïntegreerd in een stenen aanrechtblad

4. Een kleine buitenbarbecue versierd met een houten pergola

Barbecueplaats als extra buitenzitplaats in een café –een geweldig idee waar bezoekers van zullen genieten.

Een moderne stijl in het ontwerp van barbecues. Foto: hl posey bouwers

Modern ontwerp van de barbecueplaats

6. De perfecte mix tussen moderne apparatuur en rustieke stijl

Stenen tafels en rieten stoelen – wat een Provençaalse dorpsuitstraling!? Elektronisch gestuurde stalen grill op een geplaveide sokkel voor een originele en stijlvolle look. Een dergelijke loungeruimte kan worden gecreëerd op elk, zelfs het kleinste perceel.

Een open haard in het midden van een barbecueplaats. Foto: houzz

Een open haard in het hart van een barbecue

8. Voor bedrijfspicknicks

Buiten zitplaatsen op een grasveld ontworpen voor het vermaken van grote aantallen gasten. Geïntegreerde stenen rand met een moderne stalen barbecuehaard, pergola met tracering, houten meubilair en geborstelde stenen vlonders – een combinatie van verfijnde luxe en rustieke eenvoud.

Houten meubilair in de barbecueplaats. Foto: barkman beton, houzz

Houten meubilair op een stenen terras

10. Een barbecuestation tussen de stadsmuren

De moderne stalen oven en het ruwe metselwerk van deze barbecue-eenheid brengen de flair van het gebouw waarin het zich bevindt naar voren. Ideaal voor een stadshotel of restaurant.

Een barbecuestation op een stadsmuur. Foto: pinterest

Barbecuestation op stadsmuren

Het is modieus geworden om een barbecue op te zetten in je eigen tuin of in de straten van de stad. Misschien vindt u de suggesties hier leuk en nuttig voor uw eigen barbecue thuis, uw eigen restaurant of in uw eigen tuin.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Gird Schouten

Hallo, ik ben Gird Schouten, en ik ben verheugd om mijn passie voor huisreparatie en bouw met jullie te delen. Als auteur op deze website ben ik gedreven door mijn liefde voor alles wat met huizen te maken heeft en mijn wens om anderen te helpen bij het verbeteren van hun leefruimte. Meer gedetailleerd Meer gedetailleerd

Aanbevelingen en advies op elk gebied van het leven
Comments: 4
  1. Thomas Bruin

    Klinkt interessant! Welke van deze 10 ingenieuze ontwerpen voor barbecues zou jij aanbevelen? En waarom? Wat maakt deze ontwerpen zo uniek of handig in jouw ogen? Ben benieuwd naar jouw mening!

    Beantwoorden
    1. Lars Kuipers

      Ik zou het ontwerp van de rookloze barbecue aanbevelen. Deze barbecue maakt gebruik van een speciaal ventilatiesysteem om de rookontwikkeling te minimaliseren. Dit is handig omdat je zo geen last hebt van vervelende rook tijdens het barbecueën. Bovendien zorgt het unieke ontwerp ervoor dat de smaak van het voedsel behouden blijft, terwijl het ook nog eens energiezuinig is. Al met al is dit een ingenieus ontwerp dat het barbecueën een stuk aangenamer maakt.

      Beantwoorden
    2. Saar Willems

      Ik zou het ontwerp van de draagbare opvouwbare barbecue aanbevelen. Deze barbecue is handig omdat je hem overal mee naartoe kunt nemen, zoals bij een picknick of op de camping. Daarnaast neemt hij ook weinig ruimte in beslag wanneer je hem niet gebruikt, omdat je hem compact kunt opvouwen. Het is dus een handig en praktisch ontwerp dat perfect is voor mensen die vaak buiten willen barbecueën.

      Beantwoorden
    3. Kevin Kuipers

      Ik zou het ontwerp van de inklapbare barbecue aanbevelen. Dit ontwerp is handig omdat het compact is en gemakkelijk op te bergen, ideaal voor als je weinig ruimte hebt of graag op pad gaat. Daarnaast is het ook nog eens makkelijk te verplaatsen en op te zetten, waardoor het perfect is voor bijvoorbeeld een picknick of een dagje uit in de natuur. Ik vind dit ontwerp uniek omdat het zowel praktisch als functioneel is, en het biedt de mogelijkheid om overal en altijd te kunnen genieten van een heerlijke barbecue. Kortom, een slim en handig ontwerp wat zeker de moeite waard is om te overwegen!

      Beantwoorden
Commentaar toevoegen