Effectieve training om buikvet te verbranden en snel gewicht te verliezen

Een platte en expressieve pers is bij bijna iedereen aanwezig, deze zit vaak gewoon verstopt onder een laag lichaamsvet. Om de situatie te corrigeren, begint een persoon een oefening uit te voeren om vet op zijn buik te verbranden, ’s ochtends te turnen of naar de fitness te gaan, maar krijgt niet altijd wat hij wil. Het is een feit dat u overtollig gewicht moet verwijderen in een uitgebreide en volgens de regels, die door fitnessexperts worden gezegd.

Hoe buikvet te verbranden

Om je lichaam atletisch en fit te maken, is alleen sporten niet genoeg. Het is noodzakelijk om te begrijpen hoe vet verbrandt en deze kennis in actie toe te passen. Het verbrandingsproces bestaat uit verschillende fasen: eerst worden vrije vetzuren uit vetweefsel gemobiliseerd, vervolgens met bloed naar de brandplaats overgebracht en vervolgens in het hart, de lever of de spieren verbrand. Het verbranden van een laag vet en spiergroei zijn totaal verschillende processen die niet tegelijkertijd kunnen plaatsvinden, dus je kunt krachttraining niet combineren met reliĆ«flessen – er zal geen resultaat zijn.

De mobilisatie van vrije vetzuren is afhankelijk van verschillende hormonen, waaronder insuline. Het stopt al bij een gemiddeld insulinegehalte, dus je moet op een lege maag trainen. Dit verhoogt het gehalte aan cortisol, een hormoon dat de verbranding van vetcellen versnelt. We bieden enkele tips van experts over hoe je snel vet op je buik kunt verbranden:

  • In een droom valt iemand af, dus je moet 8-10 uur slapen.
  • Een goede cardio is touwtjespringen. Trainingen van twintig minuten per dag.
  • Start een oefening om buikvet te verbranden (draaien, bar, springen, omhoog trekken).
  • Eet voor elke training grapefruit, het helpt onderhuids vet te verbranden.
  • Handige magere melk, het bevat bioactief kalium en blokkeert vetformaties.
  • Een andere vrucht om af te vallen is een avocado. Het is vettig, maar draagt ā€‹ā€‹niet bij aan de afzetting van onderhuids vet. Avocado bevat koolhydraat mannogeptulose, waardoor de vorming van lichaamsvet wordt vertraagd.
  • Als drank – water, groene thee worden ze gedronken voordat ze gaan trainen.
  • Het meest effectief zijn avondtrainingen, van vijf tot zeven uur ’s avonds.
  • Brandt snel een dikke fietstocht.

Buikvet

Op de buik en zijkanten

Een uitstekende hoelahoepremedie is een speciale hoepel waarin massageballen worden geplaatst. Ze masseren en breken vetweefsel af, waardoor vet uit het lichaam wordt verwijderd. Bovendien moet u meer bewegen en in plaats van tv te kijken, licht joggen of stevig wandelen en drie keer per week aerobicslessen volgen.

Lichamelijke opvoeding thuis kan ook resultaten opleveren, u hoeft alleen maar te weten hoe u goed kunt oefenen. De les moet minimaal een uur duren, omdat het lichaam de opgebouwde calorieƫn niet verbrandt in de eerste 20 minuten training. Een reeks oefeningen wordt individueel geselecteerd, maar het is in ieder geval belangrijk om de spieren in de buik gedurende de hele training gespannen te houden. Om jezelf een dunne taille te maken, zal een vrouw zichzelf lange tijd moeten belasten met aerobe training en goed moeten eten, omdat het vet van de zijkanten en de buik als laatste wordt verwijderd.

Onderbuik

Vet lopen, minder lopen, elke andere cardio-belasting, die minimaal een half uur moet worden uitgevoerd met een hartslag van 130-140 slagen per minuut, zal helpen vet in de onderbuik te verbranden. Dergelijke oefeningen verlagen het insulinegehalte in het bloed, maar adrenaline neemt juist toe. Dit is voldoende om de bloedcirculatie in vetweefsel te verhogen en vetverbranding te veroorzaken.

Maagoefeningen

De buikspieren bevinden zich aan de voorkant en aan de zijkanten, dus de oefeningen moeten zo worden gekozen dat ze alle spieren in verhouding trainen. Bovendien moet eraan worden herinnerd dat de pers spier is, ons doel is niet om spieren op te bouwen, maar om lichaamsvet uit de buik en zijkanten te verwijderen. Dit zijn totaal verschillende doelen en ze worden op verschillende manieren gerealiseerd. Oefeningen om thuis buik te verliezen moeten altijd beginnen met opwarmingen – strekken. Om dit te doen, moet u bij inademing uw maag zoveel mogelijk opblazen en blijven hangen, en wanneer u uitademt, trekt u in uw maag en telt u tot dertig.

Band

De uitgangspositie van de oefening is om de armen bij de ellebogen te buigen, de lichaamshouding is de nadruk op de ellebogen. Je moet vertrouwen op je onderarmen en tenen. Ellebogen worden strikt onder de schouders geplaatst, heupen en buik zijn gedurende de hele les gespannen. De bar wordt uitgevoerd tijdens het uitademen en wordt vastgehouden totdat er voldoende kracht is (start vanaf 10 seconden).

  • Voeten bij elkaar – dit verhoogt de belasting van het spiercomplex van de buik.
  • Benen moeten recht worden gehouden, onder hoge spanning..
  • Billen zijn de hele tijd gespannen.
  • De lendensteun bij het uitvoeren van de riem moet plat zijn. Rond niet af en buig je rug niet.
  • De buik wordt zoveel mogelijk naar de ribben getrokken, maar ademen is niet nodig.
  • De ellebogen worden precies onder de schouders geplaatst, waardoor de schoudergordel kan worden gelost.

Oefenplank

Rechte wendingen

Uitgangspositie – liggend op je rug, op de grond, benen gebogen op de knieĆ«n en boven lichaamsniveau geplaatst (op de bank of stoel). In deze positie kunt u het bekken vanaf het begin van de oefening verdraaien. Het is belangrijk om uw handen correct te positioneren. Hoe dichter ze bij het bekken zijn, hoe gemakkelijker het is om de oefening te voltooien. Draaien is moeilijker als de armen ver van het hoofd zijn geplaatst, maar de les moet ingewikkeld zijn.

In het stadium van de oefening kunnen de handen op de buik worden gelegd om de druk van de pers te voelen. Je moet beginnen het lichaam langzaam naar het bekken te draaien, je moet de rug rond maken en de schouderbladen van de vloer heffen. Hoofd probeert de lies te bereiken en een paar seconden te blijven hangen. Adem dan uit en neem langzaam de startpositie, maar je kunt niet helemaal op de grond gaan liggen, zodat de doelspieren pas aan het einde van de oefening ontspannen.

Diagonaal draaien

Ze worden gebruikt om schuine en voorste buikspieren te trainen. U moet de oefening uitvoeren vanuit rugligging, gebogen knieƫn, voeten op de grond. Handen sluiten achter het hoofd, ellebogen spreiden zich uit. De schouders worden opgetild naar de knieƫn, waardoor de buikspieren worden belast. Bij het naderen van de knieƫn is het noodzakelijk om het lichaam zo te draaien dat de linker elleboog de rechterknie raakt en vervolgens ook de elleboog van de andere hand. Langzame en soepele bewegingen.

Gymnastiek

Trainen voor het verbranden van vet op de buik moet minstens vijf keer plaatsvinden, terwijl het absoluut noodzakelijk is om een ā€‹ā€‹dieet te volgen. Als je om de dag gymnastiek doet, kun je het vetvolume in de taille niet kwijtraken. Voordat je met lessen begint, moet je opwarmen door aan een touw te springen of een hoepel te draaien. Welke oefeningen om de maag te verwijderen? Ze zijn individueel geselecteerd, maar ze hebben allemaal gemeen:

  1. Hurk effectief op Ć©Ć©n been om vet uit de heupen te verwijderen. Vanuit een staande positie, met Ć©Ć©n been gebogen en opgetild tot de taille, moeten eerst 15 squats worden gedaan op Ć©Ć©n, dan op het tweede been. Houd je maag de hele tijd gespannen..
  2. Draaien in een kraakpand wordt uitgevoerd met een gespannen buik. Sta op, benen uit elkaar, armen aan de zijkanten, hurk zo veel mogelijk. Het lichaam moet worden gekanteld totdat het evenwijdig aan de vloer wordt, reik dan met uw hand naar het andere been, span de buikspieren en draai. Trek de maag sterk in, ga rechtop staan. Er zijn 15 bewegingen aan elke kant..
  3. Goede squat jump-oefening. Vanuit een staande positie is het nodig om te hurken en dan omhoog te springen zonder de breedte van de benen te veranderen. Er moeten minstens tien van dergelijke sprongen zijn..

Het meisje kruipt

Body flex

De oefening is gebaseerd op speciale ademhaling (zoals bij zuigelingen), waarbij niet het borstbeen, maar de maag omhoog komt. Je moet de techniek langzaam en geleidelijk beheersen, luisterend naar je lichaam. De eerste paar lessen kun je de oefening gewoon onder de knie krijgen en pas daarna bodyflex gaan uitvoeren. De ademhalingstechniek ziet er zo uit: uitademen – inademen – uitademen – pauze – ontspanning.

  • Adem volledig uit door de mond..
  • Adem sterk in door de neus en blaas de maag op.
  • Adem volledig uit met je mond en span je buik aan..
  • Adem niet gedurende tien seconden, maximaliseer je maag.
  • Haal diep adem en ontspan.

Hoe vet uit de buik van een man te verdrijven

Eerst moet je letten op de pers, schuine buikspieren, onderrug. Deze spieren zijn bijna de hele dag betrokken, wanneer een persoon loopt, voorwerpen opheft, buigt. Om af te vallen en de pers op te ruimen, moet een man naar de sportschool gaan, waar de coach hem een ā€‹ā€‹individuele reeks oefeningen zal aanbieden. Het meest effectief voor gewichtsverlies zijn onder meer:

  • hijsbenen op de ongelijke staven en horizontale stang;
  • Klimmeroefening
  • draaien op een pers, op een fitnessbal.
  • zijoefening;
  • halter bankdrukken.

Vetverbranding op de buik bij mannen moet beginnen met een warming-up, elke oefening tot 20 keer in drie benaderingen. Door het scala aan oefeningen aan te vullen door te joggen, zwemmen, wandelen op de fiets, wordt het resultaat sneller bereikt. Voor zwaarlijvige mannen is het versterken van lichaamsbeweging gevaarlijk voor de gezondheid, u moet eerst uw dieet aanpassen, activiteit tot leven brengen en een paar kilo afvallen. U kunt in een hoog tempo beginnen met wandelingen van 30 minuten en de tijd van wandelingen in 10 dagen verlengen tot twee uur.

Aandacht! De informatie in het artikel is alleen bedoeld als richtlijn. Materialen van het artikel vereisen geen onafhankelijke behandeling. Alleen een gekwalificeerde arts kan een diagnose stellen en behandeladviezen geven op basis van de individuele kenmerken van een bepaalde patiƫnt.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Commentaar toevoegen

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: